Omlazení pleti s okamžitým účinkem: bezjehličková mezoterapie
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Mezoterapie obličej a podbradek pro klienty s voucherem – 19.zari, 3. 16. 17. října vždy až po 17. hodině.
5.9.- 7 termínů v rozmezí 9:30 – 13:30
6.9. – 5 termínů v rozmezí 11:15 – 15:30
8.9. – 22 termínů v rozmezí 9:30– 14:45
12.9. – 25 termínů v rozmezí 9:30– 15:30
atd. atd. atd. atd… nemohu tady přepisovat všechny termíny.
JE pochopitelné, že jako první jsou obsazeny oblíbené termíny mezi
16.-18. hodinou, kdy klienti tzv. chodí z práce.
Mrzí mě, že vám nemohu pomoci, ale víc už dělat ani neumíme ani
nemůžeme.
Děkuji za pochopení
Dagmar Šenková
Děkuji za odpověď, ale u nové nabídky dát k dispozici pouze 5 dnů a pouze večerní termíny, mi přijde dost zvláštní. Bohužel je to mimo moje časové možnosti. Děkuji
V kolik hodin byste si představovala ošetření? Díváte se na správnou nabídku služeb?Jen v září jsem napočítala přes 40 volných termínů. Dále už jsem to ani nepočítala.
Zajímalo by mne, jak lze voucher uplatnit, když v rezervacích je do konce platnosti voucherů cca 5 volných termínů. Děkuji
Dobrý den, doufám, ze si určitě jeden z nich vyberete. Pokud ne, ozvěte
se mi mailem , dořešíme.
Šenková
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dagmar Šenková má pouze z celé nabídky 5 dnů a nabídka byla uvedena dnes, takže nemohla být obsazena. Víc již nemíním řešit. Jen jsem chtěla upozornit na nefér nabídku. Děkuji
Paní Panská, snažila jsem se vám vyjít vstříc a pokud by byla vstřícnost i z vaší strany, určitě bychom se domluvily. V jedné zprávě si stěžujete, že jsou pouze večerní termíny a v další zprávě je „stížnost“, že nejsou večerní termíny. Víte doopravdy, co chcete? Nemám problém udělat výjimku a přijít za zaneprázdněným klientem i v sobotu popř. v neděli, v pozdějších večerních hodinách, nebo se domluvit na uplatnění voucheru s předstihem s garancí provedení služby po konci platnosti voucheru. Vše s vědomím Slevomatu a souhlasem klienta.
Pro objasnění – akce připravuji společně s mojí konzultantkou ze Slevomatu s předstihem. Za 11 let, kdy tyto akce dělám, vždy předem pečlivě zvážím, jestli mám dost času uspokojit potřeby klientů a tomu přizpůsobuji ostatní aktivity v salonu. Na Slevomatu by mi rozhodně neprošla nabídka, která by byla „nefér“ vůči klientům. Každou nabídku i oni pečlivě zvažují, kontrolují a na každou nabídku sepisujeme smlouvu.
V salonu od loňského roku se mnou pracuje odbornice na slovo vzatá, velice milá, pečlivá a pracovitá slečna Adéla Zýková – kosmetička se středoškolským vzděláním v oboru kosmetika, s předešlou praxí. Tuto slečnu, jsem hledala a poctivě vybírala mezi desítkami žádostí téměř 4 roky, a věřte, není jednoduché najít kvalitní a hlavně spolehlivou kosmetičku. Nehledala jsem žádnou „rychlokvašku“ ze 40– ti hodinového kurzu ani „posilu“ pochybného (ne)vzdělání z východu, ale pečlivě jsem vybírala komu svěřím klienty, aby zůstala zachována nejen kvalitní péče, ale i dobrá pověst. Stálá i nová klientela slečnu Zýkovou doslova miluje. Viz její hodnocení – reference jak na Slevomatu, tak i na Reserviu (četla jste je?).
Mrzí mě, že jako „důvod“ své nespokojenosti uvádíte zrovna „moje“ termíny. S rukou na srdci, není to jen záminka, abyste nemusela přiznat, že nemáte pravdu? Termínů je v našem rezervační systému nepřeberné množství. Já v oboru pracuji déle, čili logicky mám více stálých klientů a ti se objednávají na různé procedury kontinuálně = termíny mám dříve zaplněné, ale i ke slečně Zýkové už se klienti také rádi vracejí. Jak už jsem uvedla výše, se vstřícnými klienty se vždy domluvím, ale i já mám své hranice.
Vaše tvrzení o tzv. „nefér“ nabídce považuji za poškozování dobrého jména i kvality poskytovaných služeb Salonu Devět životů, odmítám ho a nesouhlasím s vámi.
Na druhou stranu se mi ulevilo, že klient, který umí najít „problém na každé řešení“ se nestane naším klientem. Ostatní jistě rádi využijí termíny, které vy nevyužijete vy a bude spokojenost na všech stranách.
Dagmar Šenková