Dobrý den, Jiřino. Děkujeme za Váš dotaz. Nedokončila jste platbu
kartou, platba tedy neproběhla. Proto Vám nebyly vouchery zaslány. Zkuste to
tedy prosím znovu. Pokud by byl jakýkoliv problém, neváhejte se obrátit na
naše kolegy ze zákaznické podpory (www.slevomat.cz/kontakt). Hezký den.
Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Nepřišly mi woučry
Dobrý den, Jiřino. Děkujeme za Váš dotaz. Nedokončila jste platbu kartou, platba tedy neproběhla. Proto Vám nebyly vouchery zaslány. Zkuste to tedy prosím znovu. Pokud by byl jakýkoliv problém, neváhejte se obrátit na naše kolegy ze zákaznické podpory (www.slevomat.cz/kontakt). Hezký den. Matěj, Slevomat.cz