Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
5* luxus v polských Beskydech: nový hotel, snídaně či polopenze, neomezený wellness, dětské herny
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +48 334 434 800 nebo e‑mailem na rezerwacja@crystal-mountain.pl.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi vám pomůžeme. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
- Dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči: zdarma
- Druhé dítě do 12,9 let: doplatíte na místě
- Dětská postýlka: 50 PLN/noc (nutná rezervace předem)
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den mám ale dvě děti do 4,9let. A ne druhé do 12,9let. Tudíž bude se něco doplácet?
Dobrý den, Lukáši. Děkuji Vám za dotaz. Ano, obě děti se na Vaši postel nevejdou. Je tedy nezbytné, pro druhé dítě zajistit přistýlku. Daný věk jsem uváděl jako maximální možný věk pro využití voucheru, čili od 0 –12,9 let na přistýlce. S přáním krásného dne, Karel
Když mám dvě děti 1rok a 4roky. Budu na hotelu něco doplácet? Za jejich ubytování? 🤔
Dobrý den, Luka. Děkuji Vám za dotaz. Dítě do 4,9 let na lůžku s rodiči má pobyt zdarma. Druhé dítě do 12,9 let: doplatíte na místě – cenu a dostupnost, je nezbytné ověřit přímo u hotelu, jinak je zde riziko, že pro Vás nebude vhodný pokoj. Přikládám kontakt rezerwacja@crystal-mountain.pl, +48 33 443 48 00. S přáním krásného dne, Karel
60 zlotych za parkování platí ikdyz tam chcete být týden
Dobrý den, Vladimíre, příplatek za parkování činí 60 PLN za den, v přepočtu dle aktuálního kurzu tedy 320 Kč za den. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,
chci se zeptat, kdyz zadam ze chci pobyt s 1 ditetem 1 rok, tak system
automaticky pocita s tim jak jste uvadeli vyse, ze budu chtit postýlku? Je
moznost si vlastni postýlku přivést? Jinak chci podotknout, že mate tady
špatně uvedenou emailovou adresu hotelu. Správná adresa je: rezerw@crystal-mountain.pl.
. Není zač 😊
Dobrý den, Jano. Děkuji Vám za dotaz. Prověřil jsem e-mailovou adresu a je opravdu správná. :) Na stránkách hotelu je vedena pro rezervace https://www.crystal-mountain.pl/kontakt-cz. Pokud si přejete přivézt vlastní dětskou postýlku, je nezbytná individuální domluva přímo s poskytovatelem. Přikládám kontakt +48 33 443 48 00. S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
měla bych zájem o pobyt 2 dospělí a 3 děti ( 3,4,10 let), je to vůbec
reálné? Děkuji za odpověď.
Zdeňka
Dobrý den, Zdeňko. Děkuji Vám za dotaz. V rámci nabídky lze zadat maximálně 3 osoby. Poradím Vám, kontaktujte hotel na rezerwacja@crystal-mountain.pl pro individuální nabídku. :) S přáním krásného dne, Karel
Dobry den, je mozne pri zakoupeni voucheru podzim zmenit pokoj? Jsme 4 a chteli bychom mit oddelenou loznici- Junior Suite. Dekuji mnohokrat za odpoved
Dobrý den, Dano. V rámci nabídky je pokoj Classic. Pokud si přejete připlatit pokoj vyšší kategorie, sdělte tuto informaci do poznámky při vytváření objednávky, nebo kontaktujte poskytovatele na +48 33 443 48 00/rezerwacja@crystal-mountain.pl pro individuální nabídku a ověření dostupných kapacit. Zasílám odkaz, kde si můžete prohlídnout, které typy pokojů hotel nabízí: https://www.crystal-mountain.pl/pokoje. S přáním krásného dne, Karel
Chci jet sama , je to možné ? Za kolik? Potřebuji vzít s sebou malého psíka – jorkšír 1, 80 , kolik mě to bude stát ? Potřebuji parkovat – to je možné ?
Dobrý den, Marcelo. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel si účtuje za psa 70 PLN/noc. Parkování je u hotelu možné, a to za 60 PLN/den. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Pěkný den, když je check out do 11 hodin,můžeme využít pak ještě koupání nebo ne?Děkuji.
Dobrý den, Veroniko, ano, je to možné. Ohledně možného příplatku za vstup do welness zóny doporučuji se přímo obrátit na Crystal Mountain. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli je nutné platit za parkování 60PLN za den nebo je možné parkovat někde mimo. A chtěla jsem se zeptat jestli není možný dřívější nástup do hotelu v den příjezdu? Děkuji za odpověď a krásný den.
Dobrý den, Nikolo. Děkuji Vám za dotaz. Parkování je možné v okolí, jen byste do hotelu docházeli několik kilometrů. Dřívější nástup je nezbytné domluvit s hotelovou recepcí, standardně je od 16:00 hodin. Přikládám kontakt: +48 33 443 48 00. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možná změna rezervace termínu míň jak 14 dnů předem z důvodu nemoci? Děkuji
Dobrý den, Veroniko. Děkujeme za Váš dotaz. Dle storno podmínek termín lze změnit nejpozději 14 dnů před původním termínem. Hotel tedy nemusí už nový termín poté povolit. Určitě se ale obraťte na naši zákaznickou linku 222 745 354. Budeme se Vám snažit co nejvíce pomoci. :) Krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den v kolik hodin začínají a končí snídané + večeře?
Dobrý den Petře, děkuji za zprávu. Snídaně jsou od 7–11h a večeře od 16–20h :-) Hezký den! Barča
Krásný den přeji :) Je možnost i bezlepkové a bezlaktózové stravy? :) Předem moc děkuji za odpověď
Dobrý den, Karin. Děkuji Vám za dotaz. Úprava jídelníčku je možná.
Je však nezbytná předchozí domluva s hotelovou recepcí. Přikládám
kontakt: rezerwacja@crystal-mountain.pl
+48 33 443 48 00 S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, mám dotaz. Byli jsme v tomto hotelu loňký rok a měli jsme bufetové večeře v ceně, ikdyž jsme zaplatili pobyt jen se snídaní, platí to i letos. Děkuji
PL: Dzień dobry, przy dokonywaniu rezerwacji poprzez Slevomat, mogą
Państwo wybrać opcję wyżywienia- same śniadania lub śniadania
i obiadokolacje.
Nie mogę niestety zweryfikować podanej przez Państwa informacji. Nie ma
możliwości zapłacenia za pobyt z samym śniadaniem i korzystania
bezpłatnie z obiadokolacji.
Pozdrawiamy, Crystal Mountain*****
ENG: Dear Sirs, while making the booking through Slevomat, you can choose
preferable dining option- breakfasts only or breakfasts and dinners.
Unfortunately I can not verify the given information. There is no possibility
to make the payment for a stay only with breakfasts and have dinners included
for free.
Best regards, Crystal Mountain*****
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Dítě do 4,9 let zdarma. To je hezké ale chtěla jsem se zeptat jaký je příplatek za pristylku abychom nemuseli všichni spát v jedné posteli. Chtěla jsem se zeptat jestli je ještě nutné se v hotelu prokazovat nejakym negativním testem. Děkuji za informace
Dobrý den, Nikolo, dětská postýlka je za příplatek 50 PLN/noc (nutná rezervace předem), přistýlka se zadává do objednávky vč. počtu osob, počtu a věku dětí. Informaci o zapůjčení dětské postýlky zadejte do poznámky při vytváření objednávky. Od 28. března byla v Polsku zrušena veškerá protikovidová opatření pro vstup i tranzit. Nemusíte tak předkládat negativní test, ani potvrzení o očkování či prodělání nemoci :) Přeji pěkný den, Katka.
Dobrý večer, ráda bych se zeptala plánujeme Vás navštívit a ráda bych se informovala jak to je s ubytováním dětí, pochopila jsem že dítě do 4,9 let je zdarma spí s námi v posteli případně lze za příplatek dětská postýlka což bychom rádi využili, a dítě nad 5 let to má se spinkáním jak? při zadání věku se cena již změnila a zajímá nás zda má již na pokoji přistýlku, děkujij za odpověď
Dobrý den, Ivono. Děkuji Vám za dotaz. Dětská postýlka je za příplatek 50 PLN/noc (nutná rezervace předem). Dítě do 12,9 let na přistýlce – zadejte do objednávky počet osob a dětí + věk dětí. Informaci o zapůjčení dětské postýlky zadejte do poznámky při vytváření objednávky. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den. Do kdy je potřeba zakoupit voucher a je možné pobyt uhradit přes zaměstnavatele fakturou z příspěvku z FKSP? Děkuji Petra
Dobrý den, Petro, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, mohli byste mi prosím pomoci rozklíčovat, jak je to s dětmi a nárokem na lůžko? Jsme 2 dospělí + 2 děti ve věku 1 rok a 4 roky. Pokud to takto zadám do košíku při rezervaci termínu u ročního dítěte vyskočí poznámka, že nemá nárok na lůžko. U 4letého tato poznámka není. Znamená to tedy, že 4leté dítě bude mít vlastní postel? Zarazilo mne, že cena se nezmění, přitom druhé dítě se má doplácet. Děkuji.
Dobrý den, Petře. Děkuji Vám za dotaz. Jedno dítě s Vámi bude spát na posteli, druhé však na dětské postýlce. Systém automaticky počítá s tím, že 1 leté dítě bude mít dětskou postýlku, za kterou se připlácí 50 PLN/noc, je nutná rezervace předem. 4 leté dítě na posteli s rodiči zdarma. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, prosím vás, jakou teplotu má váš bazén?
Dobrý den, Martino. Teplota vody v bazénu se pohybuje od 26°C – 34°C. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den. Dá se k Vám jet jako jeden dospělý a tři děti 14.12.9?
Dobrý den, Veroniko, děkujeme za Váš dotaz. Tato nabídka je ve všech variantách pouze pro 2–3 osoby, pokud byste měla o pobyt zájem, kontaktujte prosím přímo hotel na telefonním čísle: +48 33 443 48 00 nebo na webu: www.crystal-mountain.pl. S přáním hezkého dne, Maty
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Je možné u voucheru bez termínu poptat ubytování i v kratší době než 14 dnů, pokud budou kapacity? Myšleno 4.7. Požádám, zda je možné 6.7. dojet? Děkuji
Dobrý den, Danielo, tato možnost tu určitě je, ovšem jedná se o ryze individuální postup, který vám nezaručíme, ovšem pokud se Vám při rezervaci pobytu podaří domluvit na termínu, kdy bude mít i hotel volné kapacity, tak by to neměl být problém. S přáním hezkého dne, Maty