Otevřené vouchery: Rezervace provádějte v dostatečném předstihu e‑mailem na gold@hotelgold.cz nebo na tel. 380 712 551.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 380 712 551 nebo e‑mailem na gold@hotelgold.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Děti do 2,9 let mají pobyt s rodiči na lůžku a bez stravy zdarma.
1. dítě ve věku 3–5,9 let na přistýlce má pobyt se snídaní zdarma.
1. dítě ve věku od 6 let na přistýlce má pobyt se snídaní za 600 Kč/noc.
2. dítě ve věku od 3 let na přistýlce má pobyt se snídaní za 600 Kč/noc.
2. dítě lze ubytovat pouze v Královském apartmá.
Ubytování s dětmi hlaste recepci předem.
Romantický pobyt s večeří a Romantický pobyt s wellness je primárně určen pro dospělé osoby, pokud s sebou chcete vzít děti, kontaktujte recepci hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, mam zájem si u vas rezervovat termín s platností v roce
2023, nicméně nabídka mi nepovoluje vybrat žádný termín v roce 2023,
pouze v 2022. Jak to řešit?
Slevomat.cz
Dobrý den Magdaléno, děkuji Vám za dotaz. Termíny pro rok 2023, budou
otevřeny až 2.1.2023 pro vytvoření rezervace. S přáním krásného
dne, Karel
Zdeňka Slepičková
Dobrý večer, nyní jsem objednala pobyt u Vás
Chtěla jsem se zeptat,jak je to s parkováním u Vás?Můžeme až
k Vám?Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňko. Děkuji Vám za dotaz. Parkování se hradí na místě
200 Kč/ den. S přáním krásného dne, Karel
Rudolf Carvan
Dobrý večer,
Váš hotel se mně vyhledal podle požadavků:
neomezený vstup do wellness;
neomezený vstup do bazénu;
o vířivce, že by měla být jen 1×/ pobyt, nebylo zmínky. Tedy jsem
chápal, že je k dispozici častěji podle provozních možností a
objednávky.
Prosím o všechny tři odpovědi během zítřejšího dne,
t.j.08.09.2022. NUTNÉ !!!
Hotel Gold
Dobrý den,
děkujeme za zájem o naše služby. V balíčcích nabízíme wellness 1× na
jednu hodinu.
Jedná se o privátní wellness pouze pro jeden pár. We wellness je vířivka
a sauna pro 2 osoby.
Bazén v hotelu není.
Rudolf Carvan
Dobrý večer,
v první řadě měl bych upřesnit, že ten nevhodný výběr pokoje nebyl
u Vás !!!, ale asi 100 km jinde … aby si někteří recenzí čtoucí
nemysleli … cokoliv.
Prosím ještě jednu odpověď: Lze u Vás dostat více bezmasých jídel než
houbové rizoto a gnochi?
Hotel Gold
Dobrý den,
na našich webových stránkách máme jídelní lístek i polední menu,
můžete se tam podívat, jaké pokrmy přesně nabízíme.
Hezký den.
Hotel Gold
Rudolf Carvan
Dobrý večer,
nevidím ve vyhledávání, jak si vybrat pokoj tam, kde máte volbu pokoje.
Nedávno jsem omylem zadal Standart a bylo to vlastně téměř jen odložný
box.
S pozdravem R.Carvan
Slevomat.cz
Dobrý den, Rudolfe.
Po vybrání termínu pobytu budete mít v levém dolním rohu záložku
Pokoje, přímo pod zeleně napsanou, vykalkulovanou cenou. Záložku Pokoje
rozklikněte a můžete si vybrat pokoj dle vašich preferencí :).
V případě potíží s koupí voucheru nás neváhejte kontaktovat na https://www.slevomat.cz/kontakt.
Přeji hezký den, David
Mráz Petr
Váš telefon, prosím
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, následující kontaktní informace se nachází také
v sekci Jak uplatnit u této nabídky: e-mail gold@hotelgold.cz a tel.
číslo+420 380 712 551. Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mam zájem si u vas rezervovat termín s platností v roce 2023, nicméně nabídka mi nepovoluje vybrat žádný termín v roce 2023, pouze v 2022. Jak to řešit?
Dobrý den Magdaléno, děkuji Vám za dotaz. Termíny pro rok 2023, budou otevřeny až 2.1.2023 pro vytvoření rezervace. S přáním krásného dne, Karel