Pobyt v podhůří polských Krkonoš pro pár i rodinu: neomezený wellness, zábavní centrum a jídlo
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +48 756 126 656 nebo na e‑mailu rezerwacja.online@osada-sniezka.pl – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc s rezervací: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem a kódem voucheru na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 50 PLN/noc (pouze v apartmánech)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 20 PLN/den
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,proč mi nejde zadat do cenové kalkulace 2.dítě?Děkuji za odpověď.
Dobrý den, pro daný počet osob nemusí být pokoj/apartmán k dispozici.
Dzień dobry, być może nie ma dostępnego pokoju / apartamentu dla danej ilości osób.
Dobrý den,
obracím se na Vás s dotazem, zda ještě je možné rezervovat pobyt
s polopenzí v termínu 9. – 11. 9. pro 1 dospělého + 2 děti (11 let
a 5 let).
Děkuji za odpověď.
Jana B.
Dobré odpoledne,
Termín 09.09–11.09.2022 již bohužel není pro uvedený počet osob
k dispozici.
Dzień dobry,
niestety termin 09.09–11.09.2022 nie jest już dostępny dla podanej
ilości osób.
Dobrý den, je možné v pokoji Comfort ubytovat 2 dospělé a dvě děti – 2 roky a 5 let bez nároku na lůžko? Předem děkuji za odpověď. J. Silná
Dobrý den, Jano.
Pro vámi zvolený počet osob je k dispozici Rodinný apartmán. Pro
individuální nabídku kontaktujte hotel na tel. čísle: +48 75 612 66
56 nebo přes e-mailovou adresu:
rezerwacja.online@osada-sniezka.pl.
Přeji hezký den, David
Dobrý den, rozhodujeme se pro pobyt mezi dvěma termíny/nabídkami – srpen (léto) a září (podzim). Pokud bychom nyní vytvořili rezervaci na letní termín, je možné ho následně změnit za podzimní (do 14 dní před). Byl by nám vrácen rozdíl ceny pobytu? Děkuji za odpověď.
Vážení pánové,
Děkujeme vám za váš zájem o komplex Osada Śnieżka Settlement. Když si
zakoupíte nabídku na sezónu, můžete ji použít pouze pro tuto konkrétní
nabídku. Pokud chcete svou rezervaci převést, musíte se obrátit přímo na
portál Slevomat, který od vás vybere platbu za rezervaci.
S pozdravem
Joanna Chipczynska
Dobrý den,
máte volno v termínu 10.9. – 13.9.?
Apartmán nebo pokoj comfort, 2 dospělí + 1 dítě (2 roky).
Děkuji.
Dobrý den, Petro, ke zjištění dostupných kapacit, rezervaci termínu a koupi voucheru využijte prosím našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází vpravo nahoře vedle nabídky a zobrazí se také u dané varianty nabídky po kliknutí na „Vybrat termín“. Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den, prosím, je možné ubytování v rodinném apartmánu dvě
dospělé osoby a čtyři děti 4,8,8,9. V termínu 28.-31.8.
Děkuji
Dzień dobry,
Apartamenty Rodzinne są dostępne od 28.08 do 31.08 jednakże dla takiej
ilości osób należy zarezerwować dwa takie Apartamenty.
Dobry den, chci se zeptat zda je venkovní bazen jiz otevreny (kdyz je venku slunecno)a je v cene wellness balicku? Dekuji
Szanowni Państwo ,
baseny zewnętrzne są czynne dla naszych gości nieodpłatnie w sezonie
wakacyjnym.
W razie dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Z poważaniem
Roksana Sarnecka
Osada Śnieżka
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je v apartmánech jen rozkládací gauč nebo zda je zde gauč i dvojlůžko? Na jedné fotografii je vidět oboje, na druhé pouze gauč. V popisku je napsáno „gauč místo postele“ ale na další fotografii je napsáno „vhodné pro 4 členou rodinu“. Rádi bychom přijeli s dětmi, tedy je pro nás varianta gauče i dvojlůžkové postele ideální. Děkuji Vám za odpověď
Dear Madam,
to stay with children please choose Family Apartament (Apartament Rodzinny). It
is a two-room Apartament with bedroom and living room (with sofa bed) suitable
for 4 person.
Dobrý den, bohužel jsem napsala špatný mail do objednávky (termín
16. 7. – 19.7. Apartmán pro dva. Je možné mail změnit?
Děkuji za odpověď Šimonová
Dobrý den, Lucie, rádi Vám pomůžeme :) Kontaktujte nás prosím prostřednictvím kontaktního formuláře na https://www.slevomat.cz/kontakt. Děkuji a přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,
je možné prosím vystavit fakturu na mého zaměstnavatele ( Krajská
zdravotní, a. s. , Masarykova nemocnice, Sociální péče 3316/12a, 400 11,
Ústí nad Labem), účel – pobyt pro zaměstnance Kamila Koutská, termín
28.7.2022 – 31.7.2022 s polopenzí.
Děkuji předem za odpověď
S pozdravem Kamila Koutská
Mobil: 739466208
Dzień dobry,
jako Kompleks Osada Śnieżka nie wystawimy faktury, ponieważ usługa została
zakupiona i zapłacona w portalu Slevomat. /
jako Areál Osada Śnieżka nevystavíme fakturu, protože služba byla
zakoupena a zaplacena na portálu Slevomat.
Z poważaniem Lucyna Adamczuk , Dział Rezerwacji
Dobrý den, je prosim v rodinném apartmánu s kuchyňkou i lednička? Předem díky za odpověď, Markéta
Dzień dobry,
Tak w apartamencie znajduje się lodówka.
Z poważaniem,
Weronika Gorajec
Dział Rezerwacji
Dobrý den
Chtěl bych se zeptat jak je z ubytovaní .Měl bych zájem si rezervovat dva
apatmany od 15.9 – 18.9 vše z polopenzí .
jeden apartmán pro dvě dospělé osoby .
druhy apartmá pro tři dospělé a dvě děti jedno necelý rok a druhé dva
roky .
zajímalo by mě cena v tomhle termínu .
Napsal jsem přímo na osadu a ti my odepsaly nehoráznou cenu .Doufám že tady
ta cena bude idealní pro nás .Zatím děkuji
Dobrý den, v daném termínu není na slevomatu žádná dostupnost. Online kalendář je aktuální. Pobyt je možné rezervovat od 19.08.
Dobrý den, je možné bezlepkové (glutenfree) stravování?
Dobrý den, Nicol. Ohledně úpravy jídelníčku, kontaktujte poskytovatele
s dostatečným předstihem na rezerwacja.online@osada-sniezka.pl
nebo
+48 75 612 66 56. Je nezbytné, domluvit s personálem podrobnosti. :)
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den , jaká je teplota v bazénu? Děkuji.
Dzień dobry, temperatura wynosi: basen wewnętrzny – 28 stopni Celsjusza, basen zewnętrzny – 24 stopnie Celsjusza.
Dobrý den chtěla jsem se zeptat zda by šel zakoupit u vás jako dárek k narozeninám nějaký voucher a vykendovy pobyt pro dceru a přítele věž termínu jsou oba pracovně vytížení a sami neví kdy se uvolní moc krásný je to u vás děkuji
Dzień dobry, można kupić voucher dla kogoś innego. Jest voucher na
konkretny termin lub voucher otwarty.
/
Dobry den, můžete zakoupit voucher pro někoho jiného. K dispozici je
voucher na konkrétní termín nebo otevřený voucher.
Dobrý den. Můžeme poslední den pobytu po 11 hod. využívat wellness a zábavní centrum? Děkuji.
Dobrý den, Jitko. Lze využít prostory i v poslední den pobytu, avšak, je nezbytná domluva s recepcí. S Přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, je možno tento pobyt platit z FKSP?
Dzień dobry,
w naszym obiekcie nie ma możliwości płatności z FKSP
Dobrý den, je možné si objednat masáž? A kolik stojí?
kolik stoji pujčeni elektrokola
Dobrý den, Ilono. Děkuji Vám za dotaz. Podařilo se mi spojit s poskytovatelem a elektrokola jsou k dispozici pro hosty k zapůjčení. Na 1 den Vás vypůjčení elektrokol bude stát 120 PLN. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den je možno ubytování s polopenzí, konec dubna, začátek března na 3 noci 2 dospělí a 4 děti ve věku 0,2,11,12 a za kolik prosím. Děkuji za odpověď L. Franěk
Dobrý den, Lukáši, k ověření dostupných kapacit a zadání daného počtu osob doporučuji využít našeho online rezervačního kalendáře, který se nachází po pravé straně nabídky, případně u dané varianty nabídky po kliknutí na „Vybrat termín“. Pod tímto tlačítkem jsou rovněž zobrazeny možné příplatky a omezení. Přeji pěkný den, Katka :)
je možnost se ubytovat se psem a za kolik
Pobyt se psem je možný pouze v apartmánech. Poplatek za psa je 50,00 PLN na den.
Dobrý den, jak je to s parkování u hotelu?
Máme parkoviště. Poplatek za parkování je 20,00 PLN za den.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jsou nějaké animace v termínu 22–26.10? Je možné případně si na místě i dokoupit večeře ? Ma bazén nějaké omezení vůči dětem ?
Děkuji
Dobrý den, Jano.
Na stránkách hotelu jsou vypsané animační programy pouze do 9.10.2022. Krytý bazén je určen pro všechny druhy vodní rekreace. A v oddělené části pro nejmenší na vás čeká brouzdaliště a skluzavka hned vedle rekreačního bazénu pro hosty všech věkových kategorií. Večeře je možné dokoupit v hotelu za 70 PLN za dospělého a pro dítě za 60 PLN. Pro více informací kontaktujte přímo hotel na tel. čísle: +48 75 612 66 56 nebo přes e-mailovou adresu: rezerwacja.online@osada-sniezka.pl. Přeji hezký den, David