Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Letní dovolená v chorvatském Primoštenu: 3* hotel s jídlem a bazénem, 50 m od pláže
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Během vaší dovolené vám budeme 24/7 k dispozici na SOS telefonu. Pomůžeme vám se vším.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termíny v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Pokud se vybraný termín v kalendáři nezobrazuje, není možné ho rezervovat.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu. Pro její dokončení nám, prosím, obratem po zakoupení voucheru pošlete na e‑mail info@zanzo.cz tyto informace:
- jména a příjmení všech cestujících osob
- data narození všech cestujících osob
- kódy všech voucherů
- při nesplnění výše uvedených podmínek voucher propadá
- V případě individuálních požadavků na typ pokoje či konfiguraci jiného počtu osob, než umožňuje online rezervace, kontaktujte zákaznické oddělení CK Zanzo od Slevomatu na e‑mailu info@zanzo.cz nebo telefonu +420 222 703 625.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 6 €/den
- Rezervaci můžete 4 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 4 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
- Vouchery pořízené z FKSP není možné stornovat ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Čerpání z FKSP lze uplatnit na online termíny i otevřené vouchery.
Pro označení čerpání z programu FKSP zaškrtněte v dalším kroku v košíku "Potřebuji doklad pro FKSP".
- V nákupním košíku následně vyplňte formulář k vystavení zálohové faktury.
- Zakupte pobyt standardním způsobem, částku za vámi zvolený pobyt tak uhradíte formou zálohy.
- Zašlete fakturu zaměstnavateli. Jakmile nám zaměstnavatel částku uhradí, vrátíme vám celou výši vaší zálohy zpět.
- Pokud nakupujete pobyt bez termínu, který má dlouhou dobu do uplatnění voucherů (více než 2 měsíce), můžete také využít platbu bez zálohy, rovnou od zaměstnavatele.
- Vouchery zaplacené z FKSP není možné refundovat.
- Jakmile je objednávka zaplacena zaměstnavatelem, voucher nelze stornovat.
FKSP platba formou kreditů: Pluxee (Sodexo), Edenred nebo Up
Dobrý den? Jak se tam dostaneme? Je tam nějaká hromadná doprava?
Dobrý den, paní Tomsová. Dopravu je potřeba zajistit vlastní. Pokud byste využívali veřejnou dopravu, můžete se vlakem dostat do Splitu a následně využít autobus či taxi do hotelu Zora, který se nachází na této adrese – Raduča ul. 11, Primošten. Mrkněte se např. na Google mapy, kde se dá nastavit trasa pro veřejnou dopravu. :) Hezký den, Kamila – CK Zanzo.
Dobrý den. Mám zájem o tento hotel v termínu 20–27.8. 3dospeli a
1 dítě 13 let. S polopenzí.
Kolik by byla cena a zda ještě volno…?
Děkuji Dobeš
Dobrý den, pane Dobeši. V nabídce máme možnost ubytování pro dvě dospělé osoby + jedno dítě nebo dvě dospělé osoby + dvě děti. V případě individuálního požadavku na počet osob nás prosím kontaktujte na e-mailu info@zanzo.cz. Děkuji, s pozdravem Kamila – CK Zanzo.
Hezký den,
rádi bychom poptali pobyt pro 2 dospělé a 1 dítě( 7 let), polopenze,
nejlépe v rozmezí nejdříve od 18/19 do max 26.5. Respektujeme, že se Vám
21.5. mění sezóna z mimosezóny na vedlejší sezónu, byli byste tak
laskavý a zaslali byste nám finanční nabídku? Je pro nás důležité,
abychom hradili přes slevomat. Mohli byste nám s naším přáním pomoci a
nabídnout nejlépe možné řešení?
Děkuji velice
S přátelským pozdravem
Vladimíra Hrdlička Lupínek
Dobrý den Vladimíro, ověřovala jsem možnosti u hotelu a základní typ pokoje je v uvedeném termínu již vyprodaný. Je možné nabídnout 18.5.-26.5. pokoj comfort s balkonem a částečným výhledem na moře za 23.990,–. V případě zájmu nás prosím kontaktujte na emailu info@zanzo.cz. Děkuji, Lucie- CK ZANZO
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, prosím mohli by jste mi zjistit, jestli jde i ubytování pro 2 dospělé a dítě 17let a za jakou cenu,pokud to budou brát za 3 dospělé, nevadí. 20.8.-25.8. Děkuji.
Dobrý den, paní Karpíšková. Ano, je to možné. Přesnou cenu vám bohužel nesdělím, protože nevím, zda máte zájem o pobyt se snídaní či polopenzí a také záleží na typu pokoje. Všechny informace najdete v nabídce. Stačí, když si rozkliknete pobytový balíček, zvolíte termín a dále vyplníte počet osob (včetně věku dětí). Krásný den, Kamila – CK Zanzo.