Otevřené vouchery: Pobyt si zamluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu zamek@kliczkow.com.pl nebo na telefonním čísle +48 75 73 40 700 (případně koncovky 701 a 702).
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail podpora@slevomat.cz
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, když si vyberu termín v rámci rezervace zde na stránce, je
termín závazný a hotel jej akceptuje? Nerad bych zde provedl rezervaci,
zaplatil a potom dostal info od hotelu, že nemají volno. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Jaroslave. Děkuji Vám za dotaz. Online rezervační kalendář,
je propojený s rezervačním systémem poskytovatele služby. Termín je
závazný a po úspěšné platbě, je jen Váš. :) S přáním krásného
dne, Karel
Jana
Dobrý den, disponuje hotel také dětským koutkem, jak zmiňujete
v popisu, nenašla jsem na fotce. Mockrát děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano, ano, dětský koutek (herna) je v hotelu k dispozici.
Tuto informaci naleznete také ve spodní části sekce „O hotelu“. Přeji
pěkný den, Katka :)
Zdeňka Chromíková
Je nutné být při návštěvě Německa a Polska očkovaný?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den, když si vyberu termín v rámci rezervace zde na stránce, je termín závazný a hotel jej akceptuje? Nerad bych zde provedl rezervaci, zaplatil a potom dostal info od hotelu, že nemají volno. Děkuji
Dobrý den, Jaroslave. Děkuji Vám za dotaz. Online rezervační kalendář, je propojený s rezervačním systémem poskytovatele služby. Termín je závazný a po úspěšné platbě, je jen Váš. :) S přáním krásného dne, Karel