Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřený voucher: Rezervaci provádějte v dostatečném předstihu na e‑mailu info@hofman-hotels.cz nebo na tel. +420 608 972 234 – při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci času masáže provádějte při rezervaci pobytu.
V případě, že budete potřebovat vícelůžkový pokoj, ověřte si jeho dostupnost před zakoupením voucheru.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,v nabídce pobytu je v příplatcích uveden pes
zdarma,v předchozí odpovědi jinému zájemci odpovídáte, že je pes za
150 Kč. Je tedy nabídka zavádějící nebo co je správně?
Děkuji. Čechurová
Slevomat.cz
Dobrý den, Jarmilo, děkuji moc za upozornění. Situaci prověřím a
jakmile budeme vědět co je správně, budeme vás kontaktovat. S přáním
hezkého dne, Honza
Kateřina Štiková
Dobrý den, mám dotaz k nabídce pobytu, nabízíte Pobyt s masáží a
snídání /víkend/ a potom Pobyt pro 2 osoby všední dny od 1790,– Kč.
Tento pobyt je také se snídaní nebo se dá snídaně dokoupit na místě?
A ještě dotaz k délce pobytu, rádi bychom jeli na přelomu května,
června cca na 10 dní – je to možné /např. od soboty do úterý
dalšího týdne/ ? A poslední – dají se u vás uschovat kola?
děkuji za odpovědi Štiková
Penzion Zelený Háj
Dobrý den, pobyt pro 2 osoby všední dny je bez snídaně, ale určitě je
možno si snídani dokoupit. Cena za snídani je 150Kč/osoba/snídaně.
Podává se na přímo na pokoj. Ano je možné od soboty do úterý dalšího
týdne. Zkuste to jestli Vás to pustí v nabídce u slevomatu. Pokud Vám to
nepůjde, napište mi e-mail či zavolejte a uděláme tu rezervaci po telefonu
za stejnou cenu, jaká je na slevomatu. Pěkný den. Hofmanová, penzion Zelený
Háj, tel. + 420 608 972 234, info@hofman-hotels.cz
Penzion Zelený Háj
Ještě jednou dobrý den, zapomněla jsem odpověď na úschovu kol –
ano, je možné si u nás uschovat kola.
Hofmanová, penzion Zelený Háj u Merklína
Radka Bartošíková
Ahoj, k zakoupení potřebuju upřesnit, zda-li 5kg pes je povolen a zdarma.
To je pro mě zásadní. Jak je to s využitím sauny(infra) předpokládám a
masáží. Děkuji za odpověď Radka
Penzion Zelený Háj
Dobrý den, domácí mazlíčci jsou povoleni, ale za příplatek 150 Kč za
celý pobyt. V nabídce na slevomatu je masáž -„pobyt se snídaní a
masáž – víkend“. V případě dalších dotazů mě neváhejte
kontaktovat. Krásný den. Hofmanová
Jitka
Dobrý den. Zaujala mě Vaše nabídka. Ráda bych se zeptala, zda-li je
masáž, která je v ceně pobytu, určena pro 2 osoby nebo jen pro 1 osobu.
Děkuji Jitka K.
Penzion Zelený Háj
Dobrý den, , masáž je určena pro 2 osoby. V případě dalších
dotazů, mě neváhejte kontaktovat. Krásný den. Hofmanová
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,v nabídce pobytu je v příplatcích uveden pes zdarma,v předchozí odpovědi jinému zájemci odpovídáte, že je pes za 150 Kč. Je tedy nabídka zavádějící nebo co je správně?
Děkuji. Čechurová
Dobrý den, Jarmilo, děkuji moc za upozornění. Situaci prověřím a jakmile budeme vědět co je správně, budeme vás kontaktovat. S přáním hezkého dne, Honza