Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Nonstop asistenční služby motoristům na 15 dní i na 1 rok! Kompletní pomoc po celé Evropě v případě poruchy, nehody, vandalismu i odcizení vozidla.
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Služby aktivujte dle pokynů u jednotlivých variant viz výše.
- Bez aktivace nelze služby využívat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
jak je to s poskytnutím náhradního vozidla? Znamená to, že do 3 hodin
dostanu k dispozici zcela zdarma na 3 dny k užívání náhradní vozidlo
včetně PHM?
Dobrý den,
je to tak jak píšete, vozidlo bude zdarma přistaveno a zapůjčeno na 3 dny.
PHM v náhradním vozidle si ovšem po tuto dobu musíte hradit sám.
Objednával jsem si pojištění,uvedl jsem i kod, který jste zaslali na mobilní telefon, ale objevilo se – neplatný kod. Objednávku jsem tedy opakoval, přišel druhý kod, ale výsledek stejný – i po třetí … co dělat?
Dobrý den,
zajímalo by mě Vaše asistenční místa v ČR a SR.
Pochopila jsem asi správně,že sídlo je v Praze.
Dobrý den,
asistenční místa jsou rozmístěny tak, abychom k Vám přijeli na pomoc
v nouzi v ČR do 45 minut a v zahraničí do 90 minut.
Většinou jsou dojezdové česy našich partnerů ještě kratší.
Chtěl bych slevu na 15 dní od 3. řervence, kdy mám provést objednání? Pojedu na dovolenou na Šumavu, máte tam blízko asistenční službu?
Dobrý den,
objednání můžete provést klidně hned, asistenční služby ACA1213 budou
platné od data, který napíšete při objednání.
Ještě jednou dobrý den,
co se týče partnerů po ČR jsou rozmístěni tak, aby dojezdová doba
nepřesáhla 45 minut, takže cca 20 km k Vám.
Dobrý den, vlastním vozidlo bez rezervní pneu (pouze se sadou na opravu
pneu). Pokud bude pneumatika poškozená tak, že ji nebude možno soupravou
zalepit, vztahuje se pojistka na bezplatný odtah vozidla (100 km –
s dojezdem)?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
odtah vozidla se vztahuje samozřejmě i na tuto situaci.
Volání z chorvatska je asi zpoplatněné že??a v čr zdarma??
Dobrý den,
při volání za zahraničí je nutné volat na telefonní číslo
+420 222 551 144. Číslo je zpoplatněno klasická pevná linka
v ČR.
Dobrý den, takže pokud tomu dobře rozumím, tak pokud bude místo, odkud bude vyjíždět technik vzdálené například 50km, tak je to, že pojede 50Km za mnou a 50Km zpět vlastně pokryje uváděných 100Km zdarma? A následně zaplatím za každý 1Km odtahu cca 22Kč. Děkuji. Jana
Dobrý den,
je to tak jak píšete, z celkového počtu najetých km odtahového vozu se
odečte Vašich 100 km, které jsou zdarma. Takto je to nejen u nás, ale
i u dalších společností poskytujících asistenční služby.
Musím ovšem podotknout, že partnerská síť je rozmístěna tak, aby byl
dojezd na místo odtahu vždy co nejkratší.
Dobrý den včera jsem koupila 15 denní variantu a manžel zaslal požadované údaje na e mail s tím že do zahraničí odjíždíme již 16.6. a byly bychom rádi pokud by se podařilo mít již na tuto cestu asistenční služby aktivované zatím se nikdo z vaší strany neozval zd aje to vůbec možné zvládnout ani jsme neobdrželi zpět formulář . Je možné tedy technicky stihnout aktivaci a doručení potřebného formuláře. děkuji za odpověď
Dobrý den,
formuláře jsou postupně posílány a během dnešního dne by měli odejít
nejspíše všechny doposud poslané žádosti.
Nevím, jestli je to tak zajímavá nabídka, mám ke svému povinnému ručení tuto asistenci u Kooperativy na celý rok za cca 490kč, tak se mi zdá ,že se to dá za tyto peníze pořídit u každé pojištovny?
Dobrý den,
máte určitě pravdu, ale je potřeba se podívat na rozsah poskytovaných
služeb a konkrétní podmínky poskytnutí u různých pojišťoven. Ty mohou
být celkově nedostačující a omezující pro různé případy.
Dobrý den, na kolik by mě vyšla tahle událost. Jedu autem Ostrava – Frankfurt Han airport . Na letišti mám v plánu nechat auto 7dní, poté se autem vrátit zpět. Na pul cesty německem se mi pokazí auto. Šla by zajistit doprava na letiště, uschova pokazeného auta na 7 dní, popřípadě zakolik? Děkuji
Dobrý den,
cena je závislá na vzdálenosti, typu vozidla a dalších aspektech. Pro
zjištění orientační ceny odtahu ze zahraničí prosím zavolejte na náš
dispečink na telefonní číslo 1213 nebo 222 551 144 a naši dispečeři
Vám rádi nabídnou a vysvětlí všechny možnosti a ceny.
Dobrý den, píšete, že „Asistenci je možné aktivovat kdykoli“. Znamená to, že když už roční mám, mohu si novou aktivovat až zase v lednu ? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
určitě ano. Je na Vás, od jakého data budete chtít asistenční služby
ACA1213 používat.
Pokud chcete voucher využít na prodloužení platnosti stávající karty
EU12, je potřeba si o to napsat při uplatňování voucheru.
