Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Rodinná dovolená u italského Jadranu: hotel 50 metrů od pláže, jídlo all inclusive a koupání v aquaparku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
- Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +39 054 786 112 nebo e‑mailem na info@cosmopolhotel.com.
- Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
- Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš pomoc@slevomat.cz.
- 2 děti do 12,9 let na přistýlce s výhodami: zdarma
- 3. dítě do 3,9 let na lůžku rodičů: zdarma
- Maximální obsazenost pokoje 2+2 je 4 osoby a dítě do 3,9 let
- Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 30 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 30 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 30 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den , je možnost se ubytovat 2 dospěli + 2 děti ( jedno dítě dosáhlo věku 14 let a druhému je 4 měsíce) ???
Dobrý den,
děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a rovnou si
rezervovat či ověřit termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob (není-li striktně dán počet osob pro pobyt)
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, David
Dobrý den,
Je možné že pobyt zaplatím a pak nebude možné mít termín který mi
vyhovuje?
Dobrý den, Kristýno, doporučuji využít náš online rezervační kalendář, který se nachází vpravo vedle nabídky a zobrazí se také po rozkliknutí dané varianty nabídky a tlačítka „Vybrat termín“, kde si přímo můžete zakoupit voucher na konkrétní termín. Po zakoupení termínovaného voucheru již není potřeba hotel kontaktovat, rezervace je vytvořena a hotel s Vámi počítá :) Přeji pěkný den, Katka.
Dobrý den, zakoupily sme si tuto dovolenou s 2letym synem a přítelem a ráda bych se dozvěděla když se obrátim s informacemi na email hotelu či telefonicky zdali se domluvím česky či anglicky.děkuji
Dobrý den, Katerino. Děkuji Vám za dotaz. Personál hovoří italsky a anglicky. :) S přáním krásného dne, Karel
V nabídce není uvedeno vůbec nic o ďopravě. Jaká je tedy doprava tam a zpět?
Dobrý den, Pavle, doprava není zahrnuta v ceně. Záleží tedy jen na Vás, jaký způsob dopravy zvolíte. Nejrychleji zde budete automobilem: z Prahy za 11 h (přes Plzeň, Mnichov, Innsbruck a Boloňu), z Brna za 10,5 h (přes Vídeň, Štýrský Hradec, Benátky a Boloňu) a z Ostravy za 11,5 h (přes Brno, Vídeň, Štýrský Hradec, Benátky a Boloňu). Přeji pěkný den, Katka :)
Dobrý den,
chtěla bych zarezervovat pokoj pro 2 dospělé a 3 děti (12 ,8 a 2roky)
v termínu 29.8.-4.9. a nejdou mi zadat děti. Lze rezervaci provést nebo
již nejsou volné termíny? Děkuji
Dobrý den, Martino,
bohužel nabídka, kterou jste si vybrala, není specifikovaná pro takový
počet lidí. Pro vámi uvedený počet osob jsou specifikované varianty
s názvem Střední sezona (2 děti mají pobyt zdarma)/Hlavní sezona
(2 děti mají pobyt zdarma). Zbylé varianty jsou koncipovány pro maximálně
2 dospělé a jedno dítě. Z tohoto důvodu je možné využit již
zmíněné varianty.
Přeji hezký den.
David
Dobrý den, prosím nebyla by možnost ještě termín od např. 27.8.? Nebo v podstatě přelom srpna a září? Na cca 5–7 noci?
Dobrý den, Gabrielo, děkujeme za dotaz. Momentálně máme dostupný termín 29.8.-3./4.9. pro variantu ,,Mimosezóna''. Doporučujeme ovšem pospíšit, aby někdo nebyl rychlejší, termíny teď mizí opravdu rychle. :-) Přeji krásný den, Bára
Dobrý den,aguapark u hotelu je neomezeně dostupný po celou dobu
pobytu?
Díky za odpověď,Borská
Dobrý den, Martino. V ceně pobytu máte i koupání v aquaparku – buď jednou ve větším (ale taky o 3 km vzdálenějším) Atlanticu, nebo každý den v Diamanti Beach jen 2 km od hotelu. Každopádně se ale těšte na vodní hrátky v bazénu, na tobogánech i s nafukovacími atrakcemi. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné vystavení faktury před zaplacením a v českých korunách? Kvůli platbě z FKSP.
Dobrý den, Hano. Děkujeme za Váš dotaz. Na tento hotel bohužel nelze vystavit fakturu FKSP. Mrkněte se na tento odkaz https://www.slevomat.cz/fksp, kde najdete veškeré informace ohledně FKSP a najdete zde i pobyty, na které se Vám faktura vystaví online. :) Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, je možné check-out i v noci? Rádi bychom s malým synkem odjeli poslední den již třeba v 11 večer předchozího dne nebo kolem pulnoci, abychom cestovali na noc, nebude to problém se odhlásit takto večer/v noci? Dekuju
Dobrý den, Veroniko, je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes
veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo
poskytovatele na tel. či e-mailu info@cosmopolhotel.com
+39 0547 86112. Pěkný den :)
Dobrý den, šla by zajistit autobusová doprava?
Dobrý den, Veroniko. Děkujeme za Váš dotaz. Tato nabídka není zájezd přes CK, jedná se o nabídku přímo od místního hotelu. Proto je doprava pouze vlastní. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, kde je nejbližší letiště a je tam dobře spojení? Chtěli bychom cestovat s dětmi 2 a 5 let. Dekuji
Dobrý den, Romano. Děkuji Vám za dotaz. Nejbližší letiště, je
mezinárodní letiště Federica Felliniho vzdálené od hotelu
23,4 kilometrů. Do města Cesenatico se nejrychleji dostanete autobusovou
dopravou. Pro více informací lze kontaktovat přímo hotel na info@cosmopolhotel.com,
+39 0547 86112. S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na kalkulaci dovolené pro 2 dospělé a 2 děti (9 a 12 let) v termínu 27. 8. až 3. 9.. Děkuji
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Vše si můžete nastavit v nabídce a
rovnou si rezervovat termín pobytu. :)
- zvolte variantu pobytu
- vyberte si termín pobytu
- navolte počet osob
- do poznámky uveďte například: speciální dieta (bezlepková strava
aj.), další požadavky
- přejděte k platbě
- voucher Vám bude následně zaslán do e-mailu a máte hotovo :)
poznámka: cena za pobyt se vypočítá automaticky
S přáním krásného dne, Karel
Dobrý den,
lze za nějaký příplatek zajistit pokoj s výhledem na moře? Děkuji.
Dobrý den, Petro. Děkujeme za Váš dotaz. Pokoje jsou v drtivé většině bez výhledu na moře. Pokud máte zájem o pokoj s výhledem na moře, doporučujeme zavolat/napsat přímo do hotelu a dohodnout se (info@cosmopolhotel.com, +39 0547 86112). Při příjezdu si poté hotel účtuje příplatek ve výši 15 € za noc. Přeji vám krásný den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den, nají se zde i člověk s celiakií? Děkuji za odpověď
ano, vezměte s sebou dietetické výrobky; např. chléb, snídaňová jídla.
Dobrý den je možná doprava vlakem? Děkuji Kateřina
Dobrý den, Kateřino. Děkujeme za Váš dotaz. Vlakem se dostanete do 17 km vzdáleného města Cesena. Poté je potřeba přestoupit na autobus a nebo využít taxi. Přeji Vám hezký den. Matěj, Slevomat.cz
Dobrý den,
proč je v nabídce Cosmopol Hotel a na mapě ukazujete hotel Valverde ?!
Mirka
L’hotel si trova a Cesenatico nella zona Valverde.
The Cosmopol hotel is located in the Valverde area of Cesenatico.
Dobrý den, je možno ubytovat 5tičlennou rodinu (3 děti ve věku 14, 11 a 9)? Děkuju, Hana Štýbnarová
Dobrý den, Hano. Děkuji Vám za dotaz. V rámci naší nabídky lze zvolit 2 dospělé osoby a 3 děti 14 let,11 let lze v pořádku zadat do nabídky, třetí dítě pouze na lůžku s rodiči do 3,9 let. Pro individuální nabídku lze kontaktovat přímo hotel prostřednictvím e-mailu, nebo telefonu. S Přáním krásného dne, Karel (info@cosmopolhotel.com, +39 0547 86112)
€25,00 a notte per il 3 letto
€ 25.00 per night for the 3rd child
Dobrý den. Je na místě český delegát? Děkuji
Dobrý den, Jano, je mi líto, ale bohužel se nám nepodařilo přes
veškerou snahu tuto informaci ověřit. Kontaktujte proto prosím přímo
poskytovatele na tel.
+39 0547 86112 či e-mailu´:info@cosmopolhotel.com. Komunikace probíhá
v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás
kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Rádi to
vyřešíme za Vás. Pěkný den, Tomáš
Dobrý den, jsou prosím lehátka a slunečníky na pláži zdarma nebo je budeme muset platit? (27.6. až 10.7.2022). Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den, Petře :) při nákupu voucheru ve Vámi zvoleném termínu máte
zapůjčení slunečníku a dvou lehátek na pláži před hotelem zdarma.
Pěkný den :)
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možnost parkování přímo u hotelu. Děkuji za odpověď. A.Vaňková
Dobrý den, Aleno, je zde zajištěné parkování zdarma. Ohledně bližších informací týkajících se parkování, můžete kontaktovat přímo hotel na e-mailu:info@cosmopolhotel.com či tel. +39 0547 86112. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s cizím jazykem potíže, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz, Rádi to vyřešíme za Vás. Přeji Vám krásný den, Tomáš
Dobrý den,je možnost zaplatím půlku ceny za pobýt a druhou před nástupem na dovolenou?Děkují s pozdravem L.Babych
Dobrý den, Ludmilo :)
toto bohužel není možné. Při nákupu přes náš portál je nutné uhradit
celou částku za voucher najednou při nákupu.
Pěkný den :)
Dobrý den, jaká je doprava ?
Dobrý den, Veroniko, v ceně tohoto voucheru není zahrnuta doprava. Doprava je tedy vlastním způsobem. Při filtrování nabídek v kategorii Cestování si však můžete ve filtru zvolit typ dopravy – autobusem, letecky či vlastním způsobem a následně se vám dané nabídky, u kterých je tato možnost, zobrazí :) Přeji pěkný den, Katka.
Dobrý den,můžu zaplatit půlku ceny za dovolenou a zbytek před ubytováním?Děkují
Dobrý den, Ludmilo. Děkuji Vám za dotaz. Voucher nelze dělit na části a je nezbytné jej uhradit najednou. Děkuji za pochopení. S přáním krásného dne, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,
plati nabidka 2 deti zdarma i pro mimosezonu? Bohuzel mi nejde pridat druhe dite pri vyplnovani. Mame deti 1 a 4 roky.
No problem 👍🏻