Podpořte svou krásu: kompletní kosmetické ošetření vč. spa masáže obličeje
Přehled nabídky
Termín
Platnost do 30. 9. 2022.
V ceně
- Odlíčení a tonizace pleti
- Hloubkové čištění pleti ultrazvukovou špachtlí nebo aplikace enzymatického peelingu
- Zapracování masky a séra do hloubky ultrazvukem
- Maska na obličej dle typu pleti
- Spa masáž obličeje (10 minut)
- Závěrečné ošetření
Délka ošetření cca 60 minut.
Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, studio již není třeba dále kontaktovat.
Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 24 hodin předem v pracovní dny. Při pozdější změně nebo nedostavení se na službu voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Benefity.cz – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Na nedokonalosti pleti platí jen dvě věci: buď se s nimi smířit, nebo se jich zbavit. Co zvolíte vy? Se zlatou střední cestou tady prostě nepochodíte.
Kosmetičky v salonu VacuPraha vědí, jak si poradit s vaší pletí. Ošetření začne povrchovým odlíčením a tonizací pleti, poté bude následovat hloubkové čištění pleti ultrazvukem nebo aplikace enzymatického peelingu.
|
|
Pro dokonalý výsledek dojde také na aplikaci masky dle typu pleti a následně zapracování masky a multivitaminového séra do hloubky pokožky. Na závěr se aplikuje krém dle typu pleti.
V salonu se používá přírodní kosmetika Ryor, která obsahuje pouze bylinné a rostlinné extrakty, netestuje na zvířatech a respektuje životní prostředí.
„Voucher jsem koupila jako dárek pro mámu. Dnes ho využila a volala mi, ať nezapomenu napsat hodnocení, s péčí paní kosmetičky byla moc spokojená, ošetření bylo důkladné, paní milá a ochotná, prostředí salónu patří k těm skromnějším, přístup k zákazníkovi naopak nadstandardní. Děkujeme.“ Katarína, 8/2021