Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +385 998 070 645 nebo e‑mailem na reservations@mediteran-kamp.hr
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš kontaktní formulář.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HR. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, jak je to prosím s parkováním? může se parkovat přímo
u mobile homu? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrrý den, Hano, parkování je zde zdarma pro 1 auto, pro 1 mobilní
dům. Druhé auto je za příplatek: 5 €/noc. Přeji Vám krásný den,
Tomáš :)
Renáta Sedláčková
Dobrý den,
mohou na pláž i malí psi?
Slevomat.cz
Dobrý den, Renato, tuto informaci jsme ověřili přímo u provozovatele a
pláž pro psy se nachází asi 150 metrů od vstupu do kempu Porton Biondi.
Přeji Vám krásný den, Tomáš 🙂
Petra Raiserová
Nemáte prosím nějakou leteckou fotku nebo plánek? Aby bylo vidět kolik a
kde domky jsou ;)
Jsou tam i stany okolo?
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro. Děkujeme za Váš dotaz. Fotografie najdete na
stránkách kempu. https://www.mediteran-kamp.hr/en/c/porton-biondi-campsite/
Případně doporučuji se podívat ještě na jejich oficiální facebookové
stránky. Kemp také můžete kontaktovat přímo přes Facebook nebo e-mailem
reservations@mediteran-kamp.hr.
Určitě Vám rádi nějaké fotky zašlou. :)
Mějte se krásně. Matěj, Slevomat.cz
Petra Čermáková
Dobrý den,
ráda bych se zeptala, zdali je u Vás možné se ubytovat i s pejskem? Mám
Francouzkého buldočka.
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro :)
ubytování s pejsky není problém. Platí se na ně jen příplatek na
místě 8 EUR/noc.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jak je to prosím s parkováním? může se parkovat přímo u mobile homu? Děkuji za odpověď.
Dobrrý den, Hano, parkování je zde zdarma pro 1 auto, pro 1 mobilní dům. Druhé auto je za příplatek: 5 €/noc. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)