5* hotel Imperial v Karlových Varech: luxusní polopenze, wellness a 3 lázeňské procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, bylo by možné vystavit fakturu na zaměstnavatele a platbu převodem? děkuji, Váňová
Dobrý den,
paní Váňová, ano, je to možné. Zašlete nám fakturační údaje a my pro
Vás vystavíme fakturu.
Přejeme hezký den!
S pozdravem,
Hájková Adéla – obchodní oddělení
Dobrý den,
je v hotelu dostupná úschovna kol?
Dobrý den, pane Jiří,
děkujeme za Váš dotaz. V hotelu je možné uschovat kola u našich
portýrů. Pokud máte ještě nějaký dotaz, neváhejte se na nás
obrátit.
Přejeme hezký den a těšíme se na Váš pobyt!
S pozdravem,
Hájková Adéla – obchodní oddělení
Dobrý den. Máme v plánu Vás navštívit v září, ale momentálně nevím,jestli nám stačí druhé očkování. Třetí vakcínu nemáme. Je to problém?
Dobrý den, Jano, prozatím o případném zpřísnění opatření nejsou k dispozici žádné informace. V tuto chvíli není potřeba na území ČR prokazovat bezinfekčnost. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, jsme 4-členná rodina. 2 dospělý a 2 děti ve věku 15 let a 6 let. Starší dítě se bere jako dospělá osoba? Je možná jedna přistýlka (pro 15-ti leté dítě). Děkuji.
Dobrý den, Romane, děkujeme za dotaz. Bohužel jste neuvedl termín ve kterém byste chtěl jet. A proto Vás odkáži přímo na hotel na telefonním čísle +420 353 203 113. Přeji hezký den, Bára
dobrý den,když je jeden dospělý a jedno dítě?dají se všechny
procedury z balíčku použít dvakrát pro jednoho dospělého?
Mohu získat cenovou nabídku na další ošetření?
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Možné to je, důležité jsou dostupné termíny procedur, zda bude volno. Zde bych Vám spíše doporučil, kontaktovat hotel a domluvit se individuálně. Využijte tento kontakt pro komunikaci: reservation@spa-hotel-imperial.cz, +420 353 203 113. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý deň, chcel by som sa opýtať, či v cene sú aj nápoje k polpenzii, alebo nie… ďakujem
Dobrý den, Filipe, děkujeme za dotaz. Ano, v ceně polopenze máte i nápoje. :-) Pěkný den, Bára
Dobrý den,chtěl bych se zeptat zda jde dokoupil plná penze. A prosím zda by šel zaslat ceník Wellnes a procedur. Moc děkuji Šmíd
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Zašlete nám, prosím, Váš e-mail a my Vám obratem pošleme ceník procedur. Tady je kontaktní e-mail: blanka.cervena@spa-hotel-imperial.cz. Přejeme hezký den! Blanka, obchodní oddělení, hotel Imperial
Dobrý den, měl bych zájem o nabídku, ale až na zářijové termíny, byla by tato možnost k dispozici? Děkuji
Dobrý den, děkujeme za Vaší poptávku. Jsme velice potěšeni, že máte zájem přijet do našeho hotelu. Program „Vítejte v hotelu Imperial“ je zatím k dispozici pouze do 31. 8. 2022. Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den! S pozdravem, Blanka, obchodní oddělení, hotel Imperial
Dobrý den, je v ceně pobytu i doprava lanovou dráhou, event. další
linkou MHD?
Děkuji
Jana B.
Vážená paní Boučková, součástí ceny pobytu je: lahev minerální
vody při příjezdu, vstup do wellness (bazén, sauna, whirlpool), vstup do
Sportcentra Imperial, jízdenka na MHD a lanovku Imperial dále také Wifi
připojení. Pokud máte další dotazy, neváhejte se na nás obrátit.
S pozdravem,
Hájková Adéla – obchodní oddělení, hotel Imperial.
Dobrý den cena je za noc ? A za osobu ? Děkuji
Dobrý den, Terezo. Děkujeme za Váš dotaz. Nabídka začíná od dvou nocí. Poté záleží jaký termín si v nabídce zvolíte, cena se pak odvíjí od počtu nocí. Cena se Vám automaticky vypočítá za celý pobyt pro zvolný počet osob. Hezký den, Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, je parkování v ceně nebo se doplácí?
Děkuji.
Dobrý den, Davide. Děkuji Vám za dotaz. Příplatek za parkování činí 400 Kč za noc. Doplácí se na místě. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možné si doplatit další procedury, případě některé
změnit?
Děkuji Danešová
Dobrý den, paní Danešová, děkujeme za Váš dotaz. Ano, samozřejmě, další procedury je možno dokoupit v hotelu. Jestli máte zájem, napište nám, prosím, Váš e-mail a seznam procedur s ceníkem Vám rádi zašleme. Pokud Vám nevyhovují procedury obsažené v balíčku, zkuste si vybrat na našich internetových stránkách jiný balíček, který Vám bude lépe vyhovovat. Těšíme se na Vaši návštěvu. S pozdravem, tým hotelu Imperial
Dobrý den, je možné změnit procedury v balíčku tak aby vše mohla absolvovat těhotná? Děkuji za info
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Léčebné procedury se těhotným nedoporučují; přesto může paní absolvovat jen velmi lehkou masáž nebo oxygenoterapii. Ostatní procedury budou poskytnuty na riziko klientky (proti podpisu). Prosím, zvažte tedy termín návštěvy našeho hotelu. Budete u nás vždy vítáni. Přejeme hezký den a těšíme na Vás! S pozdravem, Blanka Červená, hotel Imperial
Dobrý den,
jsou pro hosty k dispozici také župany při návštěvě bazénu,
procedur..?
Děkuji
Jana
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Župany a pantofle budete mít k dispozici ve Vašem hotelovém pokoji po celou dobu pobytu. Přejeme hezký den a těšíme se na Vaši návštěvu. S pozdravem, tým hotelu Imperial
Dobrý den, je možná bezlepková dieta?
Dobrý den,
v rámci polopenze máme i bezlepková jídla. Kuchaři na rautu Vám rádi
poradí s výběrem. S pozdravem, Alexandr, obchodní oddělení.
Dobrý den, je možnost ubytování s kočičkou? Musíme předem hlásit
že přijedeme autem?
Děkuji
Dobrý den, ano možnost domácích mazlíčků tu je s příplatkem 560 Kč/den. Auto dopředu hlásit nemusíte, ovšem je to vřele doporučováno, aby nedošlo k nedostatku parkovacích míst. S přáním hezkého dne, Maty
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den. Jak je daleko do centra na kolonádu?
Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz. Do lázeňského centra města se dostanete lanovkou, která se nachází přímo před hotelem a pro naše hotelové hosty je zdarma. Přejeme hezký den! S pozdravem, Blanka, obchodní oddělení, hotel Imperial