Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v luxusním resortu v polských Krkonoších: jídlo a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácími mazlíčky je nutné ověřit před zakoupením voucheru s hotelem.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 724 888 800 nebo e‑mailem na rezerwacja@lakehill.pl
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem a kódem voucheru na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Přistýlka je k dispozici pouze v Junior Suite.
- Domácí mazlíčci: 120 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
je zde i vnitřní sauna nebo jen venkovní, která je do konce září
zavřená?
Děkuji, Marcziová
Dobrý den, Simono.
Kontaktoval jsem poskytovatele a hotel disponuje jen vnitřní saunou, která je
otevřená. Přeji hezký den, David
Dobrý den,
dá se k Vám dostat i veřejnou dopravou, ať už se jedná o vlak nebo
autobus?
Dobrý den, Lucie. Děkujeme za Váš dotaz. Záleží odkud pojedete. Doporučuji navštívit idos.cz pro dohledání nejlepších spojů. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobry den, je v hotelu i bazen pro deti ci detsky koutek? Dekuji
Dobrý den, Katerino. Děkuji Vám za dotaz. V hotelu je k dispozici hostům herna pro starší děti a dospělé, dětský koutek a dětské hřiště. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den lze tento pobyt zaplatit z FKSP? Děkuji Katka
Dobrý den, Katko, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chci rezervovat 3noci, ale chtěla bych poslední den pozdější odjezd – ve 14h, je to možné předem při rezervaci domluvit a dodržel ? Samozřejmě za příplatek, děkuji
Dobrý den, Romano. Je nezbytné, spojit se přímo s hotelem a domluvit se individuálně. Přikládám kontakt pro rychlejší komunikaci: +48 724 888 800 nebo email rezerwacja@lakehill.pl. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, večeře u polopenze je také formou bufetu? Jde mi o vegetariánskou nabídku jídel. Děkuji
Dobrý den, Jano, večeře v rámci polopenze je také bufetová. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, mohli bychom přijet se dvema detmi (4 mesice a 6 let) na pobyt s polopenzi od zitrka do soboty, prosim? Tedy mate pokoj nebo apartman se 3 luzky? Detskou postylku si privezeme. Dekuji :)
Dobrý den, Terezo, Vámi uvedený termín je již bohužel obsazený (co se týče varianty nabídky s polopenzí). K ověření dostupných kapacit, rezervaci termínu a koupi voucheru využijte prosím našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází vpravo nahoře vedle nabídky a zobrazí se také u dané varianty nabídky (např. Akce 2 děti zdarma: letní pobyt s polopenzí) po kliknutí na „Vybrat termín“. Po zadání termínu se Vám zobrazí dostupný typ pokoje. Přistýlka je k dispozici pouze v pokoji Junior Suite. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, od kolika hodin je snídaně a večeře? ☺️
Dzień dobry,
Śniadania 8:00–11:00.
Obiadokolacje 16:00–19:00.
Pozdrawiamy
Zespół Lake Hill Resort&Spa
Dzień dobry,
Śniadania 8:00–11:00.
Obiadokolacje 16:00–19:00.
Pozdrawiamy
Zespół Lake Hill Resort&Spa
Dobry den, je u vas mozne si zapujcit elektrokola? DEKUJI
Dzień dobry,
tak, jest taka możliwość na miejscu w recepcji.
Pozdrawiamy
Zespół Lake Hill Resort&Spa
Dzień dobry,
tak, jest taka możliwość na miejscu w recepcji.
Pozdrawiamy
Zespół Lake Hill Resort&Spa
Dobry den,byla by možnost v Pokoji Comfort s výhledem na jezero mít manželskou postel? Nebo si muzem postele dat k sobě?
Dzień dobry,
możemy złączyć łóżka. Proszę o numer vouchera, dodam informację do
rezerwacji.
Pozdrawiamy
Zespół Lake Hill Resort&Spa
Dzień dobry,
możemy złączyć łóżka. Proszę o numer vouchera, dodam informację do
rezerwacji.
