Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Zrušení ani změna již zamluveného termínu není možná. Při nedostavení se na pobyt voucher propadá v plné výši a takový voucher nelze refundovat. Rezervace provádějte e‑mailem na booking@hotelivando.hr nebo na tel. +385 993 577 384. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den cena je tedy pro 2 osoby a pak se připlácí jen za přistýlky,
tudíž kdyby jsme jeli 4 platíme cenu za 2 plus cena za 2 přistýlky a
snídaně i večeře budou pro všechny čtyři?
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro
2 až 4 osoby, tzn. 2 osoby na přistýlce a stravu mají všichni v ceně
voucheru. :) S přáním krásného dne, Karel
Klára Roháčová
Dobrý den, do jaké kategorie typu benefitů, prosím, spadá tato
nabídka?? Chci převést převést své kredity a nevím, jakou kategorii
zvolit. Předem děkuji za zpětné info. K.R.
Slevomat.cz
Dobrý den, Kláro. Děkuji Vám za dotaz. Tato nabídka spadá do kategorie
Cestování. S přáním krásného dne, Karel
Klára Roháčová
Good day all,
How are you? :)
I would like to ask you If is free date of stay 5.-9.9.2022, for two adults +
two children (7+10 years).
Thanks for your feedback.
Klara Rohacova, CZ
Slevomat.cz
Dobrý den, Kláro. Děkuji Vám za dotaz. Rezervace či ověření
dostupných kapacit, probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže,
rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným
termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz.
S přáním krásného dne, Karel
ANNA
Dobrý den, je prosím volný termín 17.-24. 6.? Pro 2 dospělé a
2 děti (7 a 3 roky). Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Anno. Termín je nezbytné ověřit přímo u poskytovatele a to
na telefonním čísle +385 91 212 2279, nebo e-mailu booking@hotelivando.hr.
S přáním krásného dne, Karel
Míša
Dobrý den,lze uplatnit příspěvek od zamestnavatele?diky s pozdravem
Petružálková
Hotel Ivando
Dear Sirs,
Thank you for request.
Yes, its possible.
thank you
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den cena je tedy pro 2 osoby a pak se připlácí jen za přistýlky, tudíž kdyby jsme jeli 4 platíme cenu za 2 plus cena za 2 přistýlky a snídaně i večeře budou pro všechny čtyři?
Dobrý den, Terezo. Děkuji Vám za dotaz. Nabídka je koncipována pro 2 až 4 osoby, tzn. 2 osoby na přistýlce a stravu mají všichni v ceně voucheru. :) S přáním krásného dne, Karel