Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Termín si rezervujte na city@pytloun-hotels.cz nebo na tel. +420 608 000 351 – zároveň uveďte kód voucheru.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 10 dní před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 10 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či tel. +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 10 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, mám rezervovaný termín na květen, jak je to s termínem
rezervace večeře?
Slevomat.cz
Dobrý den, Lenko. Děkujeme za Váš dotaz. Rezervaci večeře stačí
domluvit při příjezdu na hotel, přímo na recepci. :) Mějte se hezky a
přeji Vám krásný pobyt. :) Matěj, Slevomat.cz
Aneta Zdráhalová
Dobrý den ,ráda bych se zeptala na tu masáž ,je tam pro oba na 45 minut
,ale jelikož máme půlroční dítě tak vždy jeden by musel být
s dítětem,tak mě zajímá zda je možnost i mít každý masáž zvlášť
třeba hned po sobě . Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Aneto. Děkujeme za Váš dotaz. Dostal jsem informaci přímo
z hotelu, že masáž je prováděna zvlášť. Takže by neměl být problém,
abyste se mohla s partnerem prostřídat. Mějte se krásně a případně si
užijte pobyt. Matěj, Slevomat.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mám rezervovaný termín na květen, jak je to s termínem rezervace večeře?
Dobrý den, Lenko. Děkujeme za Váš dotaz. Rezervaci večeře stačí domluvit při příjezdu na hotel, přímo na recepci. :) Mějte se hezky a přeji Vám krásný pobyt. :) Matěj, Slevomat.cz