Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Rezervaci pobytu proveďte v dostatečném předstihu na e‑mailu Reservations_Prague@hilton.com – při rezervaci uveďte kód voucheru.
Dobré vědět: U varianty s bonusovým zážitkem uveďte vybraný zážitek při rezervaci pobytu.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěly bychom já a kamarádka, každá s 1 dcerou, obj. pobyt
na 2 dny, v nabídce máte pokoj pro 2–4 osoby, ale když to chci objednat,
povolí mi to obsazení jen 2 osobami. JS
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko. Děkujeme za Váš dotaz. V nabídce jsem zkoušel
navolit dvě osoby + dvě děti a cena se mi vypočítala automaticky. Mělo by
být vše v pořádku. Nevíme, ale který konkrétní termín hledáte.
Doporučuji Vám kontaktovat naši zákaznickou podporu (+420 222 745 354),
kde Vám hned poradí naši šikovní operátoři. :) Přeji Vám krásný den.
Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěly bychom já a kamarádka, každá s 1 dcerou, obj. pobyt na 2 dny, v nabídce máte pokoj pro 2–4 osoby, ale když to chci objednat, povolí mi to obsazení jen 2 osobami. JS
Dobrý den, Jitko. Děkujeme za Váš dotaz. V nabídce jsem zkoušel navolit dvě osoby + dvě děti a cena se mi vypočítala automaticky. Mělo by být vše v pořádku. Nevíme, ale který konkrétní termín hledáte. Doporučuji Vám kontaktovat naši zákaznickou podporu (+420 222 745 354), kde Vám hned poradí naši šikovní operátoři. :) Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz