Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Romantika v Posázaví: snídaně či polopenze, wellness vč. privátního vstupu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 317 759 711 nebo e‑mailem na info@hotelnahac.cz
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Děti nechejte tentokrát doma, tento pobyt si nejlépe užijete jenom ve dvou.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/zvíře/noc (nutno upozornit při rezervaci)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (na monitorovaném parkovišti přímo před hotelem)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
je prosím možné vstup do wellnes na 180 minut rozdělit na 2× 90 minut?
Jak je to prosím v případě, že si zakoupíme pobyt na 3 noci = 3 dny?
Budeme mít nárok na wellnes 3× 90 minut každý den pobytu?
Dobrý den,
ano, je možné 180 min ve wellness rozdělit na dva vstupy. V rámci
balíčku je vždy 180 min /pobyt.
Prosím o definici privátní wellnes. Předpokládám, že ve vyhrazeném
čase bude prostor vířivky přístupný pouze pro nás a že poznámka
uvedená na stránkách hotelu (pouze v plavkách) je tudíž
bezpředmětná.
Děkuji Petr
Dobrý den, Petře, děkuji za váš dotaz. Privátní wellness obsahuje: 1× 90min. vstup pro 2 osoby do privátní části SPA – whirlpool, bio sauna, zážitková sprcha, ledové koryto, odpočinková zóna, 1× láhev sektu a čerstvé ovoce. Co se týká plavek, je nutné je mít do whirpoolu, jak je psáno na stránkách hotelu. Do ostatních odpočinkových míst je vstup povolen výhradně bez plavek. Návštěvník se může v prostoru pohybovat jen v prostěradle, ručníku, županu, v zapůjčených pantoflích, případně na boso. Přeji krásný den, Johanka:)
Dobrý den, jsou k dispozici i pokoje pro 3 osoby ? Jde pobyt platit z příspěvku FKSP ? Děkuji za odpověď. M.Coufalová
Dobrý den, pokud nabídka neobsahuje žlutý štítek Platba z FKSP nebo vám váš zaměstnavatel uhradí pouze část pobytu z FKSP, mohu nabídnout ještě jiný způsob.
Na našich stránkách můžete zakoupit také FKSP POUKAZ (https://www.slevomat.cz/fksp/poukaz). Stačí si zvolit hodnotu poukazu, vyplnit fakturační údaje vašeho zaměstnavatele a objednat jej. Vašemu zaměstnavateli pak předáte vytvořenou zálohovou fakturu nebo daňový doklad. Jakmile k nám platba dorazí, můžete si z poukazu nahrát kredity (https://www.slevomat.cz/darkovy-poukaz/uplatnit?rel=zkpodpora) na váš uživatelský účet a zakoupit si vámi vysněný pobyt.
Ještě upozorním, že splatnost zálohové faktury je 21 dní a platnost kreditů z FKSP poukazu je 6 měsíců ode dne přijetí platby.
Nabídka i pokoje jsou určeny pro dvě osoby.
Mějte moc hezký den, Kristýna.
Dobrý den, měla bych zájem o variantu Víkend v apartmá. Lze prosím v termínu 7.4.-10.4. ? Nabídka kalendáře nedovoluje rezervaci na 3 noci, ale pouze na dvě, což je Pobyt s polopenzí a welness. Děkuji za informaci.
Krásný den, Šárko, děkuji vám za dotaz. U této varianty je možné skutečně pobyt pouze na 2 noci. V případě, že si přejete ubytování delší, je nutné zvolit první variantu, u které vidím, že vámi preferovaný termín je stále dostupný :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den,
nenalezl jsem možnost zvolit si manželskou postel, je to samozřejmý nebo to
musím někam dopsat?
Děkuji Tauer, Plzeň.
Krásný den, Tomáši, děkuji vám za dotaz. Pokud chcete mít jistotu manželské postele, zapište prosím tento požadavek hotelu do poznámky v objednávce :-) Mějte moc hezký den, Kristýna
Dobrý den, můžeme vzít do hotelu psa, menší plemeno. Děkuji
Dobrý den,
ano, zvířátko je možné vzít sebou za poplatek 200,–Kč/noc :-)
Dobrý den, je welnes privátní?
Děkuji M. T.
Dobrý den,
privátní wellness obsahuje balíček : Víkend v apartmá s plným
minibarem, polopenzí a privátním spa
Dobrý den ,je možné si přiobjednat u vás i masáže
Děkuji
Dobrý den,
ano. Masáže provádíme pátek a v sobotu. Přeji hezký den. Recepce
Je možno platit pobyt z FKSP?
Dobrý den,
ano lze, zakupte si voucher bez termínu. Přijde Vám variabilní symbol a
číslo účtu, které prosíme přeposlat. Napište nám též fakturační
údaje a poté Vám vystavíme fakturu.
Přeji hezký den. Recepce
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, když přijedeme s přítelkyní na noc ze soboty na neděli, nebude problém najít volné misto na 180 minut do wellness? Popřípadě jak to funguje? Děkuji, Řehák
Dobrý den,
wellness si lze zarezervovat při příjezdu na hotelovou recepci nebo předem
telefonicky či emailem. Dopořučila bych Vám si zavolat na hotelovou recepci
a zjistit obsazenost wellness na daný termín. Otevírací doba Wellness je
PO-PÁ 16:00 – 22: 00, v sobotu otevřeno mezi 10 – 22:00 hodinou a
neděle 10 – 14:00. S pozdravem recepce HA Naháč
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, zda je možnost dětské postýlky ? Děkuji
Dobrý den,
ano, pro objednávku se stačí domluvit hotelovou recepcí.