Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den chtel jsem se zeptat jestli vihrivka je na pokoji.
dekují Čech
Penzion Wendy
Dobrý den pane Čechu,
Ano, vířivka je součástí pokoje.
Václav
Mašinová
Dobrý den, máte volný termín od 22 do 26 července pro dvě osoby.
Děkuji.
Penzion Wendy
Dobrý den, paní Mašinová, děkujeme za Vaši zprávu. Pro konkrétní
termín můžete kontaktovat telefonicky přímo Boutique penzion Rech.
Markéta Kryštofova
Dobrý den, měli by jsme zájem o tento pobyt. V jakémkoliv termínu na
podzim pro dvakrát 2 osoby. :)
Pobyt by plně uhradil zaměstnavatel, děkujeme předem.
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto, děkujeme za dotaz. Bohužel u tohoto pobytu není
možné nakoupit přes FKSP. Pro další informace neváhejte kontaktovat podpora@slevomat.cz.
Krásný den, Bára
Jitka Hovorková
Dobrý den, jak je to se stravováním? Je možnost v penzionu. Děkuji
Penzion Wendy
Dobrý den, paní Hovorková, děkujeme za Vaši zprávu. V penzionu stravu
nenabízíme, každé apartmá je však vybaveno kuchyňkou a hned naproti
penzionu se nachází výborná restaurace.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den chtel jsem se zeptat jestli vihrivka je na pokoji. dekují Čech
Dobrý den pane Čechu,
Ano, vířivka je součástí pokoje.
Václav