Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 757 835 126 nebo na e‑mailu recepcja@hotelsudetia.pl – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči a s polopenzí: zdarma
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, koupil jsem si zde na tento hotel voucher s procedury v ceně.
Je potřeba si nějak dopředu kvůli kapacitě procedury s hotelem domluvit
nebo stačí až na místě? Děkuji, Jurka
Slevomat.cz
Dobrý den, Martine. Děkuji Vám za dotaz. Ano, určitě Vám doporučím,
napsat na recepci hotelu požadavek na rezervaci Vámi zvolených procedur.
Může se stát, že budou plné kapacity. Kontaktujte hotel na recepcja@hotelsudetia.pl.
S přáním krásného dne, Karel
gabriela
Dobrý den,
parkování u hotelu je v ceně?
Slevomat.cz
Dobrý den, Gabrielo. Parkování se doplácí na místě a poplatek činí
30 PLN/den (podzemní garáž). S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, koupil jsem si zde na tento hotel voucher s procedury v ceně. Je potřeba si nějak dopředu kvůli kapacitě procedury s hotelem domluvit nebo stačí až na místě? Děkuji, Jurka
Dobrý den, Martine. Děkuji Vám za dotaz. Ano, určitě Vám doporučím, napsat na recepci hotelu požadavek na rezervaci Vámi zvolených procedur. Může se stát, že budou plné kapacity. Kontaktujte hotel na recepcja@hotelsudetia.pl. S přáním krásného dne, Karel