Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 776 297 457 nebo e‑mailem na upetra@post.cz.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, prosím Vás chtěl bych se zeptat jestli snídaně a večeře
jdou udělat BEZ LEPKU.Máme u Vás objednaný pobyt v měsíci říjnu.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Robin Gajda.
Slevomat.cz
Dobrý den, Robine. Děkuji Vám za dotaz. Ohledně individuální domluvy
speciálního jídelníčku, kontaktujte poskytovatele služby na
+420 776 297 457 s dostatečným předstihem. Uveďte jméno osoby, na
kterou je vedena rezervace, případně kód voucheru. S přáním krásného
dne, Karel
Veronika
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na večeře v rámci výběru z menu, je
vždy na výběr nějaka bezmasa či vegetariánská varianta? Případně je
možné se domluvit na nějaké dietě? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Veroniko.
Pro přesné informace a případné dohodnutí speciální diety kontaktujte
přímo hotel na tel. +420 776 297 457 nebo na e-mailové adrese: Upetra@post.cz
Přeji hezký den, David.
Dana Grigová Kovaříčková
Dobrý den-prosím dotaz bych měla..chtěla bych si u vás objednat víkend
19,9,–21,9to byste už volno neměli?, ukazuje mi to jen so.až po. a pak až
ten týden další…a ještě jeden dotaz-šel by si vybrat pokoj s těma
normálníma-dřevěnýma postelama-ne ten s kovovýma…děkuju Grigová
Slevomat.cz
Dobrý den, Dano, aktuálně je Vámi uvedený termín dle našeho online
rezervačního kalendáře dostupný :) Ohledně možnosti pobytu v pokoji
s daným typem postelí kontaktujte prosím předem Penzion u Petra
prostřednictvím e-mailu Upetra@post.cz či na tel.
čísle +420 776 297 457. Přeji pěkný den, Katka :)
Lada
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda by bylo možné rozdělit wellness na
2krát 60min, a jestli je možné uschovat elektrokola? Děkuji za
odpověď.
Penzion u Petra
Dobrý den,
ano není problém si wellness rozdělit a v areálu máme kolárnu
k úschově kol.
S pozdravem Penzion u Petra
Petr
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, jestli je volný termín 15.-19.8.2022? Jsem jen dva
dospělí a malý pejsek :-)
Děkuji za odpověď
Penzion u Petra
Dobrý den,
ano máme volno.
S pozdravem Penzion u Petra
Petr
Dobrý den,
ještě dotaz…chtěli bychom k vám v tom termínu 15.-19.8.2022 pobyt
s polopenzí, ale nejde nám to v tom termínu objednat, tak jak to máme
udělat, když je termín volný?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, dle našeho online rezervačního kalendáře je tento
termín již obsazený, proto jej nelze zarezervovat. Poprosím Vás, abyste
kontaktoval ještě Penzion U Petra prostřednictvím e-mailu na upetra@post.cz.či
telefonicky na tel. čísle 776 297 457 ohledně ověření možné
dostupnosti tohoto termínu. V případě, že termín bude ještě dle
penzionu dostupný, je možné zakoupit voucher bez termínu a dále postupovat
dle instrukcí v sekci „Jak uplatnit“, tedy rezervace předem na tel. č.
776 297 457 nebo e‑mailem na upetra@post.cz (při rezervaci
je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín
pobytu.) Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím Vás chtěl bych se zeptat jestli snídaně a večeře jdou udělat BEZ LEPKU.Máme u Vás objednaný pobyt v měsíci říjnu.
Děkuji za odpověď.
S pozdravem Robin Gajda.
Dobrý den, Robine. Děkuji Vám za dotaz. Ohledně individuální domluvy speciálního jídelníčku, kontaktujte poskytovatele služby na +420 776 297 457 s dostatečným předstihem. Uveďte jméno osoby, na kterou je vedena rezervace, případně kód voucheru. S přáním krásného dne, Karel