Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relax na Rakovnicku pro pár: polopenze, neomezený wellness a až 14 procedur
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Rezervace: Co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@stredisko-nesuchyne.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Případné dotazy vám zodpoví na tel. +420 313 575 452 (7:00–19:00).
- Upozornění: Na pobyt nelze čerpat příspěvek od zaměstnavatele FKSP.
- Hotel je vybaven přístupem pro vozíčkáře.
- Dítě do 2,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb: zdarma
- Zapůjčení dětské postýlky vč. ložního prádla: 100 Kč/noc (nutná rezervace předem)
- Dítě od 3 do 7,9 let na přistýlce, se stravou a bez procedur: 400 Kč/noc
- Děti od 8 let a další dospělé osoby: 50 % z ceny voucheru
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 50 Kč/noc
- Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 7 dní před začátkem pobytu.
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, je v areálu nějaká hernička uvnitř pro malé děti?
Dobrý den, bohužel hernička pro malé děti v hotelu není, Václav
jsem drzitelem prukazu ztp mohu zajet před recepci autem za učelem vyložení zavazadel děkuji za odpověd
Dobrý den, můžete zajet ke svému pokoji a po vyložení zavazadel odjet na parkoviště, Václav
Dobrý den, zajímá mě, cena při ubytování jedné osoby ve vašem
hotelu.
Předem děkuji za odpověď
Iveta Kubová
Dobrý den, pro ubytování jedné osoby kontaktujte recepci hotelu, Václav
Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat jestli je možné si u vás zapůjčit župan. Děkuji
Dobrý den, župany nepůjčujeme, Václav
Dobrý den, župany nepůjčujeme, Václav
Dobrý den!
Prosím, je zde možné ubytování pro vozíčkáře? A je možné ubytování
pro vozíčkáře a 2 dospělé? Kolik by se zaplatilo celkem s nástupem
v úterý na 3 dny? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, hotel disponuje pokojem pro vozíčkáře který je dvojlůžkový. Je možné mít druhý pokoj hned vedle. Pro nacenění kontaktujte recepci hotelu, Václav
Dobry den, chtela jsem se zeptat, kdyz pojede jen jedna osoba na pobyt s procedurami, ma tedy moznost mit procedury za dve osoby?
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Dobrá úvaha a určitě je to možné. :) Záleží však na volných termínech pro rezervaci procedur v hotelu. Zde bych Vám doporučil, domluvit se s hotelem s dostatečným předstihem na info@stredisko-nesuchyne.cz, +420 313 575 452. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, do kdy je možný nástup v pátek? Chtěli bychom přijet
v pátek večer a být do neděle.
Děkuji
Dobrý den,
pokoje jsou připraveny po 14. hodině, přijet můžete i dříve nebo
později, večeře se podávají od 18.00 do 20.00 hodin.
Výtah zřejmě ve vašem zařízení v ubytovacích budovách nemáte. Manželce se špatně chodí do schodů(má problémy s dýcháním). Jsou také nějaké pokoje v přízemí ? Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Františku, výtah není k dispozici, avšak co se týče ubytovacích kapacit, jsou k dispozici také pokoje v přízemí. Po výběru volného termínu pobytu prosím kontaktujte recepci hotelu prostřednictvím e-mailu info@stredisko-nesuchyne.cz ohledně ověření dostupných kapacit těchto pokojů ve Vámi vybraném termínu (ohledně pokoje v přízemí). Stačí voucher zakoupit a užít si pobyt :) Přeji pěkný den, Katka.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli jsou na pokoji župany a ručníky..Děkuji Havelková
Dobrý večer, župany na pokojích nemáme, ručníky a osušky samozřejmě ano, Václav
Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat, zda máte pokoje s balkonem? a pokud ano jak je objednat.
Dobrý den, bohužel pokoje s balkonem nemáme, Václav
Dobrý den ,když zakoupím polopenzi je možné v Areálu někde zajít na oběd či odpolední kávu,pohár,palačinka ?Moc děkuji za odpověd M.O.
Dobrý den, samozřejmě všechno co píšete hotel nabízí, Václav
Dobrý den, měli bychom zájem o ubytování pro 2 dospělé,1 dítě.
Byl by to termín v srpnu.
Našla jsem ubytování pouze pro dva, dítě se platí na místě? Nebo se
další udávají při rezervaci termínu?
Děkuji Hášová Tereza.
Dobrý den, dítě se dle věku doplácí na místě, vše naleznete na stránkách hotelu. Václav.