Asi jsem blondýna, pneumatika je ta guma nebo to celé kolo? To znamená, že když píchnu, tak někdo přijede, najde rezervu a vymění ji na autě a já potom pokračuju dál a nic neplatím?
Dobrý den,
myšleno je celé kolo. Tzn. že se v případě defektu vymění za Vaši
rezervu a můžete pokračovat dál. Nemusíte tedy nic platit.
Co znamená ta výměna poškozené pneumatiky (opravu pneu hradí klient), co tedy platím a co je v ceně?
Dobrý den,
zdarma je výměna poškozené pneumatiky za rezervní. Tzn. příjezd
mechanika, výměna pneu a odjezd mechanika.
V případě, že budete požadovat opravu poškozené pneumatiky, hradí se
cesta mechanika s poškozenou pneumatikou z místa poruchy do pneuservisu a
zpět, dále pak oprava poškozené pneumatiky.
Dobrý den, chápu tedy dobře modelovou situaci: Rozbije se mi auto na dálnici v Itálii. Vy mi zajistíte odtah vozidlo do servisu vzdáleného 40km. Odtah mám do 100km zdarma takže nic neplatím?
Dobrý den,
počítají se celkově najeté km odtahového vozidla z místa výjezdu
k Vám, poté do případného servisu a zpět na místo výjezdu. Z těchto
km se odečte Vašich 100 km, které jsou zdarma.
Samozřejmě je partnerská síť po Evropě rozmístěna tak, aby byl
případný doplatek buď žádný, nebo minimální.
A píšete, že kilometr stojí 18kč bez dph, to je 21,60 s dph a 100km je zdarma. Takže ušetřím 2160 korun? Je to tak?
Dobrý den,
100 km odtahu, které jsou v této asistenci zahrnuty, jsou zdarma, takže je
to tak, jak píšete.
Můžu karty aktivovat postupně? Když si koupím například tři 15 denní?
Dobrý den,
termíny, v kterých budete chtít aktivovat časovou asistenci, jsou na
Vášem rozhodnutí, takže je to možné.
Lze využít na prodloužení platnosti stávající karty
Dobrý den,
samozřejmě je to možné.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak to je s dodáním karty s platností na
15 dní – také přijde poštou nebo mi stačí jen potvrzení v emailu (za
jak dlouho cca přijde zpět po zaslání žádosti o aktivaci)?
Děkuji a přeji příjemný den :-)
Dobrý den,
poté co nám emailem zašlete číslo Vašeho voucheru včetně potřebných
informací, pošleme Vám zpět emailem vyplněný formulář potvrzující
asistence. Tento formulář stačí vytisknout.
Po zaslání žádosti o aktivaci časové asistence Vám přijde potřebný
formulář do cca 2 pracovních dnů.
Dobrý den
je a.služba platná pokud zapujčim svoje vozidlo cizí neb. blízké
osobě
a kolik stojí KM odtahu např.z Itálie u skoda oktavia
Dobrý den,
asistenční služby jsou poskytovány na vozidlo a SPZ, není tedy důležité,
kdo s vozidlem v danou chvíli pojede.
Co se týče ceny za odtah v zahraničí, u vozidla do 2t je to 18Kč bez
DPH/km a u vozidla nad 2t je cena 21Kč bez DPH/km.
Chtěl bych vědět zda je cena asitence stejná na 15 dní i na 1 rok. V úvodu uvádíte, že sleva platí 7 měsíců od 18.6 do 31.12.2012 a pak, že po aktivaci platí 12 měsíců.
Dobrý den,
časová asistence je platná 15 dní od Vámi požadovaného data a prodejní
cena je 99 Kč. Asisteční karta ACA1213 EU12 je platná 12 měsíců od
aktivace a prodejní cena činí 890 Kč.
Platnost 7 měsíců jak uvádíte je pouze doba k využití Vámi
zakoupeného voucheru.
Jaký je nejpozdější termín, do kdy je nutné aktivovat asistenční kartu s platností na 1 rok. děkuji za odpověď
Dobrý den,
důležité je hlavně využití platnosti zakoupeného voucheru do
31.12.2012. Samotnou aktivaci asistenční karty ACA1213 necháváme na Vás
a je jedno, zda to bude za týden, nebo za rok od doby, kdy Vám přijde karta
poštou.
Dobrý den, mohu se zeptat......máme v rodině dvě auta, je zakoupená asistenční služba přenosná, nebo platí vždy jen na jednu SPZ? děkuji Kalašová.
Dobrý den,
asistenční karta ACA1213 je platná vždy na konkrétní SPZ vozidla.
Samozřejmě je možné SPZ v průběhu platnosti asistenční karty
změnit.
Dobrý den.Chtěla jsem se zeptat,když pojedem autem do Bulharska,kolik by stál odtah do ČR,v případě poruchy automobilu.Předem děkuji za odpověd.
Dobrý den,
cena je závislá na vzdálenosti, typu vozidla a dalších aspektech. Pro
zjištění orientační ceny odtahu ze zahraničí prosím zavolejte na náš
dispečink na telefonní číslo 1213 nebo 222 551 144 a naši dispečeři
Vám rádi nabídnou a vysvětlí všechny možnosti a ceny.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chci se ujistit .. píšete – Veškeré asistenční služby jsou vám k dispozici 24 hodin denně, 365 dní v roce v celé geografické Evropě včetně České republiky. Je tím myšlena i Velká Británie ?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
asistenční služby ACA1213 jsou možné i ve Velké Británii.