Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Romantický pobyt v Mariánkách: polopenze, sauna a vířivka i lázeňské procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +420 720 020 430 nebo e‑mailem na krivan.ml@seznam.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Ceny pobytů pro děti si ověřte na recepci hotelu
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den, kolik je priplatek za deti – bez lazenskych procedur – polopenze, virivka (8,10), chteli jsme si online zarezervovat 2 noci. Dekuji.
Děkujeme za dotaz:
přistýlka:
dítě 1 noc s polopenzí (0 – 3 roky), bez nároku na lůžko a stravu
celoročně 0 Kč
dítě 1 noc s polopenzí (od 3 – 9 let) celoroč. 625 Kč
dítě 1 noc s polopenzí (od 10 let) celoroč. 1 000 Kč
Hezký den Vám přeje recepce
hotel Kriváň, Masarykova 17/15, 353 01 Mariánské Lázně
Tel: 720 020 430, email: krivan.ml@seznam.cz,
web: www.hotelkrivan.cz
Dobrý den,chtěla jsem se zeptat,zda máte cestovní postýlky pro 2 leté dítě.Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
postýlku máme k dispozici.
Hezký den
Dobry den. Nenasel jsem nikde informaci kde a jak se da u Vas parkovat. Diky, Jan Hanuš
Dobrý den.
Parkování u hotelu není možné, k dispozici je parkovací dům, cca 10min.
chůzí. Stojí 200,–Kč/24 hod.
Dobrý den jak se dostanu z vlakového nádraží k vám do hotelu. Moc děkuji
Dobrý večer, mate dvě možnosti, buď taxi, nebo trolejbus.
Pěkný večer recepce hotelu Kriváň
Dobrý den. Máte volný termín 18–20.3.? Pokud ano, jaká by byla cena za dva dospělý a dvě děti ve věku 9 měsíců a 3roky? Přistýlka není potřeba. Děkuji
Dobrý den, je nutné volat na recepci hotelu na tel.cisle 720020430
Dobrý den mám zájem o tři noci,ale jen jedna osoba.Kolik stojí pobyt Děkuji
Dobrý den, Petře, nabídka je koncipována pro 2 osoby. V případě individuální poptávky, můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu: krivan.ml@seznam.cz či tel. +420 720 020 430. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dobrý den, je možné využít FKSP příspěvky ?
Děkuji
Dobrý den, Jozefe, pokud máte možnost čerpat příspěvek FKSP od zaměstnavatele, doporučujeme nejprve kontaktovat daný hotel, zda Vám proforma fakturu vystaví. Pokud ano, tak si poté objednáte voucher bez termínu a jako způsob platby zvolíte bankovní převod. Od nás Vám na e-mail přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel Vám vytvoří proforma fakturu a Váš zaměstnavatel ji uhradí. Jakmile bude platba přijata, zašleme Vám voucher a budete si moci rovnou domluvit s hotelem nějaký termín. Krásný den :) Tomáš
Prosím o informaci platby za parkování
Vše dobré peje JMračníková
Dobrý den, Jano. Děkuji Vám za dotaz. Lze využít parkování zde: Parking centrum a.s. uvedené ceny mají informativní charakter a management si vyhrazuje právo změny cen. Je však nezbytné kontaktovat hotel a domluvit se s dostatečným předstihem. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,dá se zajet při příjezdu až k hotelu autem,není tam lázeňské omezení ?
Dobrý den, při příjezdu si musíte zakoupit povolení vjezdu do lázeňské zóny v automatu u hotelu Pacifik za 20,– Kč. Přímo před hotelem můžete stát po dobu nezbytně nutnou k ubytování. Parkování u hotelu není možné, k dispozici je parkovací dům nedaleko od hotelu. 1den – 200Kč.