Kapacitu vybraného termínu si můžete ověřit na telefonu 515 284 084.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možnost v hotelu objednat i masáže ?děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jane.
Ano, pobyt v hotelu si můžete zpříjemnit řadou služeb, jako jsou
například relaxační masáže, které Vám dodají potřebnou dávku energie
a uvolní jak Vaši mysl, tak i tělo.
Přeji hezký den, David
Jana Tobiášová
Dobrý den, dostala jsem jako dárek voucher na 5 000,– Kč. Jak budu
doplácet případnou vyšší cenu pobytu? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, pokud se jedná o dárkový poukaz v hodnotě 5 000 Kč
ze Slevomatu, který se dá uplatnit na kategorii Cestování, zbývající
částku je možné doplatit platební kartou online, bankovním převodem,
Slevomat Pay, platbou přes mallpay, Twisto či hotově na terminálu Sazky.
Při koupi voucheru na konkrétní termín pobytu je nutné vzhledem
k rezervaci termínu zaplatit voucher kartou. V případě, že se jedná
o voucher do Hotelu Savannah, prosím kontaktujte přímo poskytovatele. Přeji
pěkný den, Katka :)
Renáta Smolíková
Dobrý den, pokud bychom s sebou chtěli vzít dceru, které bude rok a
půl, jak je to se stravou? Uvádíte, že dítě do 3,9 let je včetně
snídaně zdarma. Jak je to s dalším stravováním, když my jako řidiče
bychom měli allin?
Slevomat.cz
Dobrý den, Reny, děkujeme za dotaz. Dcera bude mít v ceně stejný
stravovací paušál, jako Vy. Tedy pokud si zakoupíte all inclusive nabídku,
i Vaše dcera bude mít all inclusive stravu. :-) Přeji krásný
den, Bára
Natálka
Dobrý den, lze koupit dva vouchery a přijet na 5dnů a 4 noci? Děkuji za
odpověď Natálka
Slevomat.cz
Dobrý den, Natálko, k dispozici je pouze varianta nabídky na 3denní
pobyt. Je možné však koupit 2 vouchery na 2 pobyty, které na sebe budou
navazovat (dle dostupných kapacit hotelu) na celkovou délku pobytu 5 dní. Ke
zjištění konečné ceny pobytu (voucheru) a případných dostupných kapacit
využijte prosím našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází
vpravo nahoře vedle nabídky a zobrazí se také po kliknutí na „Vybrat
termín“. Přeji pěkný den, Katka :)
Daniela
Dobrý den, máme malého opravdu hodného a čistoného pejska. Lze přijet
s ním?
Slevomat.cz
Dobrý den, Danielo, děkujeme za dotaz. Ano, můžete s sebou přivézt
i pejska na příplatek 250,–/noc. Doporučujeme ale hotel informovat
v poznámce během objednávky. :-) Přeji krásný den, Barča
Vladimír
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda je možnost pro dvě osoby a dítě?
A za jakou cenu?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Vladimíre, jedno dítě do 3,9 let s rodiči na lůžku
včetně snídaně je zdarma, za další dítě na pokoji se platí vždy za
přistýlku a stravu:
další dítě do 3,9 let se stravou a přistýlkou 400 Kč/noc
další dítě 4–11,9 let se stravou a přistýlkou 700 Kč/noc
Děti nad 12 let jsou brané jako dospělé osoby, tj. platí se 1170 Kč/noc
(přistýlka + strava)
V případě pobytu s dětmi doporučujeme zvolit pokoj Executive
(prostornější) za příplatek 200 Kč/noc. Nabídka je koncipována pro
2 osoby, takže pokud je dítě ve věku 12+, tak s ním může pouze jedna
další osoba. S přáním hezkého dne, Maty
Deniska Krátká
Dobry den na fotkach je napsano ze je v cene all inclusive ale v nabidce je
napsano jen snidane tak jak je to ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Denisko. Děkujeme Vám za upozornění. Jednalo se o šotek
v nabídce, který jsme již opravili. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možnost v hotelu objednat i masáže ?děkuji
Dobrý den, Jane.
Ano, pobyt v hotelu si můžete zpříjemnit řadou služeb, jako jsou například relaxační masáže, které Vám dodají potřebnou dávku energie a uvolní jak Vaši mysl, tak i tělo.
Přeji hezký den, David