Byli jsme podruhé, tak jsme věděli, co nás čeká.
Volala jsem na rezervaci, bylo mi řečeno, že volám příliš brzy a že se mi ozvou. Asi po týdnu mi bylo řečeno, že termín, který jsem chtěla je již plný a že jsou tam objednaní hosté. I když máme „pouze“ voucher na wellness, tak hosté nejsme?? Toto upřednostnění se mi nelíbí.
Do sauny k nám přišli další návštěvníci wellness, což nás hodně překvapilo. Naše chyba, že jsme si nevšimli, že oproti předcházejícím návštěvám, byl tady uveden do sauny vstup volný. Příště budeme lépe číst…
Vím, že byla provedena modernizace wellness. Bohužel, ale šaten pro návštěvníky se nedotkla. Šatna pro ženy je velice maličká, stačí, aby se zde setkaly dvě ženy a už je problém s místem a vzájemným nechtěným strkáním. Chybí nějaká židle, stolek, fén, ručník. Ženy většinou mívají kabelku, kterou musí různě povalovat po zemi a chtějí se zkrášlit, kdy své „pomůcky“ nemají kam položit.
Na jídlo jsme byli usazeni do prázdné restaurace dostali jsme objednané nápoje a čekali. Po dost dlouhé době, kdy číšník viděl naši netrpělivost, se nás zeptal, zda jsme měli již předkrm. Takže po delší době jsme dostali předkrm. A takto jsme neustále čekali na další chody.
Všichni číšníci obsluhovali všechny hosty a tak nikdo nevěděl, který host již objednávku dostal a který ne – zmatek.
Když jsme si chtěli přesednou na terasu, kde svítilo sluníčko a byla tam polovina stolků volná, bylo nám řečeno, že nelze, že chodí hosté a máme možnost až po konzumaci celé večeře. Nevím, v čem byl tak velký problém, nepochopili jsme to.
Toto náš celkový dojem z wellnessu a večeře hodně pokazilo.