Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pobyt v Karlových Varech: snídaně a 3chodové večeře, neomezený wellness i procedurami
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění.
- Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 353 345 555 nebo e‑mailem na info@hotelkolonada.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Domácí mazlíčci: 250 - 400 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě, pro vouchery prodané od 7.12.2023 včetně platí cena 400Kč/noc)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 400Kč/noc (po předchozí domluvě)
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
dobrý den, sháním pobyt pro dva páry. Zde nabízíte konkrétní nabídku
pro 2 až 3 lidi. Je možné na jednu objednávku ( jednu platbu ) objednat
dva vouchery pro 2 a 2 osoby ? nenašel jsem možnost jak to udělat. Obávám
se, že když objednám jeden pobyt, tak mi druhý v daném termínu nepůjde
objednat např. díky plné kapacitě.
Děkuji za vaši reakci
Dobrý den, Romane. Děkujeme za Váš dotaz. Ve Vašem případě musíte zakoupit 2× voucher pro 2 osoby. Jakmile vložíte první voucher do košíku a poté zvolíte počet kusů na 2, tak to znamená, že jsou volné 2 pokoje. Pokud by Vám systém nabídl pouze 1 ks, tak je k dispozici pouze 1 pokoj. Pokud si vyberete voucher bez termínu, doporučuji si dostupnost pokojů ověřit přímo v hotelu. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, v jakých časech se podávají snídaně a večeře? Lze si k poukazu s polopenzí dokoupit plnou penzí,kolik je doplatek? Je v hotelu restaurace a la Carte?
Dobrý den, Aleno.
Kontaktoval jsem hotel a snídaně jsou podávány od 8:00 do 10:00 a večeře
od 17:00 do 19:00. V hotelu je možné si dokoupit i obědy, ale jedná se jen
o lehká jídla jako jsou polévky, saláty a dezerty. Restaurace la Carte
v hotelu není. Přeji hezký den, David
Dobrý den, chci se zeptat jestli rezervovaný pobyt lze zaslat celou
částku na fakturu zaměstnavateli.
Děkuji s pozdravem Muchová Milena
Dobrý den
Ano, můžete vyprat platbu FKSP
S úctou
Dobrý den, lze přijet se dvěma středními pejsky? Mohou i do jídelny? Termín 29.-31.7. Děkuji
Dobrý den, Markéto. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s pejskem je možný pouze po předchozí domluvě přímo s hotelem. Kontaktujte jej na info@hotelkolonada.com, +420 775 965 080. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, prosím vás, to parkování za 120kč/den se dá také zarezervovat nebo ne, děkuji
Dobrý den
Není potřeba rezervovat předem
S úctou
Zdravím..zakoupila jsem hotel a relax Kolonada pro 2 …23.-26.6.
Bohužel mi nešlo platit kartou..poslala jsem peníze přes účet.
Je to ok?
Prosíme výhled na kolonadu a balkon a možnost levnějšího parkování.
Obě jsme slavily kulatiny a toto jsme zvolily jako dárek..tak vše snad
klapne..těšíme se.
OK
Dobrý den,lze si rezervovat dvoulůžkový pokoj s balkonem s výhledem na kolonadu?
Dobrý den
Ano, napište v poznámkách
S úctou
Dobrý večer, ráda bych se zeptala, zda se dá u hotelu zaparkovat.
Děkuji za odpověď
Dobrý den
V Lázeňské zóně parkovaní 500 Kč/noc
Na recepce Vám poradíme zaparkovat na veřejném parkoviště (cca 1000 m. od
nas)
Cena – 120 Kč/noc
S úctou
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, již máme voucher od 2.9.-4.9. Prosíme pokoj s výhledem na kolonádu. Děkuji.
Jitka a Slavomír Vosykovi
Dobrý den, Jitko. V případě požadavků k pobytu, je nezbytné, kontaktovat poskytovatele napřímo a to na info@hotelkolonada.com nebo telefonním kontaktu
+420 353 345 555. Ne nutné, sdělit kód voucheru, na koho je vytvořena rezervace aj. Tato sekce slouží pro dotazy k nabídce. Děkuji za pochopení. S přáním krásného dne, Karel