Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +421 444 392 858 nebo +421 444 392 857 nebo na e‑mailu fontana@penzionfontana.sk – při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci se doporučuje řešit v dostatečném časovém předstihu.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je potřeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Nejpozději 2 dny před zahájením pobytu je možné po dohodě s ubytovacím zařízením:
změnit termín pobytu přihlášením do svého účtu v části "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit přímo v ubytovacím zařízení.
vyměnit rezervaci za tzv. pobyt bez termínu, přičemž možnosti využití se řídí původními podmínkami pobytového poukazu. Pro využití této možnosti kontaktujte zákaznické centrum Slevomatu.
nebo vyměnit voucher za kredity na nákup služeb v ubytovacím zařízení, kde jste ho rezervovali. Pro využití této možnosti kontaktujte zákaznické centrum Slevomatu.
V případě zrušení rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu nebo v případě nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady v plné výši propadá. Pobyt s již rezervovaným datem nelze zrušit ani vrátit peníze. Pobyty bez termínu lze zrušit v zákonné 14denní lhůtě nebo refundovat po vypršení platnosti voucheru podle platných pravidel.
Zákaznická podpora Slevomatu: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354.
Dobry den, kdyz si objednam pobyt pro 4 osoby, dostanu 2 dvouluzkove
pokoje? Dekuji Skybova
Penzión Fontána
Dobrý deň, musíte si zakúpiť dva samostatné pobyty. Ak zadáte pobyt
pre 4 osoby, budete mať dvojlôžkovú izbu+2 x prístelok.
S pozdravom
Penzion Fontana****
Eva
Dobrý den, bylo by možné na tento pobyt vystavit fakturu, aby manžel mohl
čerpat příspěvek od zaměstnavatele? Podmínkou je, aby peníze byly
odeslány na české číslo účtu. Děkuji
Penzión Fontána
Dobrý deň, máme účet len v Eurách.
S pozdravom
Penzion Fontana***
MariaBacakova MariaBacakova
Dobrý den, lze u Vás platit na fakturu?
Penzión Fontána
Dobrý deň, je možnosť za pobyt vystaviť faktúru. Potrebujeme to však
vedieť dopredu.
S pozdravom
Penzion Fontana***
Olish 65
Dobrý den ,
loni byla restaurace uzavřena ,podávaly se pouze snidaně. Jak je to prosím
letos v květnu (máj) ,bude otevřena celodenně.
děkuji za info
Pavel
Penzión Fontána
Dobrý deň, reštauráciu máme bohužiaľ stále zatvorenú. Ponúkame len
ubytovanie s raňajkami. Na stravu môžete zájsť do pizzérie Pizzaland
vzdialenej len 50 m, prípadne do reštaurácie Koliba Bešeňovka.
S pozdravom Penzion Fontana***
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, kdyz si objednam pobyt pro 4 osoby, dostanu 2 dvouluzkove pokoje? Dekuji Skybova
Dobrý deň, musíte si zakúpiť dva samostatné pobyty. Ak zadáte pobyt pre 4 osoby, budete mať dvojlôžkovú izbu+2 x prístelok.
S pozdravom
Penzion Fontana****