Rezervaci můžete 13 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 13 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, mohu se zeptat, lze ubytovat více osob? Děkuji
Jupiter wellness
Dobrý den,
pouze pro dva dospělé …
Děkuji
Paldusová A.
Martina P.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jestli je možné přijet i s malým miminkem?
Předem děkuji za odpověď :)
Jupiter wellness
Dobrý den,
určitě je to možné …
Děkuji Paldusová
Magdaléna Šimková
Dobry vecer,
chtela bych se zeptat,zda je da sud ohrat i v zime? Chteli bychom prijet po
Novem roce a vyuzit venkovni teply sud.
Dekuji za odpoved, Simkova
Jupiter wellness
Dobrý večer, sud je celoroční a v zimě za 2.5h lze vytopit na 40°C a
do druhého dne vydrží teplota. Hezký večer Paldusová
Š Weasley
Dobrý den,
mohu se zeptat, sleva je „jen“ 100 Kč?
Nebo jaký je rozdíl mezi tím, když si objednám pobyt skrze Slevomat nebo
přímo přez stránky wellnesu?
Předem děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den :)
původní cena je 5500 Kč, jak je uvedeno v naší nabídce. Oproti ceníku
na webu provozovatele, je v ceně voucheru totiž navíc také dřevo v krbu
po dobu pobytu. Věřím, že Vás naše nabídka zaujme.
Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, lze navštívit o bez očkováni ?
Dobrý den, lze nás navštívit i bez ďobnutí :-) (očkování)
Děkuji
Paldusová Adriana