Pozdrawiamy
Zespół Lake Hill Resort&Spa
Dobrý den, pokoj komfort má na obrázku oddělené postele, šlo by nějak udělat, aby tam byly klasická manželská postel.
Dobré ráno,
postele jsou jednolůžkové, ale můžeme je dát dohromady.
S pozdravem,
Tým Lake Hill Resort&Spa
Good morning,
the beds are single, but we can put them together.
Best regards,
Team Lake Hill Resort&Spa
Dobrý den, v hotelu Lake Hill, jsme již byli v roce 2019,ale teď již máme 3 děti(7let,4roky a 1r) a pobyt lze navolit pouze pro 2 děti, jak mám postupovat dále? Děkuji
Dobrý den, Markéto, doporučuji ověřit si před zakoupením voucheru
kapacitu hotelu na e-mailu rezerwacja@lakehill.pl
či tel. čísle +48 724 888 800. Přistýlka je k dispozici pouze
v pokoji Junior Suite. Po ověření kapacity zakupte voucher pro daný počet
dospělých osob a 2 děti. Informace o 3. dítěti uveďte do poznámky při
objednávce. Doplatíte za něj až na místě. Ubytování také nabízí
dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich
dostupnost. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, pokoje jsou pouze pro 3 osoby? Je možné, objednat 2×
dospělé a 2× děti (12, 9let).
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Martino. Děkujeme za Váš dotaz. Ano, nabídka je koncipovaná pro 2–3 osoby (2 postele + 1 přistýlka). Pokud si přejete pobyt i pro čtvrtou osobu, doporučuji Vám kontaktovat přímo hotel, aby Vám udělal individuální nabídku a zjistili dostupnost pokojů 2 postele + 2 přistýlky. Poté čtvrtou osobu doplatíte na místě při příjezdu na hotel. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den mam dotaz ohledně dítěte (2roky) na začátku píšete ze v junior suite ma nárok na pristylku ta uz je zahrnuta v konečné ceně ? Protože na konci objednávky uz se nic o tom nepise jen bez naroku na lůžko…tak právě nevim jak to tedy je aby s nami nemusela spat v posteli dekuji za odpověď
Dobrý den, Lukáši, co se týče přistýlky v pokoji Junior Suite, není účtován žádný poplatek. Přistýlkou je totiž rozkládací pohovka, která se nachází v obývacím pokoji. Ubytování také nabízí dětské postýlky zdarma. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost, jsou na vyžádání na recepci. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, proč nelze prosím zadat termín od 28.9 do 1.10
Dobrý den, Heleno. Děkuji Vám za dotaz. V tomto období, je dostupný termín pouze 28.9.2022 – 30.9.2022., jinak je plně obsazeno. Dostupnost termínů se mění z minuty na minutu. Doporučím Vám, průběžně online rezervační kalendář kontrolovat. Třeba budete mít štěstí. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den.
Máte prosím volný termín do 12.8 do 14.8. pro 3 dospělé a 1 dítě
(4r) ? Dá se pobyt platit Flexi passem ?
Děkuji
Dobrý den, Petře, Vámi uvedený termín je bohužel již obsazený. k ověření dostupných kapacit, rezervaci termínu a koupi voucheru využijte prosím našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází vpravo nahoře vedle nabídky a zobrazí se také u dané varianty nabídky po kliknutí na „Vybrat termín“. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, polopenze jsou snídani+večeři nebo snídani+oběd? Děkuji
Dobrý den, Maryno, jedná se o snídaně a večeře. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den. Mám dvě otázky. Raději se hloupě zeptám než abych
nevěděl. Platí se ve Vašem hotelu polskou měnou (zlotym)? A měl bych se
v případě u vás bát polštiny?
Děkuji Vám
Dobrý den, Karle, děkuji vám za dotaz.