Dobrý den, prosím pokud přijedeme s kola a, je možné nějak uschovat?
Dobrý den, kola Vám uschováme v kolárně. Václav
Dobrý den,prosím vás parkování je možné v areálu hotelu? A cena za parkovné? Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
ano v areálu hotelu je parkoviště pro Vás s 50% slevou za
50,–Kč/noc. Václav
Zajímá mě možnost návštěvy pro jednu osobu v jednolůžkovém
pokoji.
Díky
F. Nedvěd
Dobrý den, Františku. Děkujeme za Váš dotaz. Naše nabídka je pouze pro 2 osoby. Na voucher samozřejmě může jet i jedna osoba s tím, že zaplatí ale za dvě. Pokud si přejete individuální nabídku, obraťte se přímo na hotel. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat zda je možné pobyt zaplatit flexi pasy ?
Dobrý den, Miroslave, děkujeme za dotaz. Můžete si u nás přeměnit papírové poukázky na kredity a z kreditů poté zaplatit pobyt. Přeji krásný den, Bára:-)
Dobrý den.Vnuk si u Vás objednal pobyt nyní v květnu ale bohužel mu to pracovně nevyjde šel by termín posunout na jiný vhodný termín?
Dobrý den, Ludmilo, poprosím Vás o kontaktování naší zákaznické podpory na tel. +420 222 745 354 či prostřednictvím tohoto odkazu: https://www.slevomat.cz/kontakt. Pokusíme se Vám pomoci :) Přeji pěkný den, Katka.
Dobrý večer, prosím o cenovou kalkulaci. chtěli bychom Vás navštívit 18,7, až 21,7, 2022 2 dospělí, 1 dítě 9 let, a druhé dítě 12let. Polopenze, bez procedur Děkuji
Dobrý den, Blanko, děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit
v nabídce a rovnou si rezervovat termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den přeji. Mám dotaz když se budeme účastnit u vás na svatbě jako svatební hosté (svatba v pátek) a pobyt by jsme chtěli od čtvrtka do soboty 3.lůžkový pokoj kolik bude počítána cena za osobu. Děkuji za odpověď.
Dobrý den,
nutno řešit přímo s recepcí s konkrétním termínem, ubytování
svatebčanů má speciální cenu, s pozdraven Václav
Dobrý den,mám stejný dotaz jak to je s malým pejskem???
Dobrý den, bohužel pobyt s pejskem není v hotelu LIONS možný, Václav
Dobrý den mám přání jestli můžeš také pejsek?
Dobrý den, paní Andrlová. Děkuji Vám za dotaz. Dle informací sdělené v nabídce, domácí zvířata nejsou povolena. S přáním krásného dne, Karel :)
Dobrý den.Chtěla bych se zeptat jestli mohu využít voucher z FKSP.Děkuji za odpověd.
Dobrý den, pokud chcete platit přes FKSP můžete objednat pobyt přímo na stránkách hotelu, děkuji Václav.
Kolik by stalo a zda li je to mozne 5noci 6dni s polopenzi
Nemohu to nikde najit.Chtela bych to pro muze k 70 v cervnu
Prosim o info.Mam na vas krasne recenze Dekuji a doufam ze me vyjdete vstric
.Pobyt pro 2.Chadimova
Dobrý den, Jiřino. Děkuji Vám za dotaz. V nabídce lze navolit maximálně 5 dní (4 noci) ve variantě „Nástup na pobyt v neděli + procedury a sport“. Pro individuální nabídku, kontaktujte přímo hotel. Přikládám kontakt: +420 313 575 452. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den.Je možné nastoupit 6.3. v neděli na dva dny pro dvě
osoby. Dík za odpověd.
Dobrý den, ano v neděli máme ještě pokoje volné, je třeba objednat nástupní termín na emailu info@stredisko-nesuchyne.cz, hezký zbytek dne Václav.
Dobrý den,kde je prosím v akcích těch až 14 procedur? Nějak jsem se v rámci ceny dopočítal pouze vstupu do wellness? Že by malý milý podvůdek?
Dobrý den, první dvě varianty jsou bez procedur, další dvě s 6 procedurami a poslední pátá varianta na 4 noci je se zmiňovanými 14 procedurami, proto je napsáno s až 14 procedurami. Hezký zbytek dne Václav.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
máme malého pejska. Může s námi přijet na pobyt?
Děkuji
Dobrý den, Jano. Děkuji Vám za dotaz. Pobyt s domácími mazlíčky, není v hotelu povolen. :( S přáním krásného dne, Karel