Božský pobyt na polské straně Sněžky: jídlo, wellness i výlety
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den , chtěla jsem objednat pobyt na pět dní, v termínu 25.-29. října ,bohužel se mi nabízí jen čtyřdenní pobyt s odjezdem 28.října. Je to z důvodu obsazenosti hotelu? Děkuji za odpověď .
Dobrý den, Lucie.
V nabídce j tzv. online rezervační systém, který reflektuje dostupné
kapacity hotelu v aktuální chvíli. Pokud se vámi vybraný termín
nenabízí, tak je kapacita pokojů na daný termín naplněna. Přeji hezký
den, David
Dobrý den včera jsem zakoupil tento pobyt ale bohužel a pracovních důvodů nemůžeme jet je možné pobyt stornovat?
Dobrý den, Jindro. Pro vyřízení žádosti ohledně změny na Vašem voucheru, je nezbytné, kontaktovat naši zákaznickou podporu slevomat.cz/kontakt. Je nutné ověřit storno podmínky aj. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, jak je možné zařídit pozdní odjezd z pokoje – cca do
14h
Děkuji
Dobrý den, Romano. Individuální požadavky, či dotazy, je nezbytné
směřovat přímo na hotel. Přikládám kontakt: rezerwacja.online@green-mountain.pl
nebo telefonní kontakt
+48 75 612 60 44. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den
Váš pokoj : Dvoulůžkový pokoj Classic, má prosím balkon? Apartmán
s vestavěným podlaží je v hlavní budově? Zda ano je volnýá v termínu
od 1.9.2022 – 4.9.2022? Děkuji Fiala
Dobrý den, Michaelo. Děkujeme za Váš dotaz. Aktuálně volné pokoje na tento termín zatím jsou. Pokoj Classic balkon má a nachází se v hlavní budově. Pokoj si vyberete přímo při rezervaci po zadání data a počtu osob. Za tento pokoj je příplatek 2 130 Kč. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, mohla bych se zeptat jak funguje přechod z apartmánu do welnes, které je, předpokládám, v hlavní budově? Fungují nějaké šatny či nikoliv? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Adélo.
Apartmány jsou od hotelu vzdáleny asi 250 m a tuto vzdálenost musíte
projít venkem. Bazén, sauny a vířivka se nacházejí v hlavní budově
hotelu. Pro další informace kontaktujte přímo hotel na tel. čísle:
+48 75 612 60 44 nebo přes e-mailovou adresu:
rezerwacja.online@green-mountain.pl
+48 75 612 60 44
přeji hezký den, David.
Dobrý den.
Pokud je uvedeno parkovací místo v poznámce voucheru, tak již není nutné
nic zařizovat?
Děkuji
Dobrý den, Jaromíre, děkujeme za dotaz. Parkovací místo je třeba rezervovat buď zadáním poznámky v objednávce, nebo kontaktováním hotelu. :-) Přeji krásný den, Bára
Dobrý den, je v okolí restaurace ? Děkuji
Dobrý den, Tomáši, k dispozici je restaurace Green (přímo v hotelu) a restaurace Albero. Restauraci Albero mohu osobně doporučit, jedná se o moderní podnik s vynikající kuchyní :) Restaurace Green nabízí tradiční polskou kuchyni. Přeji pěkný den, Katka.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na ubytování od 15.8. – 18.8.2022 a
zda je možné bezbariérové ubytování, manžel je na vozíku.
Děkuji Karlová
Dobrý den, Michaelo,
pro rezervaci bezbariérového ubytování kontaktuje přímo hotel.
Přikládám kontakt: +48 75 612 60
44/rezerwacja.online@green-mountain.pl
Přeji hezký den.
David
Dobrý den,
Je možné si po rezervaci zařídit parkování zdarma, na které jsem
zapomněla? Popřípadě kam s touto prosbou směřovat?
Děkuji a přeji hezký zbytek dne.
Adéla
Dobrý den, Adélko. Děkuji Vám za dotaz. Je nezbytné, kontaktovat přímo
hotel na rezerwacja.online@green-mountain.pl
+48 75 612 60 44. Uveďte kód voucheru a jméno na koho byla rezervace
vytvořena. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, zajímalo by mě, jaké podmínky má hotel pro ubytování pro neočkované. Netuším kde bych toto měla hlídat, zda se jim nebudou do doby pobytu měnit podmínky atp. Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Renčo,
všechny potřebné informace spojené s cestováním a covid-19 najdete zde :
https://www.slevomat.cz/magazin/1502-dovolena-zahranici-koronavirus-slovensko-polsko-rakousko-chorvatsko-slovinsko
Přeji hezký den
David
Dobrý den,
Jak je to prosím s privátní saunou, která je uvedena v případě výběru
apartmánu Standard Plus?
Děkuji za zprávu.
Magda
Dobrý den, Magdo, děkujeme za zprávu. Apartmán samotný se nahází mimo budovu hotelu, proto je tam zmíněná ona 200 metrová vzdálenost. :-) Přeji hezký den, Bára
Vážení,
Měli bychom zájem o pobyt v tomto hotelu v terminu 6.10.-9.10.2022, prosím
o informaci, zda je tento pobyt možné objednat pro 7 osob, a to 2 x
dvouluzkovy + 1 x triluzkovy.
Děkuji
Dobrý den, Kristýno, děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit
v nabídce a rovnou si rezervovat termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
Voucher je koncipován až pro 4 osoby. Při objednávce pro více osob, by bylo nezbytné zakoupit 2 vouchery na stejný termín, nebo se spojit přímo s hotelem a domluvit se na individuálním řešení. Doporučím Vám kontaktovat jej na e-mailu rezerwacja.online@green-mountain.pl, nebo telefonním čísle +48 75 612 60 44.
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, v jakém čase jsou večeře při polopenzi? Děkuji
Dobrý den, Martino, večeře jsou v rozmezí 16:00–19:30. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na dispozici Apartmanu standard Plus. Je to prosím jedna místnost nebo dvě? Ptám se kvůli spaní malého dítěte a „fungování“ ve vedlejší místnosti. Z galerie to není poznat. Děkuji. Dan
Dobrý den, Dane. Děkuji Vám za dotaz. V pokoji standard plus jsou dvě místnosti skládající se z obývacího pokoje a samostatné ložnice na druhém patře. V obývacím pokoji je rozkládací pohovka a v ložnici na druhém patře manželská postel velikosti King. Jsou určeny pro max. pro 4 osoby a nacházejí se v nejvyšším patře. Všechny pokoje jsou nekuřácké. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,je zde v hotelu bazén i pro skoro 2leté dítě??
Dámy a pánové, v zařízení je brouzdaliště pro děti o hloubce 40 cm
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné připravit na pokoji dětskou postýlku.
Dámy a pánové,
Samozřejmě je možné zapůjčit dětskou postýlku v ceně 35 PLN na celý
pobyt – do 3 nocí, 50 PLN při pobytu nad 3 noci.
Dobrý den , zapomněli jsme při zakoupení dopsat rezervaci na parkovací místo. Je možné nějak dodatečně zařídit? Děkuji
Dobré ráno
Samozřejmostí je možnost rezervace parkovacího místa po provedení
rezervace. Uveďte prosím číslo voucheru pro přidělení parkoviště.
Srdečně Vás zveme
Dobrý den,je zde venkovní hřiště pro děti?
Dobrý den, Marco, hotel disponuje hracími místnostmi, kde jsou největší atrakce a lákadla pro děti. V prostorách hotelu se nachází travnatá plocha, kde děti mohou také vybít svoji energii. :) Hezký den. Katka, Slevomat.cz
Dobry den
Telefonicky jsem si dělal rezervací a nic ne ještě nepřišlo na e-mail
Dobrý den, Mirku. Děkujeme za Vaši zprávu. Doporučuji prohledat spam a hromadnou poštu. Pokud ani tam potvrzení o rezervaci nenajdete, ověřte si znovu telefonicky/e-mailem Vaši rezervaci přímo u hotelu. Pokud budete potřebovat pomoci, jsme tady pro Vás. V tom případě nás kontaktujte na pomoc@slevomat.cz. :) Hezký den, Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, měl bych dotaz berete České bankovky a nebo jen zloté
Dobrý den, Miroslave. Děkujeme za Váš dotaz. Voucher na pobyt kupujete přímo přes nás v české měně. Příplatky se hradí ve Zlotých přímo na místě. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
Je možné na pobyt (podzim) vystavit fakturu v CZK?
Dobrý den, Michaelo. Děkuji Vám za dotaz. Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den
Dobrý den,
chci se zeptat je zde nějaké dětské hřiště venkovní??
Děkuji
Dobrý den. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel venkovní dětské hřiště nemá. V hotelu je ale k dispozici dětská herna. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den , chtěl bych se zeptat čím lze v resortu platit.
Jestli v korunách popř. je nutná výměna peněz .
Děkuji Viktor
Dobrý den Viktore, děkuji za zprávu. V hotelu lze platit pouze v PLN, případně kartou. Hezký den! Barča
Dobrý den chci zakoupit jaro s polopenzí. Jen nevidím, kde je ta poznámka, kde mám uvést zájem o parkovací místo. Líba
Dobrý den, Líbo,
poznámka se uvádí až při vyplnění rezervace v košíku :) Tereza
Dobrý den,
jak je to s parkováním v tomto hotelu? Ve voucheru je uvedeno parkování
zdarma, nicméně ve spoustě recenzí se uvádí, že je parkování
placené.
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den, Jakube. Děkuji Vám za dotaz. Parkování v této nabídce je zpoplatněné. Avšak, pokud zakoupíte variantu Pobyt s polopenzí (léto a podzim) a Pobyt s polopenzí (Jaro), parkování je poté zdarma. Zpoplatněná je pouze první varianta Pobyt se snídaní (Jaro). Podzemní parkoviště: 60 PLN/auto/den. Nadzemní nehlídané parkoviště: 30 PLN/auto/den (Parkovací místo je nutné uvést do poznámky k rezervaci.). S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
zajímalo by mě, zda je voda v bazénech vyhřívaná. Předem děkuji za
odpověď. Dana
Dobrý den,
ve wellness je vyhřívaná voda v bazénech / jacuzzi:
rekreační koupaliště – 28 stupňů
rekreační povodí – 30 stupňů
dětské brouzdaliště – 32 schodů
jacuzzi – 36 stupňů
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zakoupila jsem pobyt na prosinec pro dva, chceme vzít sebou 10 letou vnučku. Kde máme pobyt s námi pro ni doobjednat, na Slevomatu to lze nebo musíme kontaktovat hotel, rádi bychom doplatili v korunách.
Dobrý den, Hano. Děkujeme za Váš dotaz. Prosím kontaktujte Resort a ověřte dostupnost rovnou u poskytovatele. Přikládám kontakt: rezerwacja.online@green-mountain.pl
+48 75 612 60 44. Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz