Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Čištění obytného vozu nebo karavanu: vyleštění oken i dezinfekce interiéru
Hodnocení podniku Wash Cars
Práce s klimatizací se mi líbila
Komunikace a kvalita čištění
Nic,
pani majitelka proste ukradla penize. Ne mohly vyuzit sluzbu v tento den, jedna z assistentek nam rikala ze muzeme klidne prenest rezervace na jiny den, nebude zadny problem. Jsme odjeli, a kdyz napsala email pro novou rezervace, taknpani majitelka rikala ze jsme nesplnili podminky a voucer propada.
Vse v pořádku, klima doplněna, hotovo bylo za dvě hodiny, stačilo akorát na procházku na nedalekou rozhlednu. Ochota personálu. Doporučuji
Děkujeme moc za velmi pěknou recenzi 😉 Budeme se tesit na Vasi pripadnou, dalsi navstevu. 🤗
Gabriela, Wash Cars
Nelíbilo se mi, že jsem musel doplácet 500 Kč za chladivo a olej v klimatizaci. Přijde mi to dost, protože klima byla dělaná před rokem a půl, a teď žádný únik nebyl zjištěn ?
Dobrý den,
doplácel jste chladivo, které bylo za ten rok a půl “spotřebováno” - co Vám v chladícím systému chybělo. To, které jste tam měl se Vám odčerpalo, přefiltrovalo a vrátilo zpět. V příplatkách voucheru je tato informace uvedená, kolik se doplácí za doplněné chladivo. Nás to chladivo také něco stojí, bohužel zadarmo ho od dodavatele nemáme.
Gabriela, Wash Cars
Zdravím, než jsem objednala voucher, byla jsem trošku nervózní z recenzí zde. Naopak jsem ale byla velmi mile překvapena. Paní byla velmi milá a ačkoliv jsem požádala o desinfekci ozonem až na místě a nad rámec voucheru, bylo mi vyhověno. Servis klimatizace proběhl na počkání, jelikož jsem čekala na místě, bylo mi nabídnuto kafe, veškeré dotazy byly zodpovězeny. Všichni byli velmi milí, velmi přátelské prostředí. Klimatizace běží v pořádku, vyčištěná, doplněná. Moc děkuji paní Gábině a panu Davidovi. Příště pojedu znovu sem ať už na čištění vozu nebo na servis klimatizace.
Děkujeme moc za Váš čas, který jste si našla pro napsání těchto potěšujících slov 😉 Budeme se na Vás těšit příště 🤗
Gábina, Wash Cars
Bezproblémová domluva při objednávce termínu.
Voucher byl darován, takže interpretuji slova obdarovaného – nespokojenost s kvalitou čištění, neprofesionální přístup.
Přístup personálu.
Neměly úplně v pořádku plnicí stroj.
Se službami jsem byla velmi spokojena. Auto prokouklo, až bylo jako nové :)
Moc děkujeme :)
Gabriela, Wash Cars
Volali mi, že si s mou klimatizací neporadí (nemají na to vybavení) místo toho, aby to zkoušeli metodou pokus omyl. Alespoň tedy mé auto nefungovalo jako pokusný králík.
Tento voucher (podnik) jsem si vybral navzdory tomu, že byl na druhé straně Prahy (hodina cesta tam a hodina zpět) a v dražší polovině nabízených produktů (měl jsem variantu za 2499,– Kč) protože nabízeli kombinaci o kterou jsem stál = Čištění interiéru, a kompletní revitalizace klimatizace (plnění, test těsnosti, desinfekce).
Auto jsem tam nechal a jel do práce, po dvou hodinách mi volali, že s mou klimatizací neporadí protože je to elektromobil (ovšem takové varování / informace při zakoupení voucheru nebylo), a tudíž, že ze všech bodů týkajících se klimy dojde jen na desinfekci výduchů. Očekával jsem tedy při vyzvednutí nějakou kompenzaci.
Při vyzvednutí mi bylo řečeno, že mi to kompenzovali lepším luxováním, a sušením sedaček. ???
Jako jak lepším luxováním, to mám chápat tak, že kdyby bývali klimu zvládly, tak luxování odfláknou?
Jak jako sušením sedaček? – to jako kdyby klimu zvádli, tak mi dali sedačky mokré?
To mi taky mohli auto dvakrát vyvětrat, a třikrát umýt přední sklo, a býval bych ještě připlácel ne? Absolutně jsem o žádné takové služby nežádal.
Jako ve finále jsem za 2400,– dostal to co jinde bývá výsledky programu za tisícovku – venkovní mytí, hezky vyluxováno, a renovované (naleštěné) plasty v interiéru.
PS: k té důkladnosti – ve spáře mezi palubkou a předním oknem zůstala mrtvá vosa, a drážky automatické řadící páky byly čištěny jen v poloze parking. VIZ FOTO
Vážený p. Watzl,
o nemožnosti doplnit chladivo do Vašeho el. vozidla Vás informoval kolega již přes den, ano, uznáváme, naše chyba, že u akce není zaznamenáno. Bohužel jsme doposud el. vozidlo na doplnění neměli a určitě by se nejednalo o doplnění systémem pokus-omyl, ale jedná se o to, že do el. vozidel se doplňuje jiný druh oleje, který nemáme k dispozici, následně čištění stroje apod., proto tuto službu neposkytujeme. Hodnota diagnostiky klimatizace je 499,- a já Vám nepočítala příplatky v hodnotě 1.100,- což si myslím je kompenzace slušná z důvodu toho, že chyba byla na naší straně, že nemáme tuto informaci u akce (již řeším se Slevomatem). Ohledně příplatků se jednalo o důkladnější vyluxování z důvodu, že jste měl interiér vozidla plný zvířecích chlupů a ano, to zabere daleko více času a je s tím více práce, dále silné znečištění sedadel, kde sedačky nejdou vyčistit jedním přetepováním, ale použije se silnější chemie a zaměstnanci tepují sedačky vícekrát, aby byl výsledek takový, jaký si představujeme a ano, vysušení se také připlácí, což je také uvedeno v příplatcích u každé akce. Vozidlo jste si při předání kontroloval, tudíž pokud jste našel nedostatky, děvčata byly ochotné Vám nedostatky, které byste našel opravit. Ale z naší strany kompenzace 499,- vs 1.100,- je myslím vstřícná. Každý, ať si udělá svůj obrázek a kdo k nám jezdí pravidelně už léta, tak ví a nikdo nemá problém. Pokud se něco objeví, samozřejmě to je možné, jsme jen lidé, tak ale na místě napravíme. Nemluvě o tom, jak jste křičel na naše zaměstnance až se mi jedna z děvčat rozbrečela, že si na Vašem vozidle daly tak záležet, abychom Vám servis klimatizace vykompenzovali .....
Gabriela, Wash Cars
rychlá reakce a okamžitá dohoda, fundovanost v profesi a přátelské gesto. Poskytnutí přístřeší a kávy v bleskové bouřce
nebyl problém
Děkujeme moooc :)
Gabriela, Wash Cars
Paní majitelka je arogantní, nepříjemná, dokonce mě s druhým woucherem vyhodila, i přesto, že jsme byly domluvené. Doporučila bych jí vyměnit za někoho kdo bude na zákazníky normální. Vůbec nedoporučiji, sby zákazníci jezdili na klimatizací k ní na Českobrodskou. Děkuji
Vážená paní Šimánková, nezlobte se na mě, ale to co jste u nás na pobočce předvedla, tak koukal i klient, který byl objednaný na klimatizaci před Vámi a kolegové se nestačili divit, jak jste hlavně byla vulgární a ano, po vulgaritách z Vaší strany jsem se osočila. Proč jste tedy voucher zakupovala znovu, když s námi máte pokaždé problém ? S Vaším synem jsme byli na všem v pořádku domluveni a pak přijede Vy a opět u nás uděláte “cirkus.” Snažíte se nám vše přeorganizovávat apod. A nikdo Vás nevyhodil, odjela jste sama. Já jsem Vám pouze řekla ať počkáte venku u vozidla, když vozidlo Vašeho syna bylo objednáno na 10. hod. a kolega dodělával klimatizaci před Vámi (přijela jste 15 min. před), že si Vás kolega hned přebere no a to už byl z Vaší strany problém …
Přeji Vám hezký den, Gabriela, Wash Cars
Rychlé vyřízení objednávky – vše OK
rychlost čištění
Při odkládání mých věcí do pytle se dvě lahve otevřeli a tím pádem vše vyteklo do perfektně čistého kufru MOC DĚKUJI
Dobrý den, to nás moc mrzi, omlouváme se, ale pokud jdete na čištění vozidla vč. kufru, má být vozidlo vyklizené. Nemůžeme kontrolovat věci ve vozidle, zda-li jsou dobře uzavřené apod. Jediné, co Vám mohu nabídnout, kdykoli se stavte a kufr Vám přetepujeme :)
Hezký den, Gabriela, Wash Cars
…
Super výsledek, auto se leskne, vyvoněné:) Moc spokojen!
Jediné google navigace mě poslala mimo, ale jinak nemám vyhradyp
Umyti a vycisteni az na drobnosti v poradku. Doba cekani 5,5 h od predani vozu. Provozni je sympaticka.
Kapky smuly ze stromu (bylo jich cca 10) neodstraneny. Pri predani vozu nebyla provozni pritomna, tak to nebylo s kym resit. Tohle a tepovani sedacek byl duvod, proc jsem to sem daval. Holt si koupim pripravek a odstranim je sam.
Dobrý den, p. Koyš, prosím, zastavte se, když budete mít cestu, koukneme na to ;) Ona ta smůla nejde klasickým mytím karoserie odstranit, ale chemii na to máme, tak bych se Vám na to mrkla.
Gabriela, Wash Cars
Kvalita práce
Nebylo nic co by se mně nelíbilo
Podnik je blízko k mému bydlišti. Rychlost provedení a přijetí zakázky.
Přijedete do myčky aut!, kde vás čeká pán, který nám, nejenže klimu nedoplnil doplna, protože to prý nešlo a on nevěděl proč, ale ještě nás natáhl o 3000,–Kč. Takže ve výsledku nás čištění a doplnění do 2 aut, s tím, že jedno mu nešlo doplnit, vyšlo i s voucherem na 4000,–Kč. To druhé auto jsme pak v normálním servisu naplnili za 450,–Kč, bez voucheru a úplně v pohodě.
Tak neskutečně sprosté a hrubé chování jako bylo dnes chování vedoucí pobočky Wash Cars na Českobrodské ulici, kde mám zakoupený voucher za cca 2500 Kč + další 600 Kč na příplatcích, jsem nikdy nezažil. Tato hysterická dáma na mě dnes zcela bezdůvodně řvala při vstupu do jejich prostor, a to vstupem/dveřmi označenými jejich pobočkou, nicméně bohužel vedoucích do jejich zázemí, což jsem absolutně neměl šanci zjistit. Dveře nebyly ani zamčené, ani označené, že se nejedná o kancelář, či že mám budovu obejít. Kdybych neměl již zaplaceno, okamžitě požaduji vrácení platby. Madam se chovala i následně neurvale, odsekávala mi, bavila se se mnou na „půl huby“. Po tom co jsem se ohradil, ať na mě fofrem přestane řvát, že jsem vážně netušil, že tam není vchod, tak její arogantní odpověď „tak pardón“ v duchu, abyses nepos…, mě vážně rozezlila ještě více. Fakt na tohle nejsem zvědavý a zcela to degraduje případně provedenou práci. Již nikdy více. A velmi rád půjdu s madam do osobní konfrontace, až se zde bude vymlouvat, že nic takového neproběhlo.
Vážený p. Richtere, ano, vím, že se jedná o Vás, jelikož tento nepříjemný zážitek je bohužel nezapomenutelný a jediný za velice dlouhou dobu s kým byl u nás problém. Ono to nebylo celé tak, jak uvádíte, ale dohadovat se s Vámi nebudeme :) Každý kdo k nám jezdí naše jednání a chování ke klientům zná a nejen to i provedení naší práce a proto se k nám i klienti vrací.
Hezký den, Gabriela, Wash Cars