V hotelu je možné platit zlotými nebo platební kartou. Personál hotelu
mluví německy, anglicky a polsky. Přeji hezký den, David
Dobrý den, jsou v okolí hotelu nějaké restaurace nebo je hotel spíše na samotě ? Děkuji
Dobrý den, Aneto. Děkuji Vám za dotaz. V okolí hotelu, je do 6 kilometrů možnost návštěvy hned několik restaurací. :) Věřím, že si vyberete tu správnou! S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možné tento pobyt hradit z FKSP? Předem děkuji.
Dobrý den, Andreo, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, akceptuje hotel i malého psa? Děkuji
Dobrý den, Nikol. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s pejskem je možný pouze po předchozí domluvě přímo s hotelem. Doplatek však činí 120 PLN za noc a doplácí se na místě. S Přáním krásného dne, Karel
dobrý den, je zde volný termín pro 3 osoby 15.-21.8. – děkuji
Dobrý den, René, děkujeme za dotaz. Ano, v tomto termínu máme volno. Stačí, když si vpravo zadáte Vámi požadovaný termín, poté Vám vyjedou dostupné nabídky, naklikáte si počet osob a můžete objednávat! :-) Přeji krásný den, Bára
Dobrý den , je zde poblíž možnost koupání se psem. Děkuji
Dobrý den, Tomáši. Děkuji Vám za dotaz. V okolí bohužel není mnoho možností koupání se psem. Poblíž je pouze Zbiornik Sosnówka, nádrž na pitnou vodu, která je oplocená. Dále se mi podařilo dohledal pouze rybníky a jezírka přístupné veřejnosti. Věřím, že si pobyt s domácím mazlíčkem i přes to užijete. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
jaké pití je v ceně polopenze u snídani i večeře? Lze pozadan o jídlo
při alergii na kravské mléko?
Dekuji
Dobrý den, Zuzano. Děkuji Vám za dotaz. úpravu jídelníčku, či speciální dietu, je nezbytné ověřit s předstihem u poskytovatele služby. Nápoje jsou obměňovány často. Stálými nápoji, je například káva, džus či čaj ovocný, černý, zelený atd. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,je možné se koupat i v jezeře? děkuji
Dobrý den, Marcelo, děkujeme za dotaz. Jezero je obehnáno plotem a bohužel přístup k němu mají pouze povolané osoby. Vynahradit by Vám to ale měl luxusní bazén s výhledem přímo na jezero. :-) Přeji krásný den, Bára
Dobrý den mužů na místě dokoupit pro návštěvu pokoj na jednu noc pro 2osoby a kolik budu platit?
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. S tímto dotazem, je nezbytné, obrátit
se přímo na hotel. Pokud si přejete pokoj zakoupit přímo na místě, je
nezbytné se individuálně domluvit s poskytovatelem služby. Přikládám
kontakt: subaltyk.marketing@subaltyk.pl
+48 94 355 34 44. Personál hovoří těmito jazyky: německy, anglicky,
polsky, rusky. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, jaká je teplota vody v bazénech? Děkuji.
Dobrý den, Kateřino. Děkuji Vám za dotaz. Teplota v bazénu se pohybuje mezi 27°C a 31°C. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možné dát si v restauraci večeři a oběd?
Dobrý den, Vladimíro, restauraci v resortu je možné využít v rámci otevírací doby. Některé z aktuálních variant této nabídky mají v ceně stravování formou polopenze. V ceně ostatních variant jsou snídaně. Ohledně individuální poptávky doporučuji kontaktovat přímo Lake Hill Resort prostřednictvím e-mailu rezerwacja@lakehill.pl či na tel. čísle +48 724 888 800. Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda v podzimních měsících funguje venkovní bazén? Konkrétně, zda je vyhřívaný? Nebo mimo léto je koupání jen uvnitř hotelu? Děkuji, Zuzka
Dobrý den, Zuzko.
Kontaktoval jsem poskytovatele a hotel disponuje vyhřívaným venkovním bazénem, který je hostům k dispozici. Pro více informací kontaktujte přímo hotel na tel. čísle: +48 724 888 800 nebo přes e-mailovou adresu: rezerwacja@lakehill.pl. Přeji hezký den, David