Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Historický hotel přímo v centru Českého Krumlova: snídaně či polopenze a prosecco

Populární
Nabídka, která má velmi vysoké hodnocení našich zákazníků a má dostatečný počet recenzí.
4,7 / 5
Hotel Grand Český Krumlov (mapa) 299 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Lenka Rothová

Dobrý den, pokud zakoupím pobyt včetně polopenze, tak od kolika do kolika hodin jsou večeře. Děkuji L. Rothová

Slevomat.cz

Dobrý den, Lenko.
Kontaktoval jsem hotel a na jídlo se můžete zastavit kdykoliv do 22:00. Přeji hezký den, David

Svoboda J.

Dobrý den ,není uvedena možnost ubytování se psem. Děkuji

Hotel Grand

Dobrý den,
Ano za poplatek 200czk/ noc.

Děkuji
Recepce

Veronika

Dobrý den,
je někde dostupný jídelní lístek pro polopenzi?
 děkuji

Hotel Grand

Dobrý den,

nemáme k dispozici jídelní lístek na polopenze na těchto stránkách. Menu se mění každý den.

Děkujeme za pochopení
Michaela Skopalová

Veronika

Dobrý den,
je hotel bezbariérový? Popřípadě s hodně schody, které by pro nemocného člověka byly překážkou?
 Děkuji

Hotel Grand

Dobrý den,
Děkujeme za dotaz ale musíme se omluvit.
Budova je z 13. století chráněna UNESCO proto tady neexistuje bezbariérový hotel ani nás ani jiný. K nejnižšímu pokoji vedou 4 schody.

Dekuji
Jakub Šmída

Jarmila

Dobrý den je možná platba od zaměstnavatele formou FKSP? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Jarmilo. Děkujeme za Váš dotaz. Online vyřízení FKSP přes nás není u této nabídky možné. Kontaktujte prosím hotel s tímto dotazem. Pokud by Vám fakuru na FKSP byl schopný vystavit, prosím zakupte si voucher bez termínu (ten si ověřte a zamluvte u hotelu). U platby zvolte platbu bankovním převodem. Platební údaje, které Vám zašleme na e-mail předejte hotelu a ten je zadá do faktury, kterou předáte k proplacení zaměstnavateli. Jakmile nám od zaměstnavatele přijdou peníze, voucher Vám zašleme automaticky na e-mail. Pokud by bylo potřeba prodloužit dobu splatnosti u platby, ozvěte se na naši zákaznickou podporu. :) Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz

Mirek Dokoupil

Dobrý den, ještě jedna k parkování, loni jsme byli v Růži a tam měli svoz ze svého parkoviště, je taková služba i u vás? Děkuji, s pozdravem a přáním pěkného dne M.Dokoupil

Slevomat.cz

Dobrý den, pane Dokoupile. Děkujeme za Váš dotaz. Hotel ve vedlejší sezóně nemá k dispozici auto každý den (je potřeba si to vždy dopředu ověřit). Je ale případně možné využít taxi. Parkoviště se nachází 400 metrů od hotelu. V hlavní sezóně není problém se s hotelem před příjezdem domluvit a svoz zařídí. Mějte se hezky. Matěj, Slevomat.cz

Michal Pokorný

Dobrý večer , jakým způsobem probíhá výběr pokojů ?
Jde mi o situování třetí postel jestli v tom samém pokoji nebo zvlášť a o sprchový kout / vanu z důvodů věku zákazníka.

Slevomat.cz

Dobrý den, Michale. Děkujeme za Váš dotaz. Pokoj Vám bude automaticky vygenerován při zadání počtu osob při zakoupení voucheru. Při výběru tří osob Vám bude nabídnutý pokoj Triple Room (25 m²), ve kterém jsou tři lůžka (konkrétní vybavení pokoje: postel king size se dvěma matracemi s nastavitelným roštem, jednolůžko, posezení, koupelna se sprchou nebo vanou, fén, toaletní potřeby, příslušenství na přípravu čaje a kávy, minibar, TV, telefon, Wi-Fi, psací stůl). Pokud byste měl individuální přání nebo dotaz k vybavení pokoje, doporučuji obrátit se přímo na hotel (grand@dhotels.cz, +420 380 711 671). Přeji Vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz

Paca

Pekny den. Je soucasti hotelu take parkoviste?

Hotel Grand

Dobrý den,
ne hotelu ale v docházkové vzdálenosti 400 m. Jsme v historickém centru.

Sporákem
 Šmída

Jana

Dobrý den,
jak daleko je prosím Váš hotel od vlakového nádraží? Jak se k Vám dostaneme? Děkuji za odpověď Jana

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano :)
hotel se nachází v centru Českého Krumlova cca 1,8 km od vlakové nádraží. Je možné se poté přiblížit pomocí MHD do zastávky Horní brána (cca 400 metrů) nebo lze samozřejmě využít služeb taxislužby nebo se pokusit přímo s hotelem, zda by pro Vás vyzvednutí zajistil.
Pěkný den :)

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru