Dovolená v Luhačovicích: all inclusive vč. nápojů, bazén, sauna, zábal i masáž
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, dnes jsem volal asi 16× na uvedená 4 čísla a stále to nikdo nebere objednávku jsme poslali na email který nám zasíláte.V emailu jsem uvedl svoje telefoní číslo.Nevím z jakého důvodu nedáváte vědět.Nevím už jak mám postupovat?
Krásný den, Vlastimile, děkuji vám za dotaz. V případě, že se vám nedaří hotel kontaktovat, obraťte se prosím na naše kolegy ze zákaznické péče, kteří se vám pokusí s komunikací pomoci. Kolegy můžete kontaktovat zde: https://www.slevomat.cz/kontakt. Mějte moc hezký den!
Dobrý den doporučili jste nám volat na tel.577117222,577117111,778470032 zkoušíme volat a telefon nikdo nezvedá.
Dobrý den pane Porazile, zde je kontakt na rezervační oddělení: 577 117 882, 778 470 033, email rezervace@hotel-harmonie.cz. Pokud na email napíšete svůj požadavek, popř. Vaše telefonní číslo, budeme Vás kontaktovat. Jarmila
Dobrý den, v pondělí 23.1. jsem posilal na email poptávku na ubytování. Do dnešního dne mi žádná správa nepřišla.Děkuji za odpověd Porazil Vlastimil.
Dobrý den, Vlastimile. Děkuji Vám za dotaz. Doporučím Vám využít kontaktu +420 577 117 222 pro urychlení vyřízení Vašeho dotazu. Věřím, že se Vám s poskytovatelem podaří spojit. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den chtěla bych si prosím koupit woucher od 8.3–10.3.2023 na 3 dny ,ale chtěla bych 2 dvoulůžkové pokoje a nevím jako to udělat,bojím se když objednám a zaplatím jeden,třeba už nebude v tom termínu druhý.Děkuji za odpověď.
Hezký den, Ludmilo, děkuji za Váš dotaz. Aktuálně volné termíny si můžete kdykoliv ověřit v online kalendáři, který naleznete v nabídce. Jakmile si zakoupíte voucher s online termínem, rezervace je závazná. S přáním hezkého zbytku dne, Tereza
Dobrý den, jak si máme zajistit u vás pobyt , stále telefonujeme a nikdo to nebere . Chceme se zeptat na nějaké podrobnosti . Děkují
Dobrý den paní Porazilová, napište prosím na e-mail rezervace@hotel-harmonie.cz,
případně i své telefonní číslo, budeme Váš kontaktovat. Hotel je
v těchto dnech z provozních důvodů uzavřen, otevírá opět
27.1.2023.
Děkuji za pochopení.
Jarmila
Dobrý den, rád bych Vaší nabídku použil jako dárek, ale pouze pro jednu osobu. Máte i takové nabídky? Děkuji Fulín
Dobrý den pane Fulíne,
při objednávce pobytu pro 1 osobu, kontaktujte prosím přímo rezervační
oddělení Hotel Harmonie.
tel.č. 778 470 033.
Dobrý den, lze Slevomat využít ve dnech 26.-28.11? Kryje se víkend se všedním dnem. Chtěli jsme víkend 25.-27.11., ale to mají na hotelu plno. Děkuji, Longauerová
Dobrý den, Petro. Děkujeme za Váš d dotaz. Pro termín v letošním roce je k dispozici pouze varianta All inclusive pobyt s wellness ve všední dny (neděle – pátek). Tuto variantu nelze využít o víkendu. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Chtěla bych koupit voucher k Vánocům pro moji maminku na květen 2023
Dobrý den, pobyt je možno zakoupit přes slevový portál, nebo také
přímo přes hotel.
Kontaktujte rezervační oddělení hotelu na adrese
rezervace@hotel-harmonie.-cz, nebo na tel.čísle 778 470 033.
Dobrý den chtěla jsem se zeptat zda je welness neomezený nebo je vstup to jen na omezenou dobu dobu děkuji za odpověď
Dobrý je po dohodě s wellness recepcí, dle volných kapacit.
Rezervační oddělení
Dobrý den, měli bychom zájem o Vámi nabízený pobyt. Je to ještě možné v termínu 27.-30.9. ? Děkuji za informaci Pavel Antl
Dobrý den,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, David
Dobrý den chci se zeptat kolik by zaplatila 4 člená rodina na 4 dny čtyřlůžkový pokoj 3 dospělí a 1dítě a dá se obědnat termín třeba už na květen příští roj děkuji
Dobrý den, Ludmilo.
Ohledně individuální poptávky pobytu kontaktujte přímo hotel na tel.
čísle: +420 577 117 222 nebo přes e-mailovou adresu: rezervace@hotel-harmonie.cz.
Přeji hezký den, David
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli by byla možnost připravit pro jednoho člověka při víkendovém pobytu vegetariánské jídlo? Děkuji
Dobrý den, Eliško. Děkujeme za Váš dotaz. Vegetariánská strava (ani bezlepková) není problém. Požadavek na stravu prosím uveďte přímo do poznámky během rezervace. Děkuji a přeji krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den. Je možný nástup až ve čtvrtek 27.10.2022 ? Předem děkuji Kvapilová
Dobrý den, Evo. Děkujeme za Váš dotaz. 27. 10. 2022 je volný termín, ale nelze tento datum zvolit jako nástupní. Nejbližší nástupní datum je 26. 10. Nejbližší volný termín k Vašemu požadovanému datu je 26. 10. – 28. 10. 2022. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, Hotel Harmonie má dvě budovy, v které budu ubytovaný termín 18–23.9? Na obrázku je budova 1. Vaří se v obou hotelích? Nebo se dochází do jedné restaurace?
Dobrý den, Jaroslave. Děkujeme za Váš dotaz. Hlavní restaurace, která vaří česká jídla je umístěna v budově č. 1. V komplexu se nachází také bar s terasou. V jaké budově budete ubytován se předem nedá určit. Hotel hosty ubytuje vždy podle aktuální kapacity. Budovy ale nejsou od sebe daleko. Vše je v jednom areálu. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Přijde vám v pořádku nevědět telefony?
Dobrý den, Lenissa. Mrzí mě, že se Vám nedaří spojit s hotelem. Doporučím Vám, kontaktovat jej pomocí emailu na: rezervace@hotel-harmonie.cz. Věřím, že je poskytovatel pouze vytížen a bude se Vám věnovat, jakmile to bude možné. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den . Jaká je možnost ubytování pro invalidy na vozíku
Dobrý den, Ivo. Děkuji Vám za dotaz. V hotelu je bezbariérový přístup. Počet pokojů je však omezený. Doporučím Vám, s předstihem kontaktovat hotel a provést rezervaci. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
chci se zeptat, zda je ještě možné zakoupit variantu pobytu přes víkend
(nástup v pátek). Chtěl jsem ji objednat, ale bohužel už je u ní
„Vyprodáno“. Případně bude tato varianta v brzké době ještě
k dispozici?
Děkuji.
Zdeněk
Dobrý den pane Zdeňku,
rezervaci pokoje si můžete také objednat přímo přes hotel.
V případě zájmu kontaktujte hotel na adrese rezervace@hotel-harmonie.cz
Dobrý den, chtěla bych k vám jet s dcerou na 3 dny a 2 noci, kolik by mě stal pobyt, muzu zaplatit benefity a zbytek doplatit dekuji
Dobrý den, Jano, ke zjištění konečné ceny pobytu (voucheru) a případných dostupných kapacit využijte prosím našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází vpravo nahoře vedle nabídky a zobrazí se také po kliknutí na „Vybrat termín“. Případné příplatky jsou k přečtení u každé varianty dole a zobrazí se po kliknutí na „Příplatky“ či „Děti“. Informace ohledně převodu bodů a uplatnění benefitů naleznete na https://www.slevomat.cz/benefity, případně v dolní části dané varianty nabídky po kliknutí na „Benefity“. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,chtěla jsem zakoupit pobyt v hotelu Harmonie,ale nemáte zde možnost zaplatit převodem,takže nevím jestli je tato platba možná.
Dobrý den, při objednávce přímo přes hotel je možná platba na místě
hotově nebo kartou, anebo na základě námi vystavené vystavené faktury
.
Hotel Harmonie rezervační oddělení
rezervace@hotel-harmonie.cz
Dobrý den…měl bych 2 dotazy:
- Vámi udávaná cena je za pokoj ? Tedy…dvoulůžák, 2 osoby…?
- při pobytu na 8 dní – jaký by byl rozdíl mezi plnou penzí a polopenzí ?
Dobrý den, pokud se díváte na slevový portál, tady je uvedena cena za
dvoulůžkový pokoj pro 2 osoby.
Na naši nabídku pobyt s polopenzí se prosím podívejte na naše webové
stránky, máme zde různé pobyty.
hotel-harmonie.cz
Hotel Harmonie rezervační oddělení
rezervace@hotel-harmonie.cz
Dobrý den,je možné se ubytovat od čtvrtka do neděle?A kolik se platí za děti věk 1 a 11 let.Děkuji.
Dobrý den, Kateřino, děkujeme za dotaz. Děti do 2,9 let věku jsou zdarma bez nároku na lůžko. Děti od 10 let platí plnou cenu za dospělou osobu s nároky na všechny služby. Pobyt není možné koupit s nástupem ve čtvrtek nebo v sobotu. :-) Přeji krásný den, Bára
Dobrý den, jaké jídlo je servírováno v pátek při nástupu a jaké
v neděli při odjezdu.Nebo all inklusive se týká pouze celé soboty?
Děkuji
Dobrý den paní Synková, první den pobytu začíná odpolední svačinkou,
poslední den pobytu končí obědem.
S přátelským pozdravem
Jarmila
Dobrý den, chci na pobyt FKSP, ale v podmínkách uplatnění je napsáno, že nelze na pobyt využít, ale při zadání do košíku nabídky je. Prosím o vyjasnění. Děkuji Alena
Dobrý den, kontaktujte přímo hotel Harmonie na adrese rezervace@hotel-harmonie.cz.
Dobrý den kolik je doplatek za 3os.a je možné si vzít malého pejska?
Dobrý den, doplatek za 3 osobu je polovina voucheru. Pejska je možné sebou vzít, pouze však malé plemeno do 10 kg. Poplatek za pejska je 200,– Kč/noc.
Dobrý den,
Mám zájem o ubytování od 15.8–19.8. Budeme 2 dospělí a jedno dítě
9 let a druhé 4 roky a miminko 1 rok. Je v hotelu i výtah? Obsahují
bufetové snídaně i automat na cappuccino a café latté? Děkuji za
odpověď.
Zedníčková
Dobrý den paní Zedníčková, jakmile budete mít voucher anebo on line
rezervaci, je třeba kontaktovat nás, abychom věděli, že žádáte o velký
pokoj, popř. dva pokoje. Doplatek za děti uhradíte na místě. Bufetové
snídaně obsahují jen kávu klasickou, capuccino a latté je možné si
objednat v denním baru.
S pozravem
rezervační oddělení
778 470 033
Dobrý den, prosím o sdělení zda je na pokoji k použití fén nebo si
musím přivézt svůj ? Jsou u pokojů balkonky kde by byl nějaký sušák na
prádlo (mokré plavky apod.) ?
Děkuji s pozdravem Marie
Dobrý den paní Marie, fény jsou k dispozici k zapůjčení zdarma na
recepci, sušák na prádlo však na balonech není.
Jarmila
Dobrý den, pokud zakoupíme pobyt k vám přes Slevomat na vybraný termín nemusím vám již volat? Mohu se spolehnout že na zadaný termín budeme mít pobyt rezervovaný? Nebo vám máme volat ohledně rezervace. Dekuji
Dobrý den, Marcelo. Děkuji Vám za dotaz. Pokud je u nabídky přiložený online rezervační kalendář, můžete si v klidu zvolit termín již v nabídce a termín bude garantovaný. Tento kalendář je propojený s rezervačním systémem hotelu. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěla bych si rezervovat pobyt u vás v termínu od 31.7.- 5.8.2022 All inclusive jestli je to možné? Prosím o bližší informace k pobytu a celkovou cenu,děkuji Šídová Martina
Dobrý den, od 31.7. – 5.8.2022 máme volný pokoj.
Cena za tento pobyt pro 2 osoby je 12160,–kč.
Pokud máte vážný zájem o vytvoření rezervace přímo přes hotel,
napište prosím na rezervační email rezervace@hotel-harmonie.cz.
Rezervační oddělení hotel Harmonie
Dobrý den, v recenzi čtu časté stížnosti na proleželé matrace. Už v hotelu vyřešili nebo mají stále stejné? Děkuji
Dobrý den, matrace jsem řešili, jsou vyměněny.
Rezervační oddělení hotel Harmonie
Dobrý den,
Lze objednat woucher pro s tím, že by šla dát na pokoj přistýka pro
6 leté dítě a připadně doplatit zvlášť či na míste?
Děkuji
Jasná
Dobrý den, voucher lze objednat, který je pro 2 osoby, do poznámky
napište pobyt s dítětem 6 let.
Za dítě platíte až na místě hotově nebo kartou.
Rezervační oddělení hotel Harmonie
Dobrý den,chtěla bych se zeptat,zda by místo plné penze,byla možnost polopenze a zda by byly volné dva pokoje pro dva v termínu od 18.7.na čtyři noci a kolik by byla cena.Děkuji Váňová
Dobrý den, od 18.7. – 22.7.2022 máme volné pokoje na hotelu Harmonie
II.
Pokud máte zájem o ubytování s polopenzí, takové ubytování poskytuje
přímo hotel Harmonie rezervace@hotel-harmonie.cz.
Dokoupení obědů je možné za poplatek 150,–kč/os./den.
Rezervační oddělení hotel Harmonie
Dobrý den, jaké jsou příplatky za stravu pro dítě 2 roky?
Dobrý den, dítě do tří let je bez poplatku bez nároku na lůžko a
stravu.
Rezervační oddělení hotel Harmonie
Dobrý den,
je možné si s sebou přivézt elektrokola a nechat si je během pobytu ve
vaší kolárně? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, ano, elektrokola si můžete uschovat v naší kolárně po dobu
pobytu.
Rezervační oddělení hotel Harmonie
Dobrý den, chtěl bych přikoupit nějaký balíček navíc jako třeba masáž, koupel apod. Jak to udělat a kde vybrat a kolik to bude stát ?
Dobrý den, kontaktujte nás prosím na emailu rezervace@hotel-harmonie.cz, rádi Vám pošleme ceník našeho wellness. Přeji pěkný den, rezervační oddělení
Prosím zda máte volné termíny v září.Děkuji.
Dobrý den, Libuše, ano, u obou variant nabídky jsou k dispozici i zářijové termíny. Jejich dostupnost si můžete ověřit po kliknutí na „Vybrat termín“ u dané varianty nabídky, případně vpravo nahoře vedle nabídky. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, je zde možnost bezlepkové diety
Dobrý den, ano, naše kuchyně poskytuje i bezlepkovou stravu.
Rezervační oddělení
Dobrý den,kolik je příplatek k pobytu(lázeňská taxa) na den???
Dobrý den, lázeňský poplatek je 30,–kč/osoba/noc.
Dobrý den je možné objednat pobyt pouze pro jednu osobu. Děkuji Doležal Václav
Dobrý den, Václave. Děkujeme za Váš dotaz. Nabídka je vytvořena pro 2 osoby. Pokud si ale přejete individuální nabídku, prosím kontaktujte přímo hotel Harmonie. Můžete jej kontaktovat buď písemně na rezervace@hotel-harmonie.cz nebo telefonicky +420 577 117 222. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den. Je možné objednat pobyt pro dva dospělé a dvě děti 11 a 12 let s polopenzí. Prosím cenu. Děkuji
Dobrý den, Jano. Děkujeme za Váš dotaz. Záleží o jakou variantu máte zájem. Zda voucher na všední dny nebo s nástupem v pátek, tady se cena liší. :) Pokud si ale v nabídce rozkliknete konkrétní variantu, můžete si vybrat rovnou termín, počet osob a cena se Vám automaticky vypočítá. :) Mějte se hezky. Matěj, Slevomat.cz
prosím využití bazénu je neomezené? Děkuji
Dobrý den, Dano. Děkuji Vám za dotaz. Vstup do nového zážitkového bazénu s whirlpoolem a sauny je po předchozí domluvě na recepci wellness centra. Čas i délku využití bazénu je nezbytné domluvit s nimi, aby se prostřídali všichni hosté. S přáním krásného dne, Karel
Vážení, objednali jsme si u Vás pobyt na dny 6.6. – 8.6. a přes účet pobyt zaplatili (17.4.) Prosíme o potvrzení platby a zaslání woucheru na tento email, děkuji Manďák
Dobrý den, Lubomíre, pod tímto e-mailem neevidujeme žádnou objednávku. Ozvěte se nám na https://www.slevomat.cz/kontakt a společně se na to podíváme :) Pěkný den
Dobrý den, prosím, jak koupit voucher pro 2 dospělé a 1 dítě (8 let) v termínu 27.-30.10.2022? Nedaří se mi tento termín zadat. Děkuji.
Dobrý den, v tento termín máme volné pokoje.
Pro objednání kontaktujte prosím rezervační oddělení hotelu na adrese rezervace@hotel-harmonie.cz.
Rezervační oddělení
Dobrý den, prosím, jak koupit voucher pro 2 dospělé a 1 dítě (8 let) v termínu 27.-30.1.2022? Nedaří se mi tento termín zadat. Děkuji.
Dobrý den, Kristýno, nabídka je pouze pro 2 osoby, to je důvod, proč Vám nejde zadat třetí osoba. S přáním hezkého dne, Maty
Dobry den
Je prosim mozny pobyt pouze pro 1 osobu? Jaka by byla cena?
Dekuji
Dobrý den, Renato, nabídka je určena pro 2 osoby, nikoliv tedy pro 1. S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den,
Je prosím hotel bezbarierový? Manžel je na vozíčku.
Zda do pokoje a na jídlo je možnost bezbarierově.
děkuji Dostálová
Dobrý den paní Dostálová, můžeme Vám rezervovat bezbariérový pokoj v budově Harmonie II, wellness centrum a restaurace je v budově Harmonie I, je nutno mezi budovami přecházet. V obou budovách jsou výtahy, do restaurace je však nutno přes schodiště. Děkuji za pochopení. Jarmila
Dobrý den,
prosíme o sdělení, zda je možný pobyt pouze s polopenzí. Měli bychom
zájem o pobyt v termínu od 28.10.do 30.10.
Jaká by byla cena za dvě osoby?
S pozdravem Duškovi
Dobrý den, ano ubytování s polopenzí je možné, prosím kontaktujte
přímo hotel na adrese
rezervace@hotel-harmonie.cz
Dobrý den, je možné připlatit stravu i pro dítě 2 roky? Děkuji
Dobrý den, můžete se domluvit na recepci hotelu při příjezdu.
Dobrý den, je možné zaplatit si u vás
v této nabídce pouze polopenzi? Jaká by byla cena v případě dvou osob od
13.7–17.7.? Děkuji s pozdravem Adamová
Dobrý den, ano ubytování s polopenzí je možné, prosím kontaktujte
přímo rezervační oddělení hotel Harmonie na adrese
rezervace@hotel-harmonie.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, měla bych dotaz k pobytu – Dovolená v Luhačovicích: all inclusive vč. nápojů, bazén, sauna, zábal i masáž , všední dny. Píšete, že platnost voucheru je od 10.4. do 30.6. , ale když si chci vybrat termín, tak v nabídce je jen období od 10.4. do 26.4. nic víc, žádný květen, ani červen. Jak to je ?
Děkuji
Dobrý den, Iveto. Během dnešního dne budou uvolněny termíny od května a dál. :) Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz