Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. 353 221 113 nebo na e‑mailu sales@hotelqueens.cz – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
Děti od 3 do 11 let mají vstup do wellness povolený pouze s dospělým doprovodem.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, budete mít nabídku pobytů i na leden 2023? Chtěla bych ho
koupit jako dárek, děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce
objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme.
Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že
u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na
nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne.
S přáním krásného dne Denisa ze Slevomatu.
Terezie Kupková
Přeji hezký den.
Prosím o sdělení jak daleko je z hotelu na kolonádu a zda má hotel
výtah.
Děkuji Kupková
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezie, např. kolonáda Ferdinandova pramene je od hotelu
vzdálena zhruba 500 metrů. Ostatní kolonády (Kolonáda Maxima Gorkého a
Kolonáda Karolinina a Rudolfova pramene) a prameny se nachází do 20 minut
pěší chůzí. Hotel má k dispozici výtah. Přeji pěkný den,
Katka :)
Alfred
Na jak dlouho si můžu objednat privátní wellnes a kolik stojí.
Slevomat.cz
Dobrý den, Alfrede. Děkuji Vám za dotaz. Dohledal jsem pro Vás aktuální
ceník na stránkách poskytovatele: https://www.hotelqueens.cz/wellness/.
Pro více dotazů, jej kontaktujte na +420 353 221 113. S přáním
krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, budete mít nabídku pobytů i na leden 2023? Chtěla bych ho koupit jako dárek, děkuji.
Dobrý den, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. S přáním krásného dne Denisa ze Slevomatu.