Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Zážitky v UNESCO Kroměříži: wellness i s pivní lázní, jídlo a exkurze do pivovaru nebo čokoládovny
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve na e‑mailu recepce@cerny–orel.eu nebo na tel. 725 426 707. Při rezervaci uveďte kód zakoupeného voucheru, celé jméno, kontaktní telefon a návrh požadovaného termínu.
- Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. 725 426 707 nebo na e‑mailu recepce@cerny–orel.eu – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
- Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Vouchery pořízené z FKSP: Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den,
je možný tento balíček využít prostředníček voucheru na příští rok
?
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Vojáčková, co nevidět spustíme další vlnu balíčků s platností do příštího roku. David
Dobrý den, jaké jídlo a kolik obsahuje konkrétně balíček – https://www.slevomat.cz/akce/1927228-pobyt-v-kromerizskem-pivovaru-s-jidlem-i-wellness?matchingVariants=6822346-6822350-6822352-6822354#6822354
Dobrý den, Jano. Děkuji Vám za dotaz. Každá varianta v nabídce, je detailně popsána. Je nezbytné, rozkliknout danou variantu. Přikládám jídelní lístek restaurace: https://www.cerny-orel.eu/jidelni-listek. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, na platbu z fksp se mi u objednávky ukazuje pouze pay a kreditkou. A já potřebuji fakturou. Děkuji
Dobrý den, Ireno. V případě dotazů, nebo pomoci, kontaktujte naši zákaznickou podporu slevomat.cz/kontakt. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den.
Chtěla bych se zeptat, jak postupovat v případě platby z FKSP, nikde jsem
to nevyčetla.
Děkuji Monika
Dobrý den, Moniko, čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny
i otevřené vouchery. Postup je následující: Pro označení čerpání
z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku „Potřebuji doklad
pro FKSP“. V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení
zálohové faktury. Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi
zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy. Zašlete fakturu zaměstnavateli.
Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší
zálohy zpět. Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do
uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu
bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele. Vouchery zaplacené z FKSP není
možné refundovat.
Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
Ohledně možnosti čerpání FKSP se můžete dočíst také zde https://www.slevomat.cz/fksp. Přeji
pěkný den, Katka :)
Dobrý den. chtěla bych se zeptat kolik by stál pobyt na tři noci s polopenzí pro dvě osobyděkuji za odpověd Jana jedná se o pobyt koncem září
Dobrý den, Jano.
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, David.
Dobrý den. Rády bychom k vám přijely tři. Jak je to prosím dále s procedurami a jídlem? V popisu jsou uvedeny jen dvě osoby i když v objednávce zvolím 3. Kolik se doplácí? Děkuji
Dobrý den Petro,
na recepci doplatíte služby pro jednu osobu. Záleží jaký si zvolíte
balíček. Polopenzi máte již v ceně. Wellness pro třetí osobu činí
1 050,– Kč. Exkurze do čokoládovny či pivovaru činí 150,– Kč.
Pro bližší informace neváhejte kontaktovat recepci hotelu.
Vaculík David, recepce ČERNÝ OREL
Dobry den, chci se zeptat jak je to s parkovanim? Dekuji
Dobrý den, Naďo, děkujeme za dotaz. Zde si dovolím Vám vložit popis
parkování přímo z naší nabídky. :-)
Parkování:
Veřejné parkování v centru města:
Všední dny: 250 Kč/noc
Sobota od 13:00 a neděle: zdarma
Pivovar Černý Orel nezajišťuje parkovací místo, pouze parkovací kartu
Je možné parkovat zdarma kousek od centra (5 min. od hotelu)
Počítejte se složitějším parkováním v centru, neztrácejte trpělivost,
vždy se za chvíli místo někde uvolní.
Přeji hezký den, Bára
Dobrý den,
pokud pojedem 2 dospělé osoby a dítě. Je možné zaměnit exurzi a
degustaci piv za prohlídku čokoládovny pro všechny 3 osoby?
Dobrý den,
je možné zaměnit 2× exkurzi do pivovaru za 2× exkurzi do čokoládovny. Pro
3. osobu je třeba doplatit po slevě 200,– Kč na místě (standard 250,–)
S pozdravem, Boris
Dobrý den, mám dotaz? Máte u Vás i bazén? Děkuji Dvořáková
Dobrý den, Iveto, bazén bohužel není součástí bazénu, ovšem můžete se naložit do pivních lázní, kde krásně zrelaxujete :). S přáním hezkého dne, Maty
Dobrý den,mohka bych se zeptat jaka je u pobytu romantický wellnes s privátní pivní lázní tedy celkova doba wellnes procedur? Děkuji
Dobrý den, Michaelo. Děkujeme za Váš dotaz. Celková doba wellness balíčku je 1,5 hodiny (Sauna, lázně a aromaterapie. Vše po 30 minutách.). Více informací o wellness najdete přímo v nabídce. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,mám dva malé pejsky-jork a biewer. Mohla bych je vzít s sebou
Dobrý den, Olgo. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s domácím mazlíčkem, je možný po předchozí domluvě s poskytovatelem. Doplácí se na místě 250 kč za noc. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den. Kolik máte dvoulůžkových pokojů? Děkuji Kučera.
Dobrý den, Jiří, hotel má celkem 14 dvoulůžkových pokojů. Pro více informací přikládám odkaz na webové stránky hotelu http://www.cerny-orel.eu/. Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, kde můžu zjistit informace o čase příjezdu, ubytování a začátku procedur atd. Děkuji Šárka
Dobrý den, Šárko. Děkujeme za Váš dotaz. Na ubytování můžete přijet nejdříve ve 14:00. Pokoj musíte opustit nejpozději v den odjezdu v 10:00. Ohledně rezervací procedur prosím kontaktujte přímo hotel e-mailem recepce@cerny-orel.eu nebo telefonicky +420 725 426 707. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz