Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +36 1510 3400 nebo e‑mailem na reservations@hotelpresident.hu.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu a kód voucheru s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, zvažujeme zde pobyt v listopadu v případě funkčního
wellness. Je již vše v provozu?
Slevomat.cz
Dobrý den, Trezo.
Kontaktoval jsem hotel a vše kromě velkého bazénu je v provozu. Datum
otevření bazénu není ještě známo. Přeji hezký den, David
Kačka
Dobrý den, je možná platba přes FKSP (Platba fakturou od
zaměstnavatele). Děkuji za odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den, Kačko.
Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že
stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve
domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě,
že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na
daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební
údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky
spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře
uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy
u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. S přáním krásného
dne, David
Libuše Reichová
Dobry den,
Jak je to daleko od letiště a jak se dostanu z jednoho bodu do
druhého ?
Slevomat.cz
Dobrý den, Libuše. Děkujeme za Váš dotaz. Letiště je od hotelu
vzdáleno do 1 hodiny hromadnou dopravou. Doporučuji konkrétní spoj vyhledat
např. na Google v mapách. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dana Coufalová
Dobrý den, funguje v hotelu welness ?!
Slevomat.cz
Dobrý den, Dano. Děkujeme za Váš dotaz. Jak uvádíme v nabídce, bazén
je bohužel nyní mimo provoz. Sauna a vířivka budou otevřené od zítra
4. 8. 2022. Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Petr Bican
Dobrý den, jak je to prosím s parkováním?
Slevomat.cz
Dobrý den, Petře, parkování je možné v podzemních garážích
v ulici Szabadság tér, která se nachází 300 m od hotelu. Za garážové
stání je účtován poplatek 16 €/den. Přeji pěkný den, Katka :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, od jake hodiny je možné se ubytovat ? Drkuji
Dobrý den, Pavle. Děkujeme za Váš dotaz. Check in probíhá od 14h. :)
Přeji hezký den. Anička, Slevomat.cz