Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.

Pobyt v Karlových Varech: snídaně a 3chodové večeře, neomezený wellness i procedurami

4,0 / 5 Hotel Kolonáda**** Karlovy Vary (mapa) 309 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Jitka Vosyková

Dobrý den, již máme voucher od 2.9.-4.9. Prosíme pokoj s výhledem na kolonádu. Děkuji.
Jitka a Slavomír Vosykovi

Slevomat.cz

Dobrý den, Jitko. V případě požadavků k pobytu, je nezbytné, kontaktovat poskytovatele napřímo a to na info@hotelkolonada.com nebo telefonním kontaktu
+420 353 345 5­55. Ne nutné, sdělit kód voucheru, na koho je vytvořena rezervace aj. Tato sekce slouží pro dotazy k nabídce. Děkuji za pochopení. S přáním krásného dne, Karel

Roman Baďura

dobrý den, sháním pobyt pro dva páry. Zde nabízíte konkrétní nabídku pro 2 až 3 lidi. Je možné na jednu objednávku ( jednu platbu ) objednat dva vouchery pro 2 a 2 osoby ? nenašel jsem možnost jak to udělat. Obávám se, že když objednám jeden pobyt, tak mi druhý v daném termínu nepůjde objednat např. díky plné kapacitě.
Děkuji za vaši reakci

Slevomat.cz

Dobrý den, Romane. Děkujeme za Váš dotaz. Ve Vašem případě musíte zakoupit 2× voucher pro 2 osoby. Jakmile vložíte první voucher do košíku a poté zvolíte počet kusů na 2, tak to znamená, že jsou volné 2 pokoje. Pokud by Vám systém nabídl pouze 1 ks, tak je k dispozici pouze 1 pokoj. Pokud si vyberete voucher bez termínu, doporučuji si dostupnost pokojů ověřit přímo v hotelu. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz

Alena Maxianová

Dobrý den, v jakých časech se podávají snídaně a večeře? Lze si k poukazu s polopenzí dokoupit plnou penzí,kolik je doplatek? Je v hotelu restaurace a la Carte?

Slevomat.cz

Dobrý den, Aleno.
Kontaktoval jsem hotel a snídaně jsou podávány od 8:00 do 10:00 a večeře od 17:00 do 19:00. V hotelu je možné si dokoupit i obědy, ale jedná se jen o lehká jídla jako jsou polévky, saláty a dezerty. Restaurace la Carte v hotelu není. Přeji hezký den, David

Milena Muchová

Dobrý den, chci se zeptat jestli rezervovaný pobyt lze zaslat celou částku na fakturu zaměstnavateli.
Děkuji s pozdravem Muchová Milena

Hotel Kolonáda****

Dobrý den
Ano, můžete vyprat platbu FKSP
S úctou

Markéta

Dobrý den, lze přijet se dvěma středními pejsky? Mohou i do jídelny? Termín 29.-31.7. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Markéto. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s pejskem je možný pouze po předchozí domluvě přímo s hotelem. Kontaktujte jej na info@hotelkolonada.com, +420 775 965 0­80. S přáním krásného dne, Karel

Michaela Kokrdova

Dobrý den, prosím vás, to parkování za 120kč/den se dá také zarezervovat nebo ne, děkuji

Hotel Kolonáda****

Dobrý den
Není potřeba rezervovat předem
S úctou

Jitka Dlasková

Zdravím..zakoupila jsem hotel a relax Kolonada pro 2 …23.-26.6.
Bohužel mi nešlo platit kartou..poslala jsem peníze přes účet.
Je to ok?
Prosíme výhled na kolonadu a balkon a možnost levnějšího parkování.
Obě jsme slavily kulatiny a toto jsme zvolily jako dárek..tak vše snad klapne..těšíme se.

Hotel Kolonáda****

OK

Alena Maxianová

Dobrý den,lze si rezervovat dvoulůžkový pokoj s balkonem s výhledem na kolonadu?

Hotel Kolonáda****

Dobrý den
Ano, napište v poznámkách
S úctou

Marcela

Dobrý večer, ráda bych se zeptala, zda se dá u hotelu zaparkovat.
Děkuji za odpověď

Hotel Kolonáda****

Dobrý den
V Lázeňské zóně parkovaní 500 Kč/noc
Na recepce Vám poradíme zaparkovat na veřejném parkoviště (cca 1000 m. od nas)
Cena – 120 Kč/noc
S úctou

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru