Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace a ověření volné kapacity na tel. čísle: +3623919100 nebo e‑mailem info@szepiahotel.hu (anglicky nebo maďarsky). Rezervaci doporučujeme řešit s dostatečným předstihem.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Pokud plánujete přijet s domácím mazlíčkem, informujte o tom předem recepci.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Upozornění: Při ubytování je nutné, aby se každá osoba (i děti) prokázala dokladem totožnosti nebo cestovním pasem.
Pro rodiny se 3 dětmi a více je nutné zakoupit 2 vouchery a ověřit dostupnost telefonicky nebo e-mailem.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, Sabine. Děkujeme za Váš dotaz. V hotelu je wellness, ale ne
s termální vodou. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Petr Malkovský
Dobrý den, chtěl bych se zeptat na volný termín pro dvě osoby od
17.9 do 24.9.,nabízí mi to jen do 22.9. dá se nějak zařídit nás
původní termín,nebo se musíme řídit tím co hotel nabízí? Děkuji za
odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře. V případě, že v online rezervačním kalendáři
nenajdete svůj termín, je bohužel plně obsazeno. V takovém případě, je
možnost, obrátit se přímo na hotel a doptat se na možnosti dostupných
kapacit, čili, domluvit se individuálně. S přáním krásného
dne, Karel
Eva Pistkova
Dobrý den,
Pokud bych si při pobytu přála dětskou postýlku na pokoj,mám uvést do
poznámky při koupi voucheru nebo se po koupi voucheru obrátit na hotel?
Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Evo, o možnosti zapůjčení postýlky a případné výše
poplatku za její zapůjčení doporučuji hotel předem kontaktovat
prostřednictvím e-mailu info@szepiahotel.hu či na
tel. čísle +36 23 919 100. Přeji pěkný den, Katka :)
Kateřina Š.
Dobrý den, disponuje hotel i dětskými postýlkami? A je pokoj
klimatizovaný? Děkuji za odpověď.
Szépia Bio & Art Hotel****
Vážení hosté, ano, máme dětské postele a všechny pokoje mají
klimatizaci. S pozdravem,
Dear Guest, Yes we have children bed, and all rooms have air conditioner.
Kind regards,
Lucie Šlajsová
Dobrý den, v recenzi jsme četli , že probíhá rekonstrukce bazénu
u hotelu,že prosím zjistit, zda bude rekonstrukce probíhat i 18/7/2022?
Dále bych se chtěla zeptat, pokud zakoupíme poukaz, lze pak vystavit fakturu
pro zaměstnavatele, abychom mohli uplatnit příspěvek na dovolenou
? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, děkuji za dotaz :) Dle informací na webových
stránkách hotelu by měl být venkovní bazén otevřen od
4.7.2022 Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů.
V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je
nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu
poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod.
Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK).
Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol
dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí
být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
má hotel termální lázně?
Dobrý den, Sabine. Děkujeme za Váš dotaz. V hotelu je wellness, ale ne s termální vodou. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz