Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.

Rodinná dovolená u italského Jadranu: hotel 50 metrů od pláže, jídlo all inclusive a koupání v aquaparku

4,1 / 5 Cosmopol Hotel Itálie (mapa) 83 prodejů

Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce

Často se ptáte

Jak uplatnit
Děti
Příplatky
Storno podmínky
Benefity
FKSP
Michaela

Dobry den,

plati nabidka 2 deti zdarma i pro mimosezonu? Bohuzel mi nejde pridat druhe dite pri vyplnovani. Mame deti 1 a 4 roky.

Cosmopol Hotel

No problem 👍🏻

Yuliia

Dobrý den , je možnost se ubytovat 2 dospěli + 2 děti ( jedno dítě dosáhlo věku 14 let a druhému je 4 měsíce) ???

Slevomat.cz

Dobrý den,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
 

  1. zvolte variantu pobytu
  2. vyberte si termín pobytu
  3. navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
  4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
  5. přejděte k platbě
  6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)

poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky

S přáním krásného dne, David
Kristyna H.

Dobrý den,
Je možné že pobyt zaplatím a pak nebude možné mít termín který mi vyhovuje?

Slevomat.cz

Dobrý den, Kristýno, doporučuji využít náš online rezervační kalendář, který se nachází vpravo vedle nabídky a zobrazí se také po rozkliknutí dané varianty nabídky a tlačítka „Vybrat termín“, kde si přímo můžete zakoupit voucher na konkrétní termín. Po zakoupení termínovaného voucheru již není potřeba hotel kontaktovat, rezervace je vytvořena a hotel s Vámi počítá :) Přeji pěkný den, Katka.

Katerina Rusnakova

Dobrý den, zakoupily sme si tuto dovolenou s 2letym synem a přítelem a ráda bych se dozvěděla když se obrátim s informacemi na email hotelu či telefonicky zdali se domluvím česky či anglicky.děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Katerino. Děkuji Vám za dotaz. Personál hovoří italsky a anglicky. :) S přáním krásného dne, Karel

Pavel Jíra

V nabídce není uvedeno vůbec nic o ďopravě. Jaká je tedy doprava tam a zpět?

Slevomat.cz

Dobrý den, Pavle, doprava není zahrnuta v ceně. Záleží tedy jen na Vás, jaký způsob dopravy zvolíte. Nejrychleji zde budete automobilem: z Prahy za 11 h (přes Plzeň, Mnichov, Innsbruck a Boloňu), z Brna za 10,5 h (přes Vídeň, Štýrský Hradec, Benátky a Boloňu) a z Ostravy za 11,5 h (přes Brno, Vídeň, Štýrský Hradec, Benátky a Boloňu). Přeji pěkný den, Katka :)

Martina

Dobrý den,
chtěla bych zarezervovat pokoj pro 2 dospělé a 3 děti (12 ,8 a 2roky) v termínu 29.8.-4.9. a nejdou mi zadat děti. Lze rezervaci provést nebo již nejsou volné termíny? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino,
bohužel nabídka, kterou jste si vybrala, není specifikovaná pro takový počet lidí. Pro vámi uvedený počet osob jsou specifikované varianty s názvem Střední sezona (2 děti mají pobyt zdarma)/Hlavní sezona (2 děti mají pobyt zdarma). Zbylé varianty jsou koncipovány pro maximálně 2 dospělé a jedno dítě. Z tohoto důvodu je možné využit již zmíněné varianty.
Přeji hezký den.
 David

Gabriela

Dobrý den, prosím nebyla by možnost ještě termín od např. 27.8.? Nebo v podstatě přelom srpna a září? Na cca 5–7 noci?

Slevomat.cz

Dobrý den, Gabrielo, děkujeme za dotaz. Momentálně máme dostupný termín 29.8.-3./4.9. pro variantu ,,Mimosezóna''. Doporučujeme ovšem pospíšit, aby někdo nebyl rychlejší, termíny teď mizí opravdu rychle. :-) Přeji krásný den, Bára

Martina Borská

Dobrý den,aguapark u hotelu je neomezeně dostupný po celou dobu pobytu?
Díky za odpověď,Borská

Slevomat.cz

Dobrý den, Martino. V ceně pobytu máte i koupání v aquaparku – buď jednou ve větším (ale taky o 3 km vzdálenějším) Atlanticu, nebo každý den v Diamanti Beach jen 2 km od hotelu. Každopádně se ale těšte na vodní hrátky v bazénu, na tobogánech i s nafukovacími atrakcemi. S přáním krásného dne, Karel

Hana

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné vystavení faktury před zaplacením a v českých korunách? Kvůli platbě z FKSP.

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano. Děkujeme za Váš dotaz. Na tento hotel bohužel nelze vystavit fakturu FKSP. Mrkněte se na tento odkaz https://www.slevomat.cz/fksp, kde najdete veškeré informace ohledně FKSP a najdete zde i pobyty, na které se Vám faktura vystaví online. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Veronika

Dobrý den, je možné check-out i v noci? Rádi bychom s malým synkem odjeli poslední den již třeba v 11 večer předchozího dne nebo kolem pulnoci, abychom cestovali na noc, nebude to problém se odhlásit takto večer/v noci? De­kuju

Slevomat.cz

Dobrý den, Veroniko, je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na tel. či e-mailu info@cosmopolhotel.com
+39 0547 8611­2. Pěkný den :)

Veronika

Dobrý den, šla by zajistit autobusová doprava?

Slevomat.cz

Dobrý den, Veroniko. Děkujeme za Váš dotaz. Tato nabídka není zájezd přes CK, jedná se o nabídku přímo od místního hotelu. Proto je doprava pouze vlastní. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Romama

Dobrý den, kde je nejbližší letiště a je tam dobře spojení? Chtěli bychom cestovat s dětmi 2 a 5 let. Dekuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Romano. Děkuji Vám za dotaz. Nejbližší letiště, je mezinárodní letiště Federica Felliniho vzdálené od hotelu 23,4 kilometrů. Do města Cesenatico se nejrychleji dostanete autobusovou dopravou. Pro více informací lze kontaktovat přímo hotel na info@cosmopolhotel.com,
+39 0547 8611­2. S přáním krásného dne, Karel

Petra

Dobrý den, chtěla bych se zeptat na kalkulaci dovolené pro 2 dospělé a 2 děti (9 a 12 let) v termínu 27. 8. až 3. 9.. Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si rezervovat termín pobytu. :)
 

  1. zvolte variantu pobytu
  2. vyberte si termín pobytu
  3. navolte počet osob
  4. do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava aj.), další požadavky
  5. přejděte k platbě
  6. voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)

poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky

S přáním krásného dne, Karel
Petra M.

Dobrý den,

lze za nějaký příplatek zajistit pokoj s výhledem na moře? Děkuji.

Slevomat.cz

Dobrý den, Petro. Děkujeme za Váš dotaz. Pokoje jsou v drtivé většině bez výhledu na moře. Pokud máte zájem o pokoj s výhledem na moře, doporučujeme zavolat/napsat přímo do hotelu a dohodnout se (info@cosmopolhotel.com, +39 0547 86112). Při příjezdu si poté hotel účtuje příplatek ve výši 15 € za noc. Přeji vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz

Markéta

Dobrý den, nají se zde i člověk s celiakií? Děkuji za odpověď

Cosmopol Hotel

ano, vezměte s sebou dietetické výrobky; např. chléb, snídaňová jídla.

Katerina Kulstejnova

Dobrý den je možná doprava vlakem? Děkuji Kateřina

Slevomat.cz

Dobrý den, Kateřino. Děkujeme za Váš dotaz. Vlakem se dostanete do 17 km vzdáleného města Cesena. Poté je potřeba přestoupit na autobus a nebo využít taxi. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz

Gregová Miroslava

Dobrý den,

proč je v nabídce Cosmopol Hotel a na mapě ukazujete hotel Valverde ?!

 Mirka

Cosmopol Hotel

L’hotel si trova a Cesenatico nella zona Valverde.
The Cosmopol hotel is located in the Valverde area of ​​Cesenatico.

Hana

Dobrý den, je možno ubytovat 5tičlennou rodinu (3 děti ve věku 14, 11 a 9)? Děkuju, Hana Štýbnarová

Slevomat.cz

Dobrý den, Hano. Děkuji Vám za dotaz. V rámci naší nabídky lze zvolit 2 dospělé osoby a 3 děti 14 let,11 let lze v pořádku zadat do nabídky, třetí dítě pouze na lůžku s rodiči do 3,9 let. Pro individuální nabídku lze kontaktovat přímo hotel prostřednictvím e-mailu, nebo telefonu. S Přáním krásného dne, Karel (info@cosmopolhotel.com, +39 0547 86112)

Cosmopol Hotel

€25,00 a notte per il 3 letto
€ 25.00 per night for the 3rd child

Jana

Dobrý den. Je na místě český delegát? Děkuji

Slevomat.cz

Dobrý den, Jano, je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo poskytovatele na tel.
+39 0547 86112 či e-mailu´:info@cos­mopolhotel.com. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to vyřešíme za Vás. Pěkný den, Tomáš

Petr Matuška

Dobrý den, jsou prosím lehátka a slunečníky na pláži zdarma nebo je budeme muset platit? (27.6. až 10.7.2022). Děkuji a přeji hezký den.

Slevomat.cz

Dobrý den, Petře :) při nákupu voucheru ve Vámi zvoleném termínu máte zapůjčení slunečníku a dvou lehátek na pláži před hotelem zdarma.
Pěkný den :)

Alena Vaňková

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možnost parkování přímo u hotelu. Děkuji za odpověď. A.Vaňková

Slevomat.cz

Dobrý den, Aleno, je zde zajištěné parkování zdarma. Ohledně bližších informací týkajících se parkování, můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu:info@cos­mopolhotel.com či tel. +39 0547 8611­2. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz, Rádi to vyřešíme za Vás. Přeji Vám krásný den, Tomáš

Ludmila Babych

Dobrý den,je možnost zaplatím půlku ceny za pobýt a druhou před nástupem na dovolenou?Děkují s pozdravem L.Babych

Slevomat.cz

Dobrý den, Ludmilo :)
toto bohužel není možné. Při nákupu přes náš portál je nutné uhradit celou částku za voucher najednou při nákupu.
Pěkný den :)

Veronika Blažková

Dobrý den, jaká je doprava ?

Slevomat.cz

Dobrý den, Veroniko, v ceně tohoto voucheru není zahrnuta doprava. Doprava je tedy vlastním způsobem. Při filtrování nabídek v kategorii Cestování si však můžete ve filtru zvolit typ dopravy – autobusem, letecky či vlastním způsobem a následně se vám dané nabídky, u kterých je tato možnost, zobrazí :) Přeji pěkný den, Katka.

Ludmila Babych

Dobrý den,můžu zaplatit půlku ceny za dovolenou a zbytek před ubytováním?Děkují

Slevomat.cz

Dobrý den, Ludmilo. Děkuji Vám za dotaz. Voucher nelze dělit na části a je nezbytné jej uhradit najednou. Děkuji za pochopení. S přáním krásného dne, Karel

Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.

Nahoru