Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu info@apartsee.cz nebo na telefonu 725 353 017.
Upřesnění doby pro check-in a čas využití wellness si z kapacitních domluvte telefonicky nebo e‑mailem předem, ještě před vaším příjezdem (v případě online termínu i otevřeného voucheru).
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, mohou na tento hotel domácí mazlíčci? Tím mám na mysli
malého pejska. Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, domácí zvířata jsou za příplatek: 150 Kč. Přeji
Vám krásný den, Tomáš :)
Dana Coufalová
Dobrý den,
zajímalo by mě jak je to s parkováním ?! Nenašla jsem žádné info.
Děkuji.
Dana
Slevomat.cz
Dobrý den, Dano. Děkuji Vám za dotaz. 70–100 metrů od hotelu je
neplacené parkoviště, lze jej využít. :) S přáním krásného
dne, Karel
Tereza
Dobry den, jak probiha vstup do privatniho wellness a snidane kdyz je hotel
bez obsluhy? Dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Terezo, tuto informaci jsme ověřili u hotelu a rezervace do
privátního wellness probíhá přes tel. +420 725 353 017. Snídaně
probíhá formou bufetu. Hotel je bez recepce, při tvoření rezervace se vám
automaticky vypočítá čtyřmístný kód ke všem dveřím, každopádně
přesto, že je hotel bezkontaktní, tak kdybyste potřebovala, personál jistě
zde potkáte také. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mohou na tento hotel domácí mazlíčci? Tím mám na mysli malého pejska. Dekuji
Dobrý den, Lucie, domácí zvířata jsou za příplatek: 150 Kč. Přeji Vám krásný den, Tomáš :)