












Vyrazte objevovat Budapešť: skvělý 4* hotel v historickém centru se snídaní
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 302 009 681 nebo e‑mailem na hotel@hotelbristol.hu. (anglicky nebo maďarsky).
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.).
- Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pozor: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
- Děti do 1,9 let na lůžku s rodiči se snídaní: zdarma
- Pro pobyt s dětmi od 2 let je nutné kontaktovat hotel před zakoupením voucheru kvůli omezenému počtu pokojů s přistýlkou.
- Místní poplatek: 4 % z ceny pobytu
- Podzemní garážové stání poblíž hotelu: 16 €/noc
- Domácí zvířata nejsou povolena
- Wi-Fi zdarma
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 2 dny před začátkem pobytu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 2 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 2 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Sodexo – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
- Benefitka – převést body
- LemonPay – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Dobrý den, byla by volná kapacita od 3.-.6.9. pro dospělých 11 osob? Děkuji Zavoralová
Dobry den, rada bych si koupila tento pobyt, ale potrebuji se ujistit, ze hotel disponuje bezbarierovym pokojem. Mam pritele na voziku a nerada bych nekam prijela a zjistila, ze se neostane treba na toaletu. Dekuji
Dobrý den, Terezo. Hotel má k dispozici bez bariérové pokoje. Je však nezbytné, rezervovat takový pokoj předem kvůli obsazenosti. S Přáním krásného dne, Karel
Nový dotaz
Uložením příspěvku v diskuzi souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.

Dobrý den, jak je to u Vás s parkováním? Předem děkuji za info. Petra P.
Dobrý den, Petro, k dispozici je podzemní garážové stání poblíž hotelu za příplatek 16 €/noc. Přeji pěkný den, Katka :)