Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

V páru nebo s rodinou do Krkonoš: krásný 5* resort s jídlem a neomezeným wellness

Populární
Nabídka, která má velmi vysoké hodnocení našich zákazníků a má dostatečný počet recenzí.
4,7 / 5
Platinum Mountain Hotel & Spa 1 658 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Adéla Herclíková

Dobrý den, již se tu někdo ptal, ale bylo mu velmi šalomounsky odpovězeno.
Další termíny na příští rok již přes slevomat nebudou? Rezervace přes ně je skvělá, ale já u Vás uplatňuji benefit plus, což přes ně neudělám. Chtěla jsem koupit tři zájezdy, hotel máme vyzkoušený. Prosím o odpověď, zda ještě nabízet budete a mám čekat či nikoliv a vybrat si jiný komplex.
Díky moc

Slevomat.cz

Dobrý den, jsme rádi, že Vás nabídka zaujala, nicméně jestli se akce objeví znovu, to nevíme, ale určitě se o to přinejmenším pokusíme. Doporučuji Vám nastavit odběr nových nabídek daného podniku, a to tak, že u nabídky kliknete na název poskytovatele a poté kliknete na Upozornit na nabídky tohoto podniku. Díky tomu Vám případná další nabídka neunikne. S přáním krásného dne. Anička, Slevomat.cz

Kristýna

Dobrý den, tento týden mám rezervovaný apartmán Premium. Jedeme pouze ve dvou, ale kapacita apartmánu je max. 4 osoby. Znamená to tedy, že budeme apartmán sdílet i s někým jiným? Předem děkuji za odpověď.

Platinum Mountain Hotel & Spa

Dobrý večer,

Pokud jste si při rezervaci zarezervovali apartmán Premium pro 2 dospělé, máte ho pouze k dispozici. Je dvoudílná. Má ložnici s manželskou postelí za uzamykatelnými dveřmi, obývací pokoj s rozkládací pohovkou nebo kout s TV a kuchyňským koutem.V koupelně je sprchový kout, umyvadlo, WC a privátní mini finská suchá sauna

Pozdravy
Paweł Melon Platinum Apartments rezervační oddělení

Odpověď byla automaticky přeložena. Zobrazit originál (v polštině)
Michal

Dobrý deň,
je možná úschova batožiny pred check-in?

Platinum Mountain Hotel & Spa

Dobrý den,
v našem hotelu máme úschovnu zavazadel, kde si můžete uložit svá zavazadla před check-inem.

S pozdravem,

Radim Körmendy

Dobrý den,budete prosím nabízet i termíny na jaro, popřípadě léto 2023?A eventuálně kdy mohu očekávat novou nabídku.Dekuji

Platinum Mountain Hotel & Spa

Dobrý den, zveme vás k přímému kontaktu na rezerwacja.online@platinum-mountain.pl

Odpověď byla automaticky přeložena. Zobrazit originál (v polštině)
Aneta

Dobrý den,
je v ceně polopenze zahrnuté i nealko pití (při snídaních i večeřích)? Je parkování vnitřní či venkovní? Kolik je tam dětských vnitřních herniček?

Děkuji.

Platinum Mountain Hotel & Spa

Dobré odpoledne,

Nealkoholické nápoje (čaj, káva, voda, džusy) jsou zahrnuty v ceně stravy (u snídaně a večeře)? Nabízíme dva typy parkování:

  • Venkovní 40 PLN/ za den
  • Garážované 100 PLN/den (nutná rezervace).
Vedle třetího venkovního apartmánového domu máme venkovní hřiště. V hlavní hotelové budově máme také opičí háj s míči a miniklub v hlavní hotelové budově, kde probíhají animace pro děti.


S pozdravem
Jiřina

Dobrý den,je možné doplatit pobyt s polopenzí na místě za 3.dítě 7 let, bez nároku na lůžko?Děkuji

Platinum Mountain Hotel & Spa

Good afternoon,

in order to make changes to your booking, please kindly contact Slevomat.

Hana

Dobrý den,

bohužel jsem tady ani nikde na stránkách hotelu nenašla, kdy je otevřeno fitness a zda jsou případné sportovní aktivity (které mají dle týdenního rozvrhu) pro hosty, kteří si zakoupili voucher přes Slevomat, zdarma nebo nikoli.

Díky za odpověď

Platinum Mountain Hotel & Spa

Bazén, sauny, vířivka, posilovna a animační programy, aktivity jsou k dispozici všem hostům hotelu nebo apartmánu (v ceně pobytu), na některé aktivity se registrujete na recepci hotelu při přihlášení. Tělocvična je otevřená 24 hodin denně. Bazén je otevřen od 8 do 20 hodin pro dospělé s dětmi a od 20 do 21 hodin pouze pro dospělé.
Rozpis atrakcí je aktualizován každý týden. zde je odkaz na rozpis atrakcí pro aktuální týden. https://www.platinum-mountain.pl/en/plan-atrakcji

Kateřina

Ještě když budu v apartmánu premium, což je mimo hotel mám i tak neomezený vstup do wellenss, saun, bazénu, vířivek apod?

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino. Děkuji Vám za dotaz. Ano, v rámci Vámi zvolené varianty, jež obsahuje tyto benefity, můžete poklidně využít i v případě, že budete ve vedlejší budově. :) S přáním krásného dne, Karel

Kateřina

Dobrý den, chtěla bych koupit tento pobyt, pro mě a meho přítele k narozeninám, stačí všechno vyplnit tady, myslím tím termín i pokoj a nebo musím psát i na hotel, ať tam třeba neprijedeme a nebude ani pokoj ani nic, objednavam poprvé tak mám strach ať něco neudělám špatně

Platinum Mountain Hotel & Spa

Dobrý den,
Pobyt si zakoupíte přes Slevomat.cz. Pobyt zakoupený prostřednictvím těchto webových stránek je stejně platný jako nákup na webových stránkách hotelu. Při rezervaci pobytu v apartmánu máte neomezený přístup do celého wellness centra.

Naďa Čadková

Dobrý den,
je možné přijet dřív než v 16 hod, zatím se neubytovávat, ale do té doby využít wellness po předložení voucheru. ? Takto to např. lze v resortu Blue Mountain.
Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Naďo. Děkujeme za Váš dotaz. Wellness je dostupné pouze hostům, kteří jsou už ubytovaní. Dříve tedy wellness nelze využít. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Týna Krčanová

Dobrý den,

mohu se zeptat, zda by bylo možné zaplatit pobyt z příspěvku FKPS?

Děkuji mnohokrát:))

Slevomat.cz

Dobrý den, Týno.
Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním krásného dne, David

Kristina

Bazén
Z recenzí jsem pochopila, že vnitřní bazén je jen od 20:00–22:00. Je tomu opravdu tak, nebo je od 20:00–22:00 jen pro dospělé? Chceme jet v říjnu a venku se s batoletem koupat nebudem. Vím, že mají vnitřní i dětský, ale využili bychom rádi i normální přes den. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Kristino.
Kontaktoval jsem hotel a vnitřní bazén je otevřený od 9:00 do 21:00, nicméně od 20:00 do 21:00 je provoz bazénu vyhrazen pouze pro dospělé. Pro více informací kontaktujte hotel na tel. čísle: +48 75 629 99 00 nebo přes e-mailovou adresu: rezerwacja.online@platinum-mountain.pl. Přeji hezký den, David

Tereza

Dobrý den, je součástí wellness i šatna, nebo možnost se někde převléknout abychom nemuseli chodit venkem v mokrých plavkách. Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Terezo. Děkuji Vám za dotaz. Součástí je i šatna na převléknutí plavek. :) S přáním krásného dne, Karel

petra

Dobry den, prosim o informaci, zda u pokoje Comfort Plus jsou ložnice a obyvací pokoj odděleni – na fotkách to tak nevypada – tak se raději ptám. děkuju za odpověd Petra

Platinum Mountain Hotel & Spa

Dobrý den,
V pokoji Comfort Plus se ložnice nachází za velkými posuvnými dveřmi. Za standardními uzamykatelnými dveřmi se nachází místnost Premium.

Agnieszka Stępka

Daniel

Dobrý den,
chtěl bych se informovat ohledně volné kapacity apartmánů premium v období 11.-14. 10. Zda se dá v tomto apartmánu ubytovat se psem a zda by bylo možné tento datum rozšířit o sobotu (15. 10).

Platinum Mountain Hotel & Spa

Dobrý den,
v našem rezervačním systému jsou stále k dispozici hotelové pokoje i byty na termín 11.10–14.10. Nejsem schopen ověřit, jak je to s jejich dostupností přes Slevomat.cz. Pokud chcete, mohu vám zaslat nabídku pobytu na toto datum. Potřebuji od vás jen e-mailovou adresu.

S pozdravem,
Agnieszka Stępka
Specialista na rezervace

Jan Urbik

dobry den,
potreboval bych koupit dva pokoje na stejne datum a nevim, jak to udelat. Samozrejme muzu koupit prvni, nicmenu u druheho si nebudu jisty, zda je ten samy termin volny. dekuju moc za odpoved. honz U

Slevomat.cz

Dobrý den, Jane.
Zvolte si termín ve vámi vybrané variantě , navolte všechny nutné parametry k nabídce. Vložte nabídku do košíku, následně košík otevřete a zvolte počet kusů voucherů které chcete zakoupit (2), tak zjistíte jsou- li dostupné dva pokoje na stejný termín. Přeji hezký den, David

Aleš

Dobrý den,je možná platba bankovním převodem?Děkuji moc za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Aleši. Děkujeme za váš dotaz. U této nabídky lze zakoupit voucher pouze na termín. Vouchery na termíny nelze platit bankovním převodem, ale pouze platebními metodami, kde se platba převede okamžitě (Slevomat Pay, Platební kartou online, Platba přes MallPay, Platba přes Twisto). Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz

Petr Flener

Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli Hotel zvýhodňuje cenu pakrovani vozidla s kartou ZTP/P ??
Děkuji za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Petře. Děkujeme za Váš dotaz. S tímto dotazem je potřeba se obrátit přímo na hotel. Jedná se o individuální domluvu, je proto potřeba kontaktovat přímo hotel. Klasické parkovné je zpoplatněno 40 PLN/den. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Yvetta Simunkova

Dobrý den, prosím pokoj Comfort je v hlavní budově, kde je i wellness? Nechci chodit v zimě venkem. Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Yvetto. Děkujeme za Váš dotaz. Po telefonické komunikaci s hotelem mi bylo potvrzeno, že pokoje Comfort Plus jsou ve stejné budově, kde je wellness. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

jan urbik

Dobrý den,
mohl bych Vás poprosit o informaci jakou teplotu mají bázeny. Děkuju moc za odpověď Honza U.

Slevomat.cz

Dobrý den, Honzo. Děkujeme za Váš dotaz. Voda v plaveckém bazénu má 30 °C, v bazénu pro děti 33 °C a vířivka 45 °C. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevoumat.cz

Katerina Hruba

Dobry den, nemate/nebudete mit jeste v zari volny apartman premium na 2 noci? Napriklad z duvodu prebookovani terminu jinymi hosty. Pripadne ma cenu se dotazat primo hotelu? Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Katerino. Děkuji Vám za dotaz. Bohužel, nelze určit, zda se v budoucnu uvolní termín. Termíny se mění z minuty na minutu. Doporučím Vám, průběžně kontrolovat online rezervační kalendář, nebo se spojit přímo s hotelem. Přikládám kontakt: +48 75 629 99 00. S přáním krásného dne, Karel

Jaroslav Holub

Dobrý den,
Chci se zeptat v kolik hodin je možné se v hotelu ubytovat v den nástupu a v kolik hodin se musí hotel opustit poslední den pobytu.
Je možné platit v hotelu kartou ?
A také zda je možné takto platit i lanovku na Szrenicu ?
Děkuji za odpovědi
 Jarda

Slevomat.cz

Dobrý den, Jaroslave. Děkuji Vám za dotaz. V hotelu je možné platit kartou. Check in je od 16:00 hodin, check out do 11:00 hodin. Na stránkách Ski Areny Szrenica, jsem pro Vás dohledal ceník a možnosti platby – platba je možná i kartou na pokladně. :) (https://sudetylift.com.pl/lato/cs/) S přáním krásného dne, Karel

Ivana

Dobrý den.
Je možné v hotelu (parkování, turistický poplatek) platit v eurech nebo je nutné tyto služby platit ve zlotých? A pak mě ještě zajímá, jak je to s župany na pokojích. Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Ivano, ohledně Vašeho dotazu jsem se obrátila přímo na poskytovatele, který uvedl, že poplatky je třeba zaplatit v polských zlotých. Župany jsou k dispozici na pokoji. Přeji pěkný den, Katka :)

Eva

Dobrý den , prosím co je myšleno hotelovou infrastrukturou mezi apt.a hl.budovou?
A kuchyňkou v apt? je pouze varná konvice , nebo i vařič a nádobí? Děkuji Eva

Slevomat.cz

Dobrý den, Evo. Do hlavní budovy se přechází přes areál z Vašeho apartmánu. Apartmán Premium je s privátní saunou. Nachází se v oddělené části hotelu. Na jídlo a do wellness budete docházet do hlavní hotelové budovy. Vybavení apartmánu a pokojů: Klimatizace,
Televize, telefon, Wi‑Fi,
Sprcha, fén, ručníky, kosmetika, župany, pantofle,
Trezor,
Minibar, rychlovarná konvice, káva a čaj, minerální voda,
Balkon (u pokojů),
Balkon nebo terasa (u apartmánů),
Privátní sauna (u apartmánu Premium). Skládá se z obývacího pokoje s rozkládací pohovkou a ložnice s manželskou postelí velikosti King nebo dvěma samostatnými lůžky. Všechny pokoje jsou nekuřácké. Má také prostornou koupelnu a balkon. Je určen pro max. pro 4 osoby. Pro více informací, lze kontaktovat hotel. Přikládám kontakt: +48 75 629 99 00. S přáním krásného dne, Karel

Nikola

Dobrý den,prosím vás,jsme pětičlenná rodina (já,manžel,děti 3,2,2roky) a velice nás zaujal tento resort.Řeším především uspořádání pokojů.Podle fotografií se mi zdá,že pokoj Comfort nemá samostatnou ložnici a nebo ji má,ale s oddělenými lůžky.Je tomu tak?Proto by nám vyhovoval nejvíce apartmán(už i kvůli možnosti kuchyně),avšak v nabídce na září se mi nezobrazoval,dom­nívám se tedy,že bude naplněna jeho kapacita.Můj dotaz tedy zní,zda by byla možnost ubytovat se v apartmánu v průběhu září na 3 noci a pokud je apartmán již obsazen,zda by šel jiný pokoj s oddělenou ložnicí s manželskou postelí.Děkuji za vaši odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Nikolo. Ověření dostupných kapacit v hotelu či provedení rezervace, je možné ověřit přímo v nabídce, nebo u recepce hotelu. V případě tvorby individuální nabídky, je nezbytné řešit přímo s hotelem. Přikládám kontakt rezerwacja.online@platinum-mountain.pl,
+48 75 629 99 00. S přáním krásného dne, Karel

Pavlína Fajstavrova

Dobrý den. Když do hotelu pošlu starší lidi domluví se česky. Děkuji moc Pavlína

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavlíno. Děkuji Vám za dotaz. V hotelu personál hovoří anglicky, německy a polsky. Jsou ale na české hosty zvyklí a vždy se s nimi pokouší domluvit a vyjít jim vstříc. :) S přáním krásného dne, Karel

Adéla

Dobrý den,

ráda bych se zeptala, v jakých časech jsou v hotelu podávány snídaně a večeře.

Předem děkuji za odpověď.

S pozdravem, Adéla

Slevomat.cz

Dobrý den, Adélo.
Kontaktoval jsem hotel a snídaně se podávají od 7:30 do 11:00 a večeře od 16:00 do 19:00. Přeji hezký den, David

František Kretschman

Dobrý den. Máme dotaz ohledně ubytování. Jsme dva dospělí a máme dvě děti ve věku 12let a jedno dítě ve věku 7 let. Dalo by se to nějak vyřešit? V nabídce jdou 3 děti ale to jedno kde pouze do věku 4 roky. Díky za odpověď

Slevomat.cz

Dobrý den, Františku. Děkuji za Váš dotaz. Nabídka je max. pro 4 osoby, tak jak uvádíme v nabídce. Třetí dítě jde zadat pouze do 4 let a to z důvodu, protože dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči má pobyt se stravou zdarma (tuto informaci naleznete v sekci Děti). Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Anet Tka

Dobrý den, chci se zeptat co vše je součástí kuchyňského koutu?

Slevomat.cz

Dobrý den,
kuchyňský kout obsahuje Minibar, rychlovarnou konvici, kávu a čaj, minerální vodu. Pro více informací kontaktujte hotel na tel. čísle : +48 75 629 99 00 nebo přes e-mailovou adresu: rezerwacja.online@platinum-mountain.pl.
Přeji hezký den, David

Honza Chramosta

Dobrý den,

je v Apartmánu Premium v rámci kuchyňského koutu i lednice? Dle fotek nelze poznat.

Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Honzo, k dispozici je malá lednice. Přeji pěkný den, Katka :)

Nela

Dobrý den, dle fotek je v hotelu herna pro děti 2+. Je v hotelu i hernička/koutek pro menší děti, např. kolem roku? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Nelo.
V hotelu je pro děti k dispozici bazén, hřiště (houpačky, kolotoče, domeček se skluzavkou atd.), herna pro menší děti (batolecí zóna, prolézačky, kuličkový bazén atd.) i multimediální herna pro ty starší. Pořádají tu také kreativní dílny a minidiskotéky. Přeji hezký den, David.

Josef Vitásek

Dobrý den,
Apartmán Premium podle fotografií má privátní saunu. Je to opravdu tak, nebo to je jen nějaké reklamní foto? Děkuji
S pozdravem
Vitásek

Slevomat.cz

Dobrý den, Josefe, ano, apartmán Premium má vlastní saunu. Tuto informaci můžete nalézt také zde u popisu daného typu ubytování https://www.slevomat.cz/akce/1924420-paradni-5-resort-v-polskych-krkonosich-s-wellness?tab=o-podniku#nadpis. Přeji pěkný den, Katka :)

Barbora

Dobry den, chtela bych se zeptat, jsme 4 dospeli a 1 dite (6 mesicu), je pro tento pobyt pres slevomat pokoj Pokoj Comfort Plus 5* nebo je mozne nejak zazadat o Apartmán Premium? A zda se doplaci? Dekuji Razova

Slevomat.cz

Dobrý den, Barboro, hotel nabízí ubytování v následujících typech pokojů: Apartmán Premium (v samostatné budově) a Pokoj Comfort Plus 5*. Jejich dostupnost se může lišit podle Vámi zvoleného termínu a to prostřednictvím našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází vpravo vedle nabídky a zobrazí se také po kliknutí u dané varianty nabídky na „Vybrat termín“ a zvolení počtu osob. Přeji pěkný den, Katka :)

Misa Stainerova

Dobrý den,mohu se zeptat,zda fungují animační programy pro děti i v září nebo jen v sezóně o prázdninách. Děkuji.

Platinum Mountain Hotel & Spa

Dobrý den,

animace pro děti jsou k dispozici po celý rok.

Sabina

Zdravím , je možné zjistit prosím dostupnost přes vánoce? 23–26.12.2022 a cenu, moc děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Sabino,

děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
 

  1. zvolte variantu pobytu
  2. vyberte si termín pobytu
  3. navolte počet osob
  4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
  5. přejděte k platbě
  6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)

poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky

S přáním krásného dne
Edita Krausová

Dobrý den, rádi bychom si objednali pobyt (2 dospělý, dvě děti) a zaroveň na to uplatnili benefity z práce. Dají se různé benefity uplatnit na jeden zájezd?
 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Edito. Doporučím Vám dohledat typ svých benefitů zde: https://www.slevomat.cz/benefity. Záleží, zda máte papírové poukazy, nebo benefitní kartu, nebo čerpáte FKSP příspěvek. V případě dotazů, kontaktujte naši zákaznickou linku podpora@slevomat.cz. Tato nabídka spadá do kategorie „Cestování“. S přáním krásného dne, Karel

Petra B.

Dobrý den,

mohli by jste mi prosím zjistit, zda je u rodinného pokoje Premium v apartmánech součástí i nějaká mini lednice či chladnička? Děkuji Vám.

Slevomat.cz

Dobrý den, Petro. Děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi spojit s poskytovatelem služby a v apartmánu je k dispozici malá lednice. Pro více informací, lze kontaktovat přímo recepci hotelu na telefonním čísle +48 75 629 99 00. S přáním krásného dne, Karel

Jana Havlíková

Hezký den,máme u vás zakoupen pobyt a chtěla bych se zeptat,zda jsou na pokoji k dispozici župany. Děkuji předem

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano, ano, župany jsou k dispozici. Přeji pěkný den, Katka :)

Jana

Dobrý den, jsme 2 a máme 3 děti (4, 9, 11 let). Je možné se u vás ubytovat? Konkrétně 1.8.-5.8.

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano. Samozřejmě, že je to možné. :) Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat termín pobytu. :)
 

  1. zvolte variantu pobytu
  2. vyberte si termín pobytu
  3. navolte počet osob
  4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
  5. přejděte k platbě
  6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)

poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky

S přáním krásného dne, Karel
Martina V.

Dobrý den,

Chtěl bych se zeptat na pobyt s malym pejskem. Mám kontaktovat přímo hotel a zeptat se na možnost nebo když si vyberu pokoj komfort je to OK a mohu přijet?

Může pes do jídelny nebo na lze se najíst na terase?

Pokoje v patře mají i výtah nebo jen schodiště?

Od kdy do kdy jsou snidane/večere prosím?

Da se ubytovat i dřive než od 16 hod?

Je zde možnost parkování i mimo placené parkoviště?

 Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino. Za domácí zvíře si hotel účtuje 50 PLN/noc. Tento příplatek platíte přímo na místě. Do poznámky u rezervace uveďte, že přijedete se psem, aby s tím hotel počítal dopředu.
Není povolený vstup se psy do restaurace. Do pokojů v patře se lze dostat výtahem nebo po schodišti. Snídaně se podávají od 7:30 do 11:00 a večeře od 16:00 do 19:00. Check-in od 13:00 je možný za příplatek 299 PLN. Hotel má monitorované parkoviště a garáž pro osobní automobily. Parkoviště má 111 parkovacích míst. Parkování stojí 40 PLN / den. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Hana

Dobrý den,

v případě, že by nám termín nakonec nevyhovoval, dá se bezplatně změnit?
Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano, rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 3­54. S přáním hezkého dne, Maty

Kapusnak

Dobrý den, dotaz, ubytování pro pět osob plus malý pes. Píšete, že je třeba se předem informovat, protože pes nemůže být ve všech pokojích. A dále, jak zajistit, abychom bydleli přímo na hotelu?

Platinum Mountain Hotel & Spa

Dobré ráno,
Při rezervaci mě prosím informujte o příjezdu se psem. Za psa se účtuje příplatek 50 PLN / den. Pokoje Comfort Plus jsou přizpůsobeny pro pobyt s domácími mazlíčky a nacházejí se v hlavních budovách hotelu.
Pozdravy,
Rezervační oddělení

Pavel Mareš

Dobrý den, chceme objednat apartmán premium. Jsme 2dospeli a dvě děti (2,6 let). Jak mám rozumět při zadání věku dítěte 2roky, kdy v rekapitulaci objednávky je připsáno bez nároku na lůžko a apartmán disponuje 2+2?

Platinum Mountain Hotel & Spa

Dobré ráno,
2leté dítě může spát v posteli s rodiči nebo na rozkládacím gauči. pozdravy
Rezervační oddělení

Vít Čeliš

Dobrý den, vybrali jsme červnovou variantu – 3noci,4dny. Cena za pobyt celková anebo za noc? Samozřejmě mimo stravování. Optimálně nám vyhovuje snídaně a večeře. Děkuji.
 Vítek

Eliška Mikešová

Dobrý den chtěla jsem se zeptat jak jsou od sebe vzdálené hlavní budova a apartmán mimo budovu.
Ještě dotaz má župany, spoustu lidi psali ze nejsou k dispozici, tak jen jestli to tak opravdu pořád je. Děkuji

Platinum Mountain Hotel & Spa

Dobré ráno,

máme 9 budov s apartmány, 80–500 metrů od budovy hotelu. Župany jsou k dispozici v hotelových pokojích, zatímco v apartmá nejsou žádné župany.

Michal Prachař

Dobrý den,
chtěl bych pobyt darovat jako dárek s tím, že si příjemce vybere termín pobytu následně dle preferencí. Při vkládání do košíku to ale po mne chce termín vždy (2 osoby/2noci/sní­daně). Druhý dotaz bych měl ještě na možnost zaplecení pomocí Unišek+.
Děkuji za odpověď.

Slevomat.cz

Dobrý den, Michale. Děkuji Vám za dotaz. V rámci této nabídky lze zakoupit voucher pouze s termínem. Pro individuální nabídku, kontaktujte přímo poskytovatele. S přáním krásného dne, Karel

Irena Soukupová

Dobrý den, kolik stojí parkování pro pobyt na 3 dny – 2 noci. Platí se ještě pobytový poplatek a kolik? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Ireno, za parkování je účtován příplatek 40 PLN/den. Při pobytu na 3 dny se tedy jedná podle aktuálního kurzu o částku 640 Kč (120 PLN). Turistický poplatek činí 2,5 PLN/os./noc. Přeji pěkný den, Katka :)

Jakub Lukášek

Dobry den, chteli bychom vyrazit do Sklarske, zkousel jsem objednat pobyt se snidani od 20.6.-25.6. ale nabizi pouze pokoj comfort plus, da se to pres Vas zmenit na apartman s kuchynkou? Jsme 2dospeli+ 1dite do 2 let

Slevomat.cz

Dobrý den, Jakube, děkujeme za Váš dotaz. Spojila jsem se s poskytovatelem a bylo mi sděleno, že není problém pokoje prohodit. Dle slov recepce je to i bez příplatku. Jen při objednávce uveďte požadavek na změnu pokoje a že máte miminko+jeho věk. Přeji krásný den, Bára:-)

Hana

Krásný den, prosím o odpověď ohledně
ubytování 4 osob v pokoji Comfort Plus ,jak mám pochopit 2 přistýlky ???
Přistýlky jsou v jednom pokoji, tudíž v jedné místnosti spí 4 osoby ???
Nebo pokoj Comfort Plus má 2 pokoje a v každém 2 postele – přistýlky ???

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano. Děkuji Vám za dotaz. Pokoj Comfort plus se skládá se z obývacího pokoje s rozkládací pohovkou a ložnice s manželskou postelí velikosti King nebo dvěma samostatnými lůžky. Všechny pokoje jsou nekuřácké. Má také prostornou koupelnu a balkon. Je určen pro max. pro 4 osoby. S přáním krásného dne, Karel

Kristýna Vlčková Daňková

Vážení,

Měli bychom zájem o pobyt v tomto hotelu v terminu 6.10.-9.10.2022, prosím o informaci, zda je tento pobyt možné objednat pro 7 osob, a to 2 x dvouluzkovy + 1 x triluzkovy.

 Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Kristýno, právě jsem zkoušela objednávku zadat pomocí našeho online rezervačního kalendáře a aktuálně je tento termín pro Vámi uvedený počet osob dostupný. U dané varianty nabídky zvolte vždy počet osob (3), termín, typ pokoje a vložte nákup do košíku. Dále pokračujte u zbylých dvou dvoulůžkových pokojů stejně (každé 2 osoby budou mít 1 voucher). Celkem tedy budete mít 3 vouchery, jeden pro 3 osoby (třílůžkový pokoj) a 2 vouchery pro 2× dvoulůžkový pokoj (celkem 4 osoby). Kapacita dostupných termínů se však může kdykoli změnit. Přeji pěkný den, Katka :)

Barbora Novotná

Dobrý den, chtěla bych si zakoupit pobyt v tomto hotelu přes FKSP. Prosím, jak na to?? Děkuji
Novotná

Slevomat.cz

Dobrý den, Barboro. Děkujeme za Váš dotaz. FKSP u zahraničních pobytů není možné. Mrkněte ale na www.slevomat.cz/fksp, tam máme vybrané nabídky i na pár zahraničních pobytů, kde FKSP Vám jsme schopní zařídit. :) Mějte se hezky. Matěj, Slevomat.cz

Martin

Dobrý den, rádi bychom využili pobyt již tento víkend pro 2 osoby, 1 dítě a 1 malého pejska. Četl jsem níže, že dostupnost pokojů, kde může být ubytován pejsek je omezená. Jak máme prosím postupovat? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Martine. Děkuji Vám za dotaz. Doporučím Vám, prvně, kontaktovat hotel a doptat se na dostupné kapacity. Následně provést nákup a do poznámky při vytváření objednávky vepsat informaci o pejskovi. Za domácí zvířata si hotel účtuje 50 PLN za noc a doplácí se na místě. Přikládám kontakt na hotel +48 75 629 99 00. S přáním krásného dne, Karel

Ludmila

Dobrý den chtěla bych se zeptat zda je tam i nějaký bezbariérový pokoj. Pohybuji se jen na vozíku a potřebuji třeba vchod do koupelny nebo na toaletu větší prostor moc děkuji za odpověď Olyšarová

Slevomat.cz

Dobrý den, Ludmilo. Děkuji Vám za dotaz. Ano, hotel má k dispozici i bezbariérové pokoje. Je však nezbytná předčasná rezervace. S přáním krásného dne, Karel

Sarka

Dobry den,mate prosim volne ubytovani v terminu 28.6–30.6(event.27.6–30.6)pro 2 dospele a 2 deti a 1psa.Dekuji za odpoved.

Slevomat.cz

Dobrý den, Šárko. Děkuji Vám za dotaz. Vše si nyní můžete nastavit přímo v nabídce. Zvolte variantu pobytu, termín pobytu a navolte počet osob. Cena za pobyt se vypočítá automaticky. S přáním krásného dne, Karel

Vera

Dobrý den,
je prosím možné s sebou vzít psa? (Australský ovčák – dobře vychovaný)

Platinum Mountain Hotel & Spa

Dobrý den,
je možné se ubytovat se psem, ale dostupnost takových pokojů je omezená – pro potvrzení nás prosím kontaktujte. Příplatek je 50 PLN / den.

Jana Havlíková

Dobrý den, při zakoupení apartmánu,který se nachází mimo hlavní budovu jak je řešen přechod mezi budovami? Zda je možné přejít vnitřkem nebo velkém. Děkuji předem za odpověď.

Platinum Mountain Hotel & Spa

Dobrý den,
Hosté apartmánů mohou také využít hotelovou infrastrukturu. Mezi apartmánovými domy a hotelem není žádné spojení.

Miroslav Kerpl

dobrý den, mám dotaz na tento resort. Je možné koupit voucher bez udání termínu? Jako dárek bohužel nevíme jaký termín by si obdarovaný vybral. Děkuju

Slevomat.cz

Dobrý den, Miroslave. Děkuji Vám za dotaz. V rámci této nabídky je možnost pouze s volbou termínu. Děkuji za pochopení. S přáním krásného dne, Karel

Vojtěch

Dobrý den,chci se zeptat jestli je problém se domluvit na hotelu česky,jsem z Ostravy a polským jazykem moc nemluvím,je to nějaký velký problém? Děkuji za odpověď

Platinum Mountain Hotel & Spa

Dobrý den, personál mluví polsky a anglicky, v případě problémů můžete využít online překladač.

Pozdravy

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru