Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Historický hotel přímo v centru Českého Krumlova: snídaně či polopenze a prosecco
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 380 711 671 nebo e‑mailem na grand@dhotels.cz.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Dítě do 2,9 let bez nároku na lůžko a stravu zdarma.
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 350 Kč/noc
- Rezervaci můžete 4 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 4 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den ,není uvedena možnost ubytování se psem. Děkuji
Dobrý den,
Ano za poplatek 200czk/ noc.
Děkuji
Recepce
Dobrý den,
je někde dostupný jídelní lístek pro polopenzi?
děkuji
Dobrý den,
nemáme k dispozici jídelní lístek na polopenze na těchto stránkách. Menu
se mění každý den.
Děkujeme za pochopení
Michaela Skopalová
Dobrý den,
je hotel bezbariérový? Popřípadě s hodně schody, které by pro nemocného
člověka byly překážkou?
Děkuji
Dobrý den,
Děkujeme za dotaz ale musíme se omluvit.
Budova je z 13. století chráněna UNESCO proto tady neexistuje
bezbariérový hotel ani nás ani jiný. K nejnižšímu pokoji vedou
4 schody.
Dekuji
Jakub Šmída
Dobrý den je možná platba od zaměstnavatele formou FKSP? Děkuji
Dobrý den, Jarmilo. Děkujeme za Váš dotaz. Online vyřízení FKSP přes nás není u této nabídky možné. Kontaktujte prosím hotel s tímto dotazem. Pokud by Vám fakuru na FKSP byl schopný vystavit, prosím zakupte si voucher bez termínu (ten si ověřte a zamluvte u hotelu). U platby zvolte platbu bankovním převodem. Platební údaje, které Vám zašleme na e-mail předejte hotelu a ten je zadá do faktury, kterou předáte k proplacení zaměstnavateli. Jakmile nám od zaměstnavatele přijdou peníze, voucher Vám zašleme automaticky na e-mail. Pokud by bylo potřeba prodloužit dobu splatnosti u platby, ozvěte se na naši zákaznickou podporu. :) Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, ještě jedna k parkování, loni jsme byli v Růži a tam měli svoz ze svého parkoviště, je taková služba i u vás? Děkuji, s pozdravem a přáním pěkného dne M.Dokoupil
Dobrý den, pane Dokoupile. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel ve vedlejší sezóně nemá k dispozici auto každý den (je potřeba si to vždy dopředu ověřit). Je ale případně možné využít taxi. Parkoviště se nachází 400 metrů od hotelu. V hlavní sezóně není problém se s hotelem před příjezdem domluvit a svoz zařídí. Mějte se hezky. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý večer , jakým způsobem probíhá výběr pokojů ?
Jde mi o situování třetí postel jestli v tom samém pokoji nebo zvlášť
a o sprchový kout / vanu z důvodů věku zákazníka.
Dobrý den, Michale. Děkujeme za Váš dotaz. Pokoj Vám bude automaticky vygenerován při zadání počtu osob při zakoupení voucheru. Při výběru tří osob Vám bude nabídnutý pokoj Triple Room (25 m²), ve kterém jsou tři lůžka (konkrétní vybavení pokoje: postel king size se dvěma matracemi s nastavitelným roštem, jednolůžko, posezení, koupelna se sprchou nebo vanou, fén, toaletní potřeby, příslušenství na přípravu čaje a kávy, minibar, TV, telefon, Wi-Fi, psací stůl). Pokud byste měl individuální přání nebo dotaz k vybavení pokoje, doporučuji obrátit se přímo na hotel (grand@dhotels.cz, +420 380 711 671). Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Pekny den. Je soucasti hotelu take parkoviste?
Dobrý den,
ne hotelu ale v docházkové vzdálenosti 400 m. Jsme v historickém
centru.
Sporákem
Šmída
Dobrý den,
jak daleko je prosím Váš hotel od vlakového nádraží? Jak se k Vám
dostaneme? Děkuji za odpověď Jana
Dobrý den, Jano :)
hotel se nachází v centru Českého Krumlova cca 1,8 km od vlakové
nádraží. Je možné se poté přiblížit pomocí MHD do zastávky Horní
brána (cca 400 metrů) nebo lze samozřejmě využít služeb taxislužby nebo
se pokusit přímo s hotelem, zda by pro Vás vyzvednutí zajistil.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, pokud zakoupím pobyt včetně polopenze, tak od kolika do kolika hodin jsou večeře. Děkuji L. Rothová
Dobrý den, Lenko.
Kontaktoval jsem hotel a na jídlo se můžete zastavit kdykoliv do 22:00. Přeji hezký den, David