Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt je nutno rezervovat předem, co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu hotel@s-centrum.com nebo telefonních kontaktech 412 823 222 či 731 652 281. Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Kristýno. Děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi spojit
s poskytovatelem služby a vegetariánská strava není problém. :) Je však
nezbytné, informovat s tímto požadavkem včas hotel. S přáním krásného
dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je výběr z menu i vegetariánské jídlo?
Dobrý den, Kristýno. Děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi spojit s poskytovatelem služby a vegetariánská strava není problém. :) Je však nezbytné, informovat s tímto požadavkem včas hotel. S přáním krásného dne, Karel