Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervaci pobytu proveďte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu hotel@olberg.cz nebo na telefonu +420 734 446 291. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 734 446 291 nebo e‑mailem na hotel@olberg.cz
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Vstup do wellness doporučujeme rezervovat předem na konkrétní hodinu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možné se u vás ubytovat
i s pejskem? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s domácími zvířaty,
není v hotelu povolen. Děkuji za pochopení. S přáním krásného
dne, Karel
ML
Dobrý den, dá se u vás najíst bezlepkově?
Slevomat.cz
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Hotel na žádost nabízí úpravu jídla dle
speciální diety. :-) Přeji hezký den, Bára
Eva
Dobrý den, prosím o informaci, zda by bylo možné zakoupit ,,Nedělní
pobyt s polopenzí a privátním wellness,, pro 3 osoby. Děkuji za
odpověď.
Hotel Olberg
Dobrý den, bohužel pobyt je určený jen pro 2 osoby na 1 noc.
Pokud chcete pobyt pro více než 2 osoby (například vzít sebou dítě), tak
nás prosím kontaktujte e-mailem nebo telefonicky a můžeme se domluvit na
přímo. :)
Děkuji.
Hotel Olberg
Margita Šejdová
Dobrý den, máte ještě volný dvoulůžkový pokoj v termínu 7.7.-
9.7. s polopenzí? Děkuji Margita.
Slevomat.cz
Dobrý den, Margito, u variant Pobyt s polopenzí a Romantický pobyt
s polopenzí a masáží je Vámi uvedený termín aktuálně k dispozici. Pro
ověření dostupných kapacit, rezervaci termínu a koupi voucheru využijte
prosím našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází vpravo
nahoře vedle nabídky a zobrazí se také po kliknutí na „Vybrat termín“
u dané varianty nabídky. Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možné se u vás ubytovat i s pejskem? Děkuji.
Dobrý den, Michaelo. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s domácími zvířaty, není v hotelu povolen. Děkuji za pochopení. S přáním krásného dne, Karel