Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu info@penzion-sen.cz nebo telefonicky na čísle +420 601 145 133.
Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na e‑mailu info@penzion-sen.cz nebo telefonicky na čísle +420 601 145 133.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý večer, rádi bychom si koupili pobyt u vás (varianta podzim
s polopenzí). Je to pobyt pro dvě osoby, ale máme ještě tři děti. Chci
se zeptat, v jaké fázi a kde mám děti uvést?
A také se rovnou zeptám, jestli je volný pobyt od pátku 18.11.do neděle
20.11. Děkuji za odpověď, Nováková
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavlíno. Děkujeme za Váš dotaz. Nabídka je koncipovaná pro
2 osoby. Pro individuální nabídku prosím kontaktujte přímo penzion.
Příplatky za děti najdete přímo v nabídce v sekci Příplatky, které se
liší dle věku dětí. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, rádi bychom si koupili pobyt u vás (varianta podzim s polopenzí). Je to pobyt pro dvě osoby, ale máme ještě tři děti. Chci se zeptat, v jaké fázi a kde mám děti uvést?
A také se rovnou zeptám, jestli je volný pobyt od pátku 18.11.do neděle 20.11. Děkuji za odpověď, Nováková
Dobrý den, Pavlíno. Děkujeme za Váš dotaz. Nabídka je koncipovaná pro 2 osoby. Pro individuální nabídku prosím kontaktujte přímo penzion. Příplatky za děti najdete přímo v nabídce v sekci Příplatky, které se liší dle věku dětí. Hezký den. Matěj, Slevomat.cz