Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Pobyt na klidném okraji Prahy se snídaní i bezplatným parkováním a vstupy do muzeí
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@carlhotel.cz nebo na tel. +420 704 003 113. Při rezervaci vždy uvádějte kód zakoupeného voucheru.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 704 003 113 nebo e‑mailem na recepce@carlhotel.cz.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Dítě do 2,9 let má pobytu bez nároku na lůžko, stravu a vstupy zdarma.
- Starší děti se započítávají do maximální obsazenosti pokoje.
- Domácí mazlíčci: 300 Kč/noc, pouze po domluvě
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (pro hosty je možnost parkování v areálu hotelu zdarma)
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý deň . Dostupnosť MHD.dakujem
Dobrý den, přímo před naším hotelem, v 10 metrové vzdálenosti se
nachází zastávka MHD Kamýcká, kde jezdí autobusy veřejné městské
dopravy v pětiminutových intervalech směrem k centru, na zastávku
Dejvická, odkud lze pokračovat metrem přímo do centra.
Doufám, že Vám odpověď pomohla.
Krásný den,
Petra, Carl-Inn
Dobrý den, mám podobný dotaz 2 dospělý jedno dítě 11let, druhé 4 roky, ale termín který můžeme jed je jen pro 3 osoby, můžeme tedy 4 leté dítě vzít bez naroku na lůžko. Jedná se o termín 20.8. –22.8. děkuji
Dobrý den, Radmilo,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu – jsou zde varianty až pro 4 osoby
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobry den, chtěli bychom přijet 2 dospělí a jedno dítě 12 let. Můžeme si vzít 2 lůžkový pokoj? A kolik se doplácí za takto staré dítě? Děkuji.
Dobrý den, Ilono, děti od 3 let se započítávají do maximální obsazenosti pokoje. V rámci pobytu 3 osob je tedy potřeba zakoupit variantu pro 3 osoby ve 3lůžkovém pokoji. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,
Kolik se proplácí za pokoj s balkonem?
Dobrý den,
cena za balkon 300Kč
Dobrý den,kolik stojí pokoj pro dva na dvě noci s balkonem.
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Petře.
Děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
Přeji hezký den, David
Dobrý den, zakoupil jsem voucher s termínem, je ještě potřeba volat/psát a ujistit se, že je platný vybraný termín? Děkuji.
Dobrý den,
Zakoupením Termínovaného voucheru je automaticky vytvořena závazná
rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Přeji hezký den, David
Dobrý den, když bychom byli 2 dospělé osoby, jedno dítě 5 let a jedno
do tří let. Je tedy třeba zakoupit pro tři osoby?
A druhý pár, kdy jsou dvě dospělé osoby, jedno dítě 7 let, jedno dítě
do tří let. Taktéž voucher pro tři osoby?
Děkuji
Dobrý den, ideálně pro vás by bylo lepší zakoupit 2× čtyřlůžkový pokoj.
Dobrý den,chci se zeptat jedná se o pokoj s balkonem nebo bez? Děkuji.
Dobrý den,
pokoje s balkonem jsou za příplatek.
Dobry den, jsme 2 dospeli a 3lete dite ktere s nama bude spat na posteli. Muzeme tedy koupit pobyt pro 2 osoby? Nebo musime kouoit pro 3 osoby?
Dobrý den, koupit pobyt pro dvě osovy.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je možné k Vám dorazit něco málo po 22. hodině? Chtěli bychom k Vám přijet z Ostravy, ale budeme vyjíždět až po práci a nevím, jak budou vypadat cesty. Jednalo by se o datum 2.9.2022. Děkuji za odpověď, Bajgarová.
Dobrý den,
check-in je možný od 14:00 neomezeně. Recepce funguje nonstop.