Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 558 684 060 nebo e‑mailem na recepce@uholubu.com.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 558 684 060 nebo e‑mailem na recepce@uholubu.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den,
venkovní jezírko je možné využít ke konci září? Je možnost koupání,
prosím?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Nikolo. Děkujeme za Váš dotaz. Jezírko lze využít kdykoliv.
Záleží jen na tom, jak moc jste otužilá. :) Krásný den. Matěj,
Slevomat.cz
Stanislav Pščolka
Dobrý den
je možno pobyt zaplatit Edenred kartou?
Děkuji za Vaši odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Stanislave. Děkuji Vám za dotaz. Tato nabídka spadá do
kategorie Cestování. Na tomto odkazu, doporučím, zkontrolovat, jaký typ
karty máte: https://www.slevomat.cz/benefity.
Přihlaste se do svého účtu na Slevomatu, poté zvolte kategorii Benefity.
V této kategorii si vyberte Benefit Plus a jako kategorii pro dobití kreditů
zvolte Krása, zdraví a relaxace. Do kolonky počet kreditů jen vyplníte
částku, kterou chcete převést a poté dokončíte platbu přes benefitní
platební bránu. S přáním krásného dne, Karel
Veroniss Veselá
Dobrý den,
jak je to daleko od vlakového nadráží k Vám?
Rádi bychom jeli vlakem.
Děkuji za odpověď.
Veselá V.
Slevomat.cz
Dobrý den,
vlaková zastávka je vzdálena přibližně 10 minut chůze od hotelu. Přeji
hezký den, David
Marie
Dobry den, k vam asi jen autem, ze?
Hotel & Garden U Holubů
Dobrý den, na Čeladnou můžete vlakem i autobusem.
Jana
Dobrý den, na všech pokojích jsou manželské postele nebo máte pokoje
i s oddělenými postelemi? Děkuji
Dobrý den, je možné zajistit vegan občerstvení? Moc děkuji Martina
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino, děkujeme za dotaz. Toto je dotaz, na který Vám musí
odpovědět sám poskytovatel, proto pro individuální nabídku, prosím,
kontaktujte ubytování na telefonním čísle +420 558 684 060 nebo
e-mailové adrese recepce@uholubu.com. :-)
Přeji krásný den, Bára
Eva Kubiznakova
Dobry den, jsou povolení psi?
Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo.
Domácí zvířata nejsou v hotelu povolena.
Přeji hezký den, David.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
venkovní jezírko je možné využít ke konci září? Je možnost koupání, prosím?
Děkuji.
Dobrý den, Nikolo. Děkujeme za Váš dotaz. Jezírko lze využít kdykoliv. Záleží jen na tom, jak moc jste otužilá. :) Krásný den. Matěj, Slevomat.cz