Online termín: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Pokud budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřený voucher: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. 566 664 477 nebo e‑mailem na hotelpodlesi@seznam.cz
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Objednávku vstupu do bazénu proveďte minimálně 14 dní před příjezdem, nebo ihned s rezervací pobytu. V jiném případě vám hotel nemůže garantovat vámi preferované časy.
Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je možnost se u vás ubytovat bez očkování či testu? Děkuji za informaci, Nosákovcová
Dobrý den Kláro, děkuji za Váš dotaz. Ano, od 10.2. již není povinnost prokázat se očkováním nebo negativním testem. Více o aktuálních opatřeních naleznete v našem magazínu: https://www.slevomat.cz/magazin/1628-prehled-vladnich-narizeni-koronavirus-druha-vlna-co-vse-je-zavrene. S přáním hezkého dne, Maty