Rezervace: Termín plavby si zarezervujte na e‑mailu bevents@email.cz – rezervaci proveďte ideálně 14 dnů předem. Do e‑mailu uveďte jméno a příjmení, datum a čas plavby, počet osob dospělých a dětí (u dětí uveďte věk), telefonní kontakt a kód voucheru (vzor kódu: XXXX-XXXX-XXX-XXX). Rezervace se přijímají průběžně, ale jejich definitivní potvrzení může být sděleno klientovi v týdnu, ve kterém je plavba rezervována. V praxi to znamená, že po klientově rezervaci je mu tato potvrzena a v případě nastalých, možných nedostatků, které se dotýkají jeho rezervace. Je s ním projednána změna rezervace dle jeho potřeb a možností. V případě, že se s rezervací nic nemění, klientova rezervace je stále v platnosti. Projednání změny rezervace je nejpozději 3 dny před rezervací. V případě potřeby volejte na tel. 603 323 992.
Před plavbou je nutné předložit voucher ke kontrole při nástupu na loď (Dvořákovo nábřeží, molo č. 11 nebo 12), kde bude validován a budou vám sděleny instrukce k nástupu na loď.
Na místo se dostavte 15 min. předem. Odbavování je ukončeno 10 min. před odjezdem. Nástup na loď je ukončen 5 min. před odjezdem.
Lodě vyplouvají z přístaviště – náplavky naproti nemocnice Na Františku – molo č. 11 nebo 12.
Pravidelné plavby probíhají v sobotu od 12:00 do 14:00 a od 18:00 do 20:00. Možnost mimořádné plavby v ostatních dnech v týdnu je možno zjistit na telefonické vyžádání nebo na bevents@email.cz
Dobré vědět:
Na palubě nepřijímají platební karty.
Raut all you can eat je v průběhu plavby stále doplňován, aby obsahoval všechna servírovaná jídla a pokrmy. Půl hodiny před přistáním lodě Bevents se raut ukončuje.
Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
Dobrý den, mohu se zeptat jestli máte v září ještě volný termín pro
dvě osoby?
Beventslodě
Dobrý den. Září je poněkud široký pojem pro rezervaci. Prosím
o telefonický kontakt, probrali bychom to osobně. Předem děkuji Jarda Brejl
603 323 992.
Niss Nicolett
Dobrý den, je potřeba mít sebou voucher vytisknutý? Nebo stačí
v mobilu? Děkuji za odpověď.
Beventslodě
Dobrý den, Nicoletto. Voucher stačí mít v mobilu, ale postačuje
nahlásit příjmení, na které jste provedla rezervaci plavby. Mějte se hezky
a budeme se těšit na vaši návštěvu.
Petra
Dobrý den, v Praze budu s dětmi 9.8. – 11.8.2022. Máte v tento
termín ještě volno pro 1 dospělého a dvě děti? Děkuji za odpověď.
Beventslodě
Dobrý den. Poprosím o telefonický kontakt. Odpověď bude rychlejší a
vyčerpávající. Předem děkuji. Jarda Brejl 603 323 992.
Martina Hrdličková
Dobrý den,.je technicky možné,.aby plavbu na této lodi absolvoval
vozíčkář? Děkuji předem za odpověď
Beventslodě
Dobrý den. Ano, tato možnost je i v našem portfoliu. Již jsme několik
našich klientů – vozíčkářů, svezli. Nejsme sice úplně
bezbariérový, ale pokud bude mít vozíčkář doprovod, který by byl schopen
zastat primární pomoc s pasažérem na vozíku. Jsme ochotni a schopni také
vypomoci. Budeme se těšit na kontakt. Pokud budete potřebovat něco
konkretizovat, nebo upřesnit. Neváhejte se ozvat. Jarda Brejl
603 323 992. Děkujeme předem.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohu se zeptat jestli máte v září ještě volný termín pro dvě osoby?
Dobrý den. Září je poněkud široký pojem pro rezervaci. Prosím o telefonický kontakt, probrali bychom to osobně. Předem děkuji Jarda Brejl 603 323 992.