Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Dovolená v Jizerských horách: penzion v Hejnicích s jídlem i privátním wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 608 022 533 nebo e‑mailem na rezervace@pensionyhejnice.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Domácí mazlíčci: 150 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, máme rezervovaný pobyt se psem, je nutné, aby měl při pohybu
v penzionu košík?
Děkuji
Dobrý den, pokud nebude napadat ostatní hosty, není košík potřeba.
Hezký den
Dobrý den, máte na pokoji ledničku? Až přijedeme aby jsme si mohli někam dát jídlo? Děkuju za odpověď 🙂
Dobrý den, lednice jsou na všech pokojích.
Hezký den
Dobrý den, máte volno od 13.8. do 18.8 .dekuji Jan Srbek
Dobrý den, obecně platí, že rezervační systém Slevomatu odpovídá skutečné kapacitě penzionu, takže pokud Vás systém pustí na konkrétní datum, volno je. Ve Vámi uvedeném termínu máme bohužel zcela obsazeno. Hezký den
DOBRY DEN.MAM DOTAZ.JE MOZNE ZAPLATIT UBYTOVANI I JINYM ZPUSOBEM?
Z UVEDENYCH ZPUSOBU UHRADY… NEMAM SANCI PROVEST PLATBU …NEMAM ONLINE
BANKOVNICTVI .. ATD..BYLO BY MOZNE VAM ZASLAT CASTKU NA VAS UCET?
Děkuji za odpověď Albi R.
Dobrý den, Slevomat umožňuje i platbu převodem určitě. Zkuste se
informovat na tuto možnost…
Hezký den
EDIT:* Dobrý den, máte ještě kapacity pro pobyt pro 2 osoby poslední týden v červenci nebo první týden v srpnu? Eventuelně ještě 1.7.-5.7.?
Dobrý den,
máte ještě kapacity pro pobyt pro 2 osoby poslední týden v červnu nebo
první týden v srpnu? Eventuelně ještě 1.7.-5.7.?
Dobrý den, obecně platí, že rezervační systém Slevomatu odpovídá
skutečné kapacitě penzionu, takže pokud Vás systém pustí na konkrétní
datum, volno je. Ve Vámi uvedených termínech máme bohužel zcela obsazeno.
Volné pokoje jsou zatím od 7.8.
Hezký den
Dobrý den,
prosím máte volné 2 pokoje pro 4 osoby na termín 24.5.do
26.5.2022
Děkuji Konečný
Dobrý den, v tomto termínu máme bohužel již zcela obsazeno.
Hezký den
Dobrý den!
Lze se u vás ubytovat i se psem ?
Děkuji M. P.
Dobrý den, Marto. Děkuji Vám za dotaz. Ubytování se psem je možné. Příplatek činí 150 Kč za noc. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, když si objednám pobyt bez stravy, jsou pokoje vybaveny kuchyňským koutem apod.? Děkuji
Dobrý den, pokoje nemají kuchyňské kouty ani jiné vybavení
k přípravě jídla.
Hezký den
Dobrý den , chtěla bych se zeptat ,jestli je možnost vystavit fakturu za
pobyt na zaměstnavatele
Děkuji
Dobrý den, ano je, ale je potřeba se domluvit dopředu telefonicky… Kontakt je 608022533. Hezký den
Dobrý den, prosím, večeře jsou jednotné nebo výběr z několika? Lze vegetariánské? Děkuji.
Dobrý den, večeře jsou dvouchodové jednotné. Vegetariánské (i jinak
dietní) samozřejmě možné jsou.
Hezký den
Dobrý den, chceme využít tento pobyt, dva páry takže každý svůj pokoj, máme si zakoupit pobyt dohromady pro 4 osoby, a domluvit se s pensionem na dva pokoje, nebo každý zvlášt objednat? děkuji
Dobrý den, lepší bude, když si zakoupíte 2 vouchery, aby se v systému
zablokovaly dva pokoje. Děkujeme
Hezký den
Jsou pokoje vybavené WC a sprchou?
Dobrý den, ano všechny pokoje mají vlastní sociální zařízení.
Hezký den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím mám dotaz ohledně kol. Je možno u Vás uschovat. Děkuji Lada Hronková
Dobrý den, ano máme prostor pro úschovu kol.
Hezký den