Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně v pracovní dny nejpozději 24 hodin před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s poskytovatelem služby.
dostal jsem k narozeninám v listopadu dárkový voucher na střih do barber
salonu Hair Point (Benedikta Koryntová).
Bohužel, dnes jsem si všiml, že voucher byl platný do konce března (to bylo
ve čtvrtek minulý týden). Samozřejmě, je to moje chyba, měl jsem dost
času voucher využít. Nicméně, zkusil jsem do salonu zavolat s tím, že
jsem věřil, že záleží na přístupu obchodníka, a že mi slečna řekne
ať přijdu, že to nevadí, když jsem termín propásl o 4 dny… To jsem se
přepočítal, slečna mě odbyla a řekla mi, že voucher je neplatný a
popřála mi hezký den, tečka!
Jen bych se tedy rád zeptal, jestli takové jednání je standard, nebo
záleží na tom konkrétním obchodníkovy, jak se k takové situaci zachová.
Předpokládám, že peníze za voucher inkasuje, i když se voucher nestihne
využít, nebo ne?
Předem děkuji za reakci!
S pozdravem,
Petr Koudelka
The Barber Bee
Dobrý den, pokud jste propásl platnost voucheru, tak opravdu platný není.
V tuto chvíli propadl slevomatu a ne salonu, takže opravdu peníze za
propadlý voucher neinkasujeme. Pokud zákazník ví, že voucher nestihne
využít, zavolá si před koncem platnosti a voucher se prodlouží. Po jeho
splatnosti se s tím opravdu nedá nic dělat.
Děkujeme za dotaz.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
dostal jsem k narozeninám v listopadu dárkový voucher na střih do barber salonu Hair Point (Benedikta Koryntová).
Bohužel, dnes jsem si všiml, že voucher byl platný do konce března (to bylo ve čtvrtek minulý týden). Samozřejmě, je to moje chyba, měl jsem dost času voucher využít. Nicméně, zkusil jsem do salonu zavolat s tím, že jsem věřil, že záleží na přístupu obchodníka, a že mi slečna řekne ať přijdu, že to nevadí, když jsem termín propásl o 4 dny… To jsem se přepočítal, slečna mě odbyla a řekla mi, že voucher je neplatný a popřála mi hezký den, tečka!
Jen bych se tedy rád zeptal, jestli takové jednání je standard, nebo záleží na tom konkrétním obchodníkovy, jak se k takové situaci zachová. Předpokládám, že peníze za voucher inkasuje, i když se voucher nestihne využít, nebo ne?
Předem děkuji za reakci!
S pozdravem,
Petr Koudelka
Dobrý den, pokud jste propásl platnost voucheru, tak opravdu platný není. V tuto chvíli propadl slevomatu a ne salonu, takže opravdu peníze za propadlý voucher neinkasujeme. Pokud zákazník ví, že voucher nestihne využít, zavolá si před koncem platnosti a voucher se prodlouží. Po jeho splatnosti se s tím opravdu nedá nic dělat.
Děkujeme za dotaz.