Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Využijte možnost přímé rezervace dle dostupných termínů. Po zakoupení si rezervujte termín online v sekci Mé nákupy / Vouchery k uplatnění. Případně si dostupnou kapacitu ověřte na telefonu nebo e‑mailu. Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č. +385 22 460 677 nebo e‑mailem na arausana.antonina@rudan.com.
Při rezervaci je třeba nahlásit kód voucheru, jméno a příjmení, počet osob a termín pobytu.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce. Pokud máte v tomto ohledu s rezervací problémy, rádi ji provedeme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na náš e‑mail pomoc@slevomat.cz.
1 dítě do 6,9 let na přistýlce vč. all inclusive: zdarma (varianty pro páry)
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chtěli bychom s přítelem do tohoto hotelu ve dnech 18. –
23.9. jsme ochotni zaplatit za 4 osoby rodinný pokoj. Jeli bychom sami dva a
zaplatíme za 4 osoby, je to možné? Děkuji Svobodová
Slevomat.cz
Dobrý den, Vladimíro. Děkuji Vám za dotaz. Záleží pouze na Vás jaký
typ pokoje a pro kolik osob zvolíte. V případě neobsazenosti pokoje všemi
4 osobami se cena nezmění. S přáním krásného dne, Karel
Оксана Головчак
Вибачте,але якщо я не володію
хорватською,англійською та німецькою
мовами а забронювати у вас номер,то чи
будуть якісь проблеми з поселенням та
перебуванням в готелі.
Дякую
Family hotel Pagus
Dears,
thank you for the answer.
There will not be any problem. In case that there will be some misunderstandings
we will use Google translate. There is always some solution :) We will do our
best that you spend a nice vacation.
For all further information we are at your disposal.
Kind regards
Оксана Головчак
Доброго дня.
Чи розмовляє персонал на
чеській,українській чи російській?
Дякую
Family hotel Pagus
Dears,
thank you for the request.
Our employees do not speak any of the noted languages. We speak croatian,
english and german.
For all further information we are at your disposal.
Kind regards,
Dita Silerova
Dobrý den, chtěly bychom s většími dětmi, 14 a 17 let, ale chceme
být s nimi na pokoji. Je možná pristylka v pokoji superior pro dva?
Děkuji Dita
Slevomat.cz
Dobrý den, Dito, pokud si děti či další dospělé osoby přidáte do
rezervace již během objednávky, automaticky se vypočítá cena i za ně
(nemají-li pobyt zdarma) a cena pobytu je již konečná.
Pozor, pokud informaci o dalších osobách a dětech zadáte až do poznámky,
doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si
před zakoupením voucheru kapacitu hotelu. Kapacitu hotelu si můžete ověřit
na e-mailu:arausana.antonina@rudan.com či tel. +385
22 460 677. Komunikace probíhá v cizím jazyce, pokud máte potíže
s cizím jazykem, můžete nás kontaktovat na e-mailu: pomoc@slevomat.cz. Přeji
Vám krásný den, Tomáš :)
Irena Dolezalova
Bylo by možné přiobjednat dopravu?Děkuji ID
Slevomat.cz
Dobrý den, Ireno :)
bohužel u této nabídky je doprava ve vaší režii. Její přikoupení zde
není možné. Ideální je doprava autem, kdy cesta z Prahy trvá cca
10 hodin. Pag je sice ostrov, ale vede na něj most z pevniny, takže není
nutné jet trajektem.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěli bychom s přítelem do tohoto hotelu ve dnech 18. – 23.9. jsme ochotni zaplatit za 4 osoby rodinný pokoj. Jeli bychom sami dva a zaplatíme za 4 osoby, je to možné? Děkuji Svobodová
Dobrý den, Vladimíro. Děkuji Vám za dotaz. Záleží pouze na Vás jaký typ pokoje a pro kolik osob zvolíte. V případě neobsazenosti pokoje všemi 4 osobami se cena nezmění. S přáním krásného dne, Karel