Rezervaci můžete změnit 24 hodin před rezervovaným termínem. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". V případě zrušení rezervace méně než 24 hodin před domluveným termínem, nebo v případě, že se na termín nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Rezervaci s online rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Voucher bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, prosím když si zakoupim péči s Malibu c, je možné se
s Vámi domluvit rovnou i na nabarvení vlasů? Moc děkuji, Králová
Slevomat.cz
Dobrý den, Magdaléno. Děkujeme za Váš dotaz. Ohledně dokoupení
služeb, které nejsou v ceně voucheru, prosím kontaktujte provozovatele
(tel. +420 776 893 095). Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
E.
Dobrý den, je místo mikromelíru možný normální melír? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den. Děkujeme za Váš dotaz. Varianta v nabídce lze uplatnit na
mikromelír. Pokud máte jiný požadavek, záleží na individuální domluvě
s provozovatelem. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Šárka
Dobrý den, jakou používáte značku melíru/tónování, prosím?
Pracujete s Olaplexem? Děkuji za reakci.
Kateřina Žižlavská
Dobrý den,
pracujeme se značkou Wella professionals, K18 a Malibu C.
Olaplex nezahrnují naše služby.
S pozdravem a přáním hezkého dne Katerina Green Studio
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím když si zakoupim péči s Malibu c, je možné se s Vámi domluvit rovnou i na nabarvení vlasů? Moc děkuji, Králová
Dobrý den, Magdaléno. Děkujeme za Váš dotaz. Ohledně dokoupení služeb, které nejsou v ceně voucheru, prosím kontaktujte provozovatele (tel. +420 776 893 095). Hezký den. Matěj, Slevomat.